Amai hier wordt behoorlijk doorgekletst. Ik las toch wel wat spannende verhalen, maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen. We moeten maar lekker genieten nu de 12 weken gepasseerd zijn. Ik ben afgelopen weekend bij de Prenatal gaan kijken en heb nu officieeel besloten dat ik het geslacht wil weten. Wat is het toch moeilijk als je het geslacht niet weet. Ik heb ook al een kamertje uitgezocht bij Babydump: matrix. De kinderwagen van Esther (geloof ik) zag er ook wel heel mooi uit en niet zo heel duur. Ik las bij iemand (weet niet meer bij wie) dat ze een raar gevoel had bij eht kopen op internet. Ik heb dat ook een beetje en het is natuurlijk ook gewoon heel leuk om alles nieuw te kopen. Natuurlijk wel een stuk duurder, dus weet niet of we dit ook echt gaan doen
Leuk kamertje die Matrix! Hebben wij ook nog naar zitten kijken. Inderdaad nieuw kopen stuk duurder. Maar je kan het zo gek maken als je zelf wilt. Wij hebben zoveel over kunnen kopen voor weinig, dat we dit gewoon graag nieuw willen
Hihi dat was ik (denk ik) van het rare gevoel om iets bij internet te kopen , voornamelijk marktplaats in dit geval. Ik heb niks tegen 2e hands alleen wil ik ( aangezien je kind erin gaat liggen slapen ) dan wel weten wat ermee gebeurt is. Ons oude babybedje is behoorlijk te grazen genomen door ons knulletje ( die zetten overal zijn tanden in toen deze doorkwamen ) dus ik krijg voor deze kleine het bedje van mijn zus .Die is prima en dus ook 2e hands . Maar een kinderwagen van marktplaats waar ik niet van weet wat ermee gedaan is , dat trekt me niet . Dus is dit het enige wat we echt nieuw gaan kopen . De kinderwagen van esther spreekt ons ook erg aan . Verder vind ik het wel erg leuk dat we het kamertje wel moeten verven en nieuwe gordijnen . Dus ben druk naar kleuren aan het zoeken voor op de muur. Jullie daar al ideetjes over ....hier moet het unisex zijn want we willen niet weten wat het word.
Mooie buik! Welke kinderwagen is dat? Ik had mijn buikfoto in het andere topic gezet, maar daar kijken zeker bijna geen meiden?
Van de Baby dump de Transporter Transaction! Je kunt er ook een kinderwagen van maken en een maxicosi erop zetten. Was de link die ik eerder mailde! Hij is van het merk Mutsy officieel. Liefs
Mag ik hier inhaken? In het andere topic word het door de miskramen en afwezigen steeds stiller Esther de mutsy transporters zijn mooie, stevige wagens voor een degelijke prijs he? Wij hebben er in 2010 voor een rode 500 voor betaald. Tegenwoordig zijn ze maar 300! Geen geld dus. Wat wel rot is aan de transporter, de adapter voor de maxi cosi. Althans, maxi cosi vind ik heel rot om die op de transporter te zetten en er weer af te halen. Mooie kleur wagen
Hier nog een x de link! Kun je zien wat erbij zit! Transaction Combi Purple | Transaction + GRATIS MAXI COSI CITI SPS | Baby-Dump
Welkom Sweetchocolate! Ik heb de maxi cosi nog niet geprobeerd. Het inzetstuk voor de wandelwagen werkte wel heel makkelijk. Morgen ga ik de maxi cosi ophalen en probeer ik die ook even! Heb wel de maxi cosi die erbij hoort gekozen... weet niet of dat makkelijker werkt...
welkom sweetchocolate , hier word wel lekker gekletst ! Ik neig nu ook erg naar de transporter , alleen de kleur ben ik nog niet over uit. Zit een baby-dump hier zo'n 20 minuten vandaan dus gaan van het weekend even daarlangs . welke kleur maxi-cosi heb je erbij want op de website is het rood of zwart. Weet ook nog niet of ik hem nu al koop , ondanks dat de aanbiedingen erg aantrekkelijk zijn ( gratis maxi en luiertas ) Wij hebben de maxi cosi van de vorige nog en die is goed.
Ik heb tegen betaling de maxi cosi erbij genomen die erbij hoorde. Die was wel duurder maar daar hebben ze dan die 89 euro vanaf gehaald en voor de luiertas hetzelfde! Je zou kunnen vragen of je iets anders mag uitzoeken voor dat bedrag! Liefs
Esther, heeft mutsy dan eigen maxi cosi's? Die zullen er beter op passen dan de maxi cosi city die wij hebben. Theertje, vokgens mij is die actie altijd (gratis luiertas en gratis maxi cosi). 1.5 jaar geleden (september 2010 gekocht) hadden ze precies dezelfde actie bij babydump. En ik heb het aardig in de gaten gehouden, volgens mij is die actie nauwelijks tot niet weg geweest. Het is wel een goede aanbieding. Nuage ik zat/zit bij oktober 2012 mama's. Ben daar (nog) niet weg hoor Heb je daar zelf ook een blauwe maandag in mee geschreven?
Weet ik eigenlijk niet, zou wel kunnen maar ik schrijf nu in 4 topics mee en weet soms echt niet meer waar ik wat verteld heb hahaha maar wel heel vervelend om te horen dat er daar zoveel is misgegaan dan. Meiden ik heb sinds gisteren pijn op de plek van mijn maag, maar niet echt in mijn maag. Als ik mijn huid daar aanraak voelt het helemaal beurs aan. Komt het iemand bekend voor? Kunnen dat mijn organen zijn die plaats moeten maken ofzo?
Dat ze dat doen meestal gaan ze moeilijk doen als je de acties wil veranderen. Welke babydump was jij dan ga ik daar ook naar toe
Jeetje even chagerijnig hier hoor. Word mijn afspraak van 10 april naar 25 verzet. Vond het al balen dat mijn laatste echo bij 10 weken 2 dagen was. Maar nu duurt het helemaal lang voor ik het hartje kan horen. Heb een mail gestuurd omdat ze mijn man hebben gebeld en hij de tijd niet meer wist. Heb er gelijk bij gezet dat ik dit wel erg jammer vind omdat er zoveel tijd tussen zit. Ben toch bang dat het vlak na die 10 weken echo nog is misgegaan. Sorry even ego berichtje, maar word er zo gefrustreerd van!
@ Theertje op de site staat erbij als je andere maxi cosi erbij wilt dan kan het tegen bij betaling. Ik heb degene die bij de kinderwagen hoor die was 129,- en kreeg dus 89,- korting voor de maxi cosi city die ik erbij kreeg! Staat ook op de site! Ik was in Beverwijk! Je kunt het proberen!