Meisjesnaam zijn we al uit. Die hadden we eigenlijk al klaar voordat ik zwanger was haha. jongensnaam zal iets moeilijker worden. Maar nog genoeg tijd dacht ik zo teveel naar mijn idee. Mag van mij wel wat sneller. Pas 21 feb termijn echo, ik kan nu al niet meer wachten! Hebben degene waarvan het het eerste kindje word al babyspulletjes in huis?
toch maar vk gebeld... agenda voor over 5 weken zit niet in pc... dus bel over 2 weken wel weer vond het gewoon fijn toch afspraak te hebben staan
goedemorgen dames, wat schrijven jullie veel en snel zeg ik kan jullie niet bijhouden hahaha maar wil wel ook even mijn darmenbuikje laten zien! kijk niet ik heb mijn pyama nog aan
Leuke pyjama Cindy mooie foto hoor, toch leuk om van begin af aan bij te houden. internist belde net terug aangezien mijn schildklier te traag is zit ik aan de medicijnen. Die worden nu verhoogd en ik moet vaker op controle
@ kara: nee ik zou echt niet weten wanneer mn eisprong is geweest...weet wel in welke week maar welke dag precies dat weet ik niet. Maar heb dus voor de berekening mn laatste menstruatie aangehouden 25 dec, is dat dan verkeerd?
Dit is de link naar de zout test: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/311556-aangepast-de-zouttest-voor-geslachtsbepaling.html Lijkt me niet betrouwbaar, maar wel leuk om te doen . We willen dan ook heel graag het geslacht weten! Hebben jullie daar al een voor gevoel over? Bij onze dochter wist ik vanaf dag één al dat ze een meisje zou zijn. Bij de andere 2 zwangerschappen neigde ik naar een jongen, maar was ik daar niet helemaal zeker over. Nu heb ik nog niet echt een voor gevoel.. Ik wil, indien mogelijk, graag weer thuis bevallen. Ben ook thuis bevallen van onze dochter en dat ging heel erg goed. Heb ook een fijne en snelle bevalling gehad; van de eerste wee tot geboorte zon 4u en 3 kwartier. Namen hebben we nog niet. Ik heb al wel een meisjes naam in gedachten en die zal ik vandaag of morgen eens aan vriend voor leggen . Denk dat hij die ook wel mooi vind! Jongens naam word een drama denk ik, daar zijn we het echt nog nooit over eens geweest..
mooie foto cindy! ga die zouttest later eens lezen charity, leuke informatie in elk geval namen hebben we nog niet helemaal, wel een meisjesnaam, maar een jongensnaam nog niet. we wachten eerst maar eens af wat het gaat worden hier nog geen babyspulletjes in huis op een paar kadootjes van 1e zwangerschap na (liep uit op mk), maar verder nog niets. en ik wil zeker in het zkh bevallen! loop ook bij de gyn, dus hoop/denk dat dit ook extra reden is. zkh geeft me nu al rust, plus dat de bevallingen bij mijn moeder/oma's allesbehalve rustig verliepen. Noenoe, als je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest, is het lastig precies te berekenen hoe ver je bent. weet je wel hoelang je luteale fase ongeveer is? maar het maakt niet zoveel uit want bij de echo zal wel blijken hoever je ongeveer bent, heb je kans dat je iets wordt teruggezet. kan je daar iig rekening mee houden! no worries!
Ik heb die test toch maar gedaan. Zal hem morgenvroeg nog eens herhalen, omdat het dus met ochtendurine moest maar voor nu zegt hij een jongentje!
