ik zit net als Lycka met schrik terug te lezen,maar gelukkig allemaal happy end! Vraagje:ik heb nu weer last van gevoelige tepels.In het begin.ook gehad,maar dat is al een tijdje geleden. Hebben jullie dat ook?
Ja komt mij bekend voor ze voelen soms ook erg koud terwijl ze niet koud zijn, als je begrijpt wat ik bedoel
Ik had er gisteren opeens ook weer even last van idd. Nadat het weg was gegaan. In het begin had ik het echt heel erg
Zo, je kijkt 1 dag niet op t forum en je loopt 3 pagina's achter. Lees dat gisteren voor sommigen een spannende dag was. Gelukkig is t allemaal goed afgelopen. Babyspullen; wij hebben alleen nog maar wat klein spul. Grote dingen moeten nog. Ga voor kinderwagen op marktplaats kijken, heb m'n zinnen op de Joolz Day gezet, maar heb daar absoluut geen 1000 voor over! Herkent of weet iemand dit? Sinds een week nu krijg ik zere buik, rond navel als ik hard loop, en heb ik stekende pijnen in mijn rechter bil. Iemand enig idee of (vooral dat laatste) met de zwangerschap te maken kan hebben?
Goede morgen! Spannende dag gisteren, gelukkig alles goed met iedereen @mawaikee: die pijn in je billen kunnen bandenpijnen zijn. Door het uitrekken van de baarmoeder, kan dat doorzetten in je billen (aangezien alles zowat met elkaar verbonden is). Had daar bij de eerste ook regelmatig last van (en nu ook nog af en toe) en dat was de uitleg die ik kreeg. Vervelend dus, maar niets om je zorgen over te maken Misschien iets minder hard lopen
Thanks meiden voor alle support! Ik ben aardig bijgetrokken! Gelukkig alles in orde met iedereen! Hopelijk niemand meer nare berichten nu! We zijn de 12 weken voor hup ik vind dat we allemaal mogen genieten nu! Mawaikee, hier dezelfde soort klachtjes gehad. Inderdaad van het oprekken van je baarmoeder! Iets rustiger aan doen. Ik heb van vriendin zwangerschapsolie gekregen en daar smeer ik 2x per dag mijn buik en borsten mee in. Kreeg namelijk ook al jeuk! Liefs
Goedemorgen! fijn om te lezen dat er meer mijn klachtjes hebben, dat het dus 'normaal' is. Babyspul, wij heben tweedehands een wagen gekocht,een Quinny Al een paar kleertjes kado gehad en zelf vorige wk na de 12wk echo 2 1e pakjes gekocht Zo lief! Wij zijn ook al wel aan het rondkijken voor een kamertje en gaan donderdag vast even rondneuzen in zo'n grote babystore.
Leuk dat iedereen steeds meer met spulletjes bezig gaat. @mawaikee.. zou ik er ook niet voor over hebben. Dan beter via mp! Wij hebben hem goedkoop kunnen overkopen van schoonzus anders had ik ook via marktplaats gedaan. Tummy tub, badje is hier ook al aanwezig dus daarom maar besloten kamertje nieuw te doen. Wij hebben gekozen voor kamertje Monica via babydump
Hihi, ik heb alles al compleet.. Alles van tantes vrienden en mn schoonmama had een hele mooie kinderwagen gekocht.. (zoon uit de jaren 40) echt toen ik m zag was ik verliefd en heb hem gekregen, zoo leuk! Het wiegje krijg ik van mijn mama, het gaat al generatie op generatie dus een heel mooi dingetje.. Tsjaah, maxi cosi van vrienden en kleertjes krijg ik denk ik ook nog heel veel, dus wil niet te veel zelf kopen. Liefs!
@ Esther: Bedankt voor je tip voor de NannyCare. Die wilden wij al aanschaffen. Mooi meegenomen dat mijn vrouw bij Zilverenkruis is verzekerd.
