wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

@ Nuage ja echt heel jammer dat er zoveel miskramen zijn:(
    Het kan hoor dat je organen plaats gaan maken. Je baarmoeder groeit nu wel aardig. Ik zelf heb het nog niet echt gemerkt qua beursgevoel. Wel merk ik bijvoorbeeld dat wanneer de darmen mijn eten verteert ik het hoger hoor en voel borrelen:) Soms ook heel laag voel ik het borrelen. Heel appart. Haha.

@ Theertje nee heb je, ja kan je krijgen:) Gewoon proberen.

@ Anoniempje jemig hey. Ff van 10 naar 25 april verplaatsen. Scheelt 2 weken!!!! Voor hartje luisteren enzo die controles ben je met 15 min klaar! Je krijgt nu geen echo meer toch voorlopig? Dan wegen ze je, meten ze je bloeddruk, voelen aan je buik en luisteren het hartje alleen maar. Zou ook pissed off zijn en vooral als ze jou niet eens bellen. Is er misschien een mogelijkheid dat ze alleen het hartje luisteren? Dat zou voor jou alvast een hele geruststelling zijn. Dan doen ze de rest maar 25 april.

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Theertje wie heeft de afspraak verzet? De echopraktijk of loop je in het ziekenhuis? Ik zou ook niet akkoord gaan, je hoort toch gewoon op 12 weken een echo te krijgen dacht ik.

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ anoniempje, daar zou ik ook even boos over zijn en misschien inderdaad proberen wat sweetchocolate zei.

@ esther zo goed had ik de site nog niet gelezen was allang blij dat man lief het ook een mooie wagen vind.
    @ nuage ik heb niks verzet was bij anoniempje ;)

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    En nu mag ik even boos zijn op mijn man :D
    Ze belde me naar aanleiding van het mailtje dat ik stuurde.
    (aangezien je alleen smorgens kan bellen tussen 10:30 en 11:30)

De afspraak van 10 is niet verzet. Ik moet naar 1 of andere leefstijl bla bla? Die afspraak was op 11 april en die werd verzet.

Maar kan het mijn man niet kwalijk nemen, we hadden vandaag prive omstandigheden aan ons hoofd. Dus hij was er met zn kop niet helemaal bij.

5. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Esther: Herkenbaar over dat wegzwemmen van de Angelsound. :D Van de week was de kleine rondjes aan het zwemmen. Je hoorde hem steeds verder weg en dan weer dichterbij komen. Echt heel grappig.

Wij zijn ook voorzichtig naar kamertjes aan het kijken. We hebben niet een compleet kamertje nodig. We hebben een Hemnes staan en die vinden we heel geschikt als commode. Daar willen we ook een hang/leg kast bij. Dus we kijken naar losse ledikantjes. Die zijn trouwens los veel lastiger te vinden.

We hebben ook de kinderwagen al uitgezocht. Het is een Bugaboo Cameleon geworden. Duur! Maar wel makkelijk met één hand vanuit de rolstoel te duwen. We kijken nu rustig naar gunstige aanbiedingen.
    Het babyhuys.nl heeft trouwens 10% paasvoordeel en je krijgt een gratis maxicosi bij een groot deel van de kinderwagens.

6. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    @kinderwagens; wij willen heel graag de easywalker sky. We wachten nog even tot de 20-wkn echo voor het geslacht en dan weten we welke kleur we willen.
    Wij bestellen hem dan bij de ING rentepunten. Dat scheelt de helft van de prijs dan in de winkels bij o.a babydump en babypark.

@beurs gevoel; dat heb ik ook. Net onder m'n bh. Het voelt als een forse blauwe plek zonder dat het blauw is. Hoort er blijkbaar bij.

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat fijn om te horen dat ik niet de enige ben met die gekke pijn daar.

ING rentepunten? Moet je dan een spaarrekening hebben?

8. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja je krijg daarover dan punten en daar kan je dan spullen mee kopen + helft betalen. Als je zelf geen punten heb. Heeft misschien iemand in je familie of vrienden kring misschien een rekening bij ING die je punten wilt geven.

9. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik heb alles bij de ING maar geen spaargeld helaas hihihi

10. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Esther, mooi buikje :D

Over de adapters voor de MaxiCosi op de Mutsy, ik liet altijd de adapters in de MaxiCosi zitten, dan ging het veel makkelijker omdat je niet allebei de kanten gelijk hoefde los te maken. Dat gaat natuurlijk niet als je een Easybase of zo in de auto hebt, dan moeten de adpaters er wel uit.