Ik zie het Sinds ik positief getest heb verdraai ik worden of zeg een woord wat helemaal niet bestaat nu krijg ik het ook met typen
ik heb zo'n zin om al dingen te kopen haha, maar is nog zo vroeg allemaal. En dan heb ik ook nog een mooie kamer op mp zien staan. toch nog maar even mee wachten! maar het kijken opzich is al zo leuk
@ wendysunny Hetzelfde als bij mij dus, bel over 2 weken maar terug. Jammer, snap precies wat je bedoeld, zou fijn zijn om een datum te hebben staan @anoniempje. Ik vind het ookal super lang inderdaad. Maar 1 troost voor jou, als jij je termijn echo hebt, heb ik mijn intake bij de vk waarschijlijk nog niet eens gehad Over namen, spulletjes en bevalling. Namen lagen we gister over te brainstormen. Opzich hebben we dezelfde smaak (kort, krachtig en Hollands), maar ben bang dat het toch nog wel een hele klus gaat worden Bevallen absoluut in het ziekenhuis. Ten eerste wil ik al dat gedoe niet in huis ten tweede werk ik in een ziekenhuis, dus is toch ook al een soort tweede thuis voor me Spulletjes koop ik nog niet. Alleen een 9 maanden dagboek gekocht. Heb wel een super leuk kamertje gezien, maar ben veel te bang dat het nog fout zal gaan
Zo, Cindy, mooi buikje al! Wij hebben de babykamer al gedeeltelijk in huis. Toen het jongste neefje van mijn vriend eruit groeide belde schoonzus op. Heel voorzichtig vroeg ze of ze het toen voor ons moest bewaren als wij dat heel misschien wel wilden Ja dus! Toen we twee jaar geleden gingen verhuizen, namen zij de commode en de kast van de kinderkamer al mee, omdat we toentertijd nog geen kledingkast hadden in ons nieuwe huis. Toen we wel die kledingkast hadden zijn de spullen gewoon blijven staan. Het is alleen niet helemaal mijn smaak, heel donker geolied hout. Ik vind wit mooier. Maar misschien kunnen we het wel schilderen. Verder heb ik bij mijn vorige zwangerschap al meteen een boek van mijn vriend gekregen (van Blond) en een heel mooi boek van MvM. Die liggen nu nog achter in een kast verstopt omdat we het na de miskraam te confronterend vonden. Daar liggen ook een paar cadeautjes bij van de vorige ronde. Maar die spullen kan ik er eigenlijk wel weer bij gaan pakken, leuk!
Ik heb eigenlijk even een vraagje voor de vrouwen die al kindjes hebben. mijn man die moet binnenkort afrijden en heeft hopelijk ergens rond mei zijn rijbewijs (rekening houdende met als hij niet in 1 keer slaagt) Wij willen dan ook graag een auto kopen, maar hebben geen idee qua kinderwagen. Auto is natuurlijk niet het enigste wat gekocht moet worden en omdat we toch een beetje zuinig aan willen doen. Dus ik dacht misschien kan ik het hier eens vragen wat voor auto jullie hebben en hoe dat bevalt met een kindje.
hallo anoniempje als je een auto koopt licht eraan wat je wensen zijn wij hadden eerst een kleinere auto en moest het onderstel op de achterbank en de bak in de kofferbak dit was dus niet ideaal als de wiele vies zijn is gelijk heel je bank vies en plek voor de boodschappe heb je eingelijk niet wij vonde hebbe toen we na een andere auto ginge kijke er bewust voor gekozen dat dit alles gewoon in de kofferbak paste verder is een auto met 4 deure ideaal dus niet met maar 2 want dat is niet handig met de maxicosie en verder is het eingelijk wat zijn jullie eise voor een auto suc 6 ermee
@Anoniempje: ruime koffer vind ik erg belangrijk samen met 4 deuren! We hebben thuis een Opel Zafira (van mijn werk) en een Opel Astra Break (van mannetje). Beide bevallen erg goed qua beschikbare kofferruimte/ruimte op de achterbank.
*breekt in* lieve a.s oktober mamma's heel veel geluk met jullie zwangerschap! vorig jaar op 30 jan had ik een positest in handen, en op 10 oktober hebben wij een prachtige dochter gehad! ik hoop dat jullie net zo'n fijne en mooie zwangerschap hebben als dat ik heb gehad! *breekt uit*
Eisen tsja niet te duur en niet te zwaar. voor de rest inderdaad niet een 3-deurs. Word nog even goed kijken dus. @ Mbtc.. wat leuk je berichtje!