Gisteren toch maar de angelsound besteld omdat mijn kleine knul zo graag wil horen hoe het klinkt. Voor mezelf hoefde het niet echt. Vandaag kwam hij al binnen , eerst de handleiding uitgeplozen ben blij dat ik goed engels kan lezen. En ja hoor , had heel snel het hartje gevonden , toch wel een heerlijk geluid. Denk dat het voor mijn knulletje nog te vaag is , dus nog even mijn mond houden dat hij binnen is. Zou nu de hele dag kunnen gaan liggen luisteren maar das natuurlijk niet de bedoeling. Verder nog lekker druk aan het zoeken en kijken naar een kinderwagen en natuurlijk namen voor de kleine. Nog steeds strontverkouden ben het wel al een beetje zat. Net bij de da alle middelen ingeslagen die je wel mag als je zwanger bent , helaas werkt de zoutoplossing neusspray niet / nauwelijks bij mij.
Ik vraag me af bij Babydump, moet je dan meteen de hele babykamer betalen of maar een stukje? En bij een kinderwagen?
@Theertje: die zoutoplossing werkt beter als je spuit en vervolgens je hoofd naar beneden houdt. Is niet erg handig, maar dan voel je het wel dieper in je sinussen ed lopen. Hoop dat je er iets aan hebt, is echt ontzettend vervelend om verkouden te zijn en bijna niets te mogen nemen.
Even snel; volgens mij is het niks aanbetalen bij de babydump. Betalen bij leveren/afhalen.... Wij doen sowieso nooit aan aanbetalen, levert soms zeer verontwaardige verkopers op haha
Wel goed alles nakijken wat je bij Baby Dump haalt, ze willen nog wel eens het 1 en ander vergeten! Zo kregen wij de kinderwagen zonder maxi cosi en luiertas en moesten we daarvoor weer terug naar de winkel. Is nu besteld en kan ik woensdag weer ophalen! @ Chybou, graag gedaan! @ all, hebben jullie ook als je met angelsound luisterd dat je kindje soms weg zwemt dan is ie ineens een stuk verder weg haha zo grappig!
@ eekje dus dan moet ik zeg maar met mijn hoofd tussen mijn knieen of juist ahterover hangen? Zal het straks eens proberen......
Ik praat niet meer over de Angelsound hahaha Oh dat is wel beter dan over dat niet aanbetalen! Ik wilde van het vakantiegeld de kinderwagen kopen en misschien ook een kamertje maar ik dacht dat je echt meteen de helft moest betalen ofzo. Maar in dat geval kunnen we het wel gaan bestellen Levertijd is best wel lang toch?
Hier weer even alles teruggelezen. Gelukkig alles goed met Esther!! Ik krijg ook de kriebels om wat dingen te gaan kopen, maar met 14 weken kunnen ze pas zien of het een jongen of meisje is, dus ik moet nog even geduld hebben. Ik word ook door (volgens mij) de bandenpijn teruggefloten. Moet dan ook echt even bijkomen van de lichamelijke reactie, een soort steek krijg ik dan.Schrik er ook echt van dan. Verder ben ik weinig misselijk maat wel veel moe. Strijken kost me heel veel energie en na een half uur moet ik echt stoppen, dus dat beloofd nog wat. Verder heb ik wel last van schoonmaakwoede(nesteldrang?) De keuken blinkt weer, en ook de plinten en alle kastjes en deurtjes. De woonkamer heb ik helemaal veranderd...mijn man kan er gelukkig wel om lachten en helpt zonder mopperen mee.
Ik weet niet meer hoe de kamertjes heetten die we gezien hadden. Eentje voor een meid en eentje voor een jongen in ieder geval. Voor een meisje hele strakke witte meubelen met weinig poespas, en voor een jongen wilde mijn man een kamertje dat wat grof geschilderd was, met ronde gaten i.p.v. handvaten en er stonden nummers geschilderd op een laatje en op een deur. Heel stoer zag het eruit. Minnie bandenpijn en daarna vertellen dat je zoveel gedaan hebt hahahaha rustig aan hoor! Ik heb vandaag vrij genomen op het werk, was echt zó moe vanochtend. Ben weer gaan slapen en werd pas om 14:00 wakker!