Toen ik (in 2008) mijn kinderwagen kocht, heb ik ook naar het Mutsy autostoeltje gekeken en die kwam toen minder goed uit de test dan de MaxiCosi, daarom ben ik voor de MC met adapters gegaan en niet voor die van Mutsy. Maar ik weet niet hoe die nu uit de test komt.

Vandaag heeft mijn man de verloskundige gebeld over mijn hoge ijzerwaarde. Ik begreep uit het verhaal dat het niet om het Hb gaat (wat juist aan de lage kant was), maar echt het ijzer. Het was bij mij tegen de bovengrens aan van wat acceptabel is en daarom moet ik wat vaker gecontroleerd worden.
    Ik ben met de zwangerschapsvitamines gestopt omdat daar veel ijzer in zit en weer mijn gewone vitamines gaan gebruiken.

11. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik heb wel rentepunten, maar mag ze nu niet gebruiken omdat ik geen NL adres heb :x
    En volgens mij zijn ze ook niet overdraagbaar.

12. sweetchocolate

@ Lycka waarom heb je geen Zweedse bank? Jammer dat de punten niet overdraagbaar zijn. ik doe niks met ing. Enkel wordt mijn salaris erop gestort en gaat mijn telefoonrekening er vanaf. De rest gaat naar gezamelijke rekening.
    Waar kan je zien of je ijzer hoog is? Mijn hb gehalte is wel hoog, maar denk dat dat iets anders is?

13. ikkin08

ikkin08 Bekend lid

17 okt 2009
    622
    0
    0
    Pff bandenpijn en honger...... Ik wil gaan slapen....

14. sweetchocolate

@ Ikkin en? Hoelaat ben je gaan slapen? Neem anders gewoon wat te eten als je honger hebt. En ik weet niet of je een kruik of pittenzak hebt. Dat warm maken en tegen je buik houden. Helpt met ontspannen;)

15. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik heb ook een bankrekening in Zweden.
    Die in NL hou ik voorlopig nog aan voor bepaalde betalingen (schotel TV bijvoorbeeld).

Hb zijn de rode bloedcellen. Voor de aanmaak daarvan is ijzer nodig. Dus het zijn twee aparte waardes. De verloskundige heeft het laten bepalen en mijn uitslag van ijzer was 147. Ze zei dat 150 de bovengrens is en dat het normaal rond de 60 is.
    Over 2 weken moet ik terug komen voor een nieuwe bepaling. En het was niks om me zorgen over te maken...

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Alles goed met iedereen!!! Krijgen we nog wat leuke foto's????

We heeft de eerste geslachtsbepaling eigenlijk?? Wel nieuwsgierig! Ik moet wachten tot 27 april!!!

Liefs

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Goedemorgen ,

Hier nog steeds snotverkouden , dus we slapen niet echt soepel .
    Maar ik geloof dat er langzaam verbetering in zit.

Hoe is het met esther zelf?

Hier geen geslachtsbepaling wel 17 april naar de vk voor de standaard controle.
    Moet nog steeds eens foto's gaan nemen van buik.
    Bij de andere 2 heb ik dat netjes gedaan nu vergeet ik het elke keer.

Zijn er nog mensen die leuke dingen gaan doen van het weekend met pasen ?

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Theertje, ga je wel geslachtsbepaling doen?
    Balen dat je nog steeds zo verkouden bent! Ik merk wel dat mijn neus veel verstopt is, ook veel bloedneuzen maar schijnt erbij te horen ;) Maar alles gaat goed hier hoor. Wel gister weer wat bloedverlies maar ik moet vertrouwen op ons kindje enne gelukkig heb ik de angelsound zodat ik altijd ff kan luisteren hihi.

Hier zondag gourmetten met mams en zusje en maandag high bij zwager en schoonzus met familie! En jij??

19. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Goedemorgen!

Hier weer net terug van controle bij de vk,hartje weer gehoord , dus was erg leuk! verder alles goed, bloeddruk netjes, uitslag bloed geen bijzonderheden. Had me s.moeder meegevraagd dus die heeft ook meegeluisterd:)

Wij hebben 23 april een pretecho, dan ben ik 15 + 5,dus ze kunnen het geslacht als het goed is zien:D

Esther, leuke plannen zo met de Pasen, klinkt gezellig!
    Wij hebben nog niet echt plannen.

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Fijn dat alles goed was Babbel! Spannend!!!! Dan weet je gewoon of je een zoon of dochter krijgt! Zo leuk!

Deel Deze Pagina