Vanochtend weer naar VK geweest, alles was goed. Ook het hartje gehoort... zo bijzonder!! Het mooiste geluid dat je kunt horen. Wel een beetje een zwart randje momenteel, een goede vriendin van mij, had bij 20 weken echo bericht gekregen dat darmpjes van haar meisje buiten buikje groeien, volgende dag vruchtwaterpunctie gehad om trisomie 18 uit te sluiten, helaas is dit was het kleine meisje heeft... is niet met het leven verenigbaar, zwaar klote dus... Vk ook op de hoogte gesteld en als ik extra hartje wil komen luisteren is dat geen probleem, wel fijn.
Super mummy. Is dat Lilalief?? Ik zat eerst met haar in het mei-mama topic. Heb met tranen het verhaal zitten lezen! Kippenvel! Geslachtbep; ik pas 14mei. Bij de 20-wkn echo! Dus nog 5,5week geduld hebben. Manlief wilt geen echo eerder laten maken omdat hij bang is dat ze bij te vroeg het verkeerde geslacht vertellen.. Dus we wachten geduldig af.
Ik heb 17 april de geslachtsbepaling Super mummy jeetje wat vreselijk zeg!! Hadden zij ook een combinatietest laten doen of niet? Wat een vreselijke keuze zeg.
@ super mummy , heb het verhaal ook gelezen heb er geen woorden voor zo erg is dit. @ esther wij doen geen geslachtsbepaling vind de surprise bij de bevalling veels te leuk , bij de andere wisten we het ook niet.
Hè wat een akelig bericht van je vriendin Super Mummy Fijn dat je wat vaker bij je vk mag komen nu. Nuage, ooh dat's nog minder dan 2wkjes wachten voor jullie Houden jullie het dan wel voor jezelf of mag iedereen het dan weten?. Wij willen het voor onszelf houden( en een goede vriendin is 16wk verder dan mij...ik weet het ook van haar,dus zij mag het ook van ons weten)
Wat een rotbericht van je vriendin SuperMummy. Je gaat niet heen met het idee dat je met zulk nieuws weer daar weg komt!
Bah wat een naar verhaal Super Mummy! Je verwacht inderdaad niet zoiets te horen bij de 20wekenecho... Ik heb vandaag het nieuwtje aan mijn leerlingen verteld. Had de meiden al een tijdje zien zitten staren naar mijn buik, bleek dat ze inderdaad al een week of 2 een vermoeden hadden, maar het niet durfden te vragen (zo genant als blijkt dat iemand alleen een beetje is aangekomen...) Ze reageerden verder heel leuk, hadden allemaal vragen, en allemaal oooh's en aaaah's toen ik vertelde hoe groot het nu ongeveer is en dat ik vrijdag het hartje heb gehoord. Meeste collega's zijn nu ook op de hoogte, de tamtam werkt goed hier op school...
Super mummy las het van de week. Vind het echt heel erg voor hen. Je gaat er inderdaad vanuit dat jullie als aanstaande ouder zo iets verschrikkelijks niet overkomt. Geslachtsbepaling: wij laten er bij 16-17 weken niet speciaal een echo voor maken. Maar als wij het met de SEO niet zien/te weten komen willen we alsnog zo'n echo maken. Het geslacht blijft dan wel voor ons om een bepaalde reden (ik wil dat het enkel in de familie blijft en de aanstaande opa's en oma's kennende). Ze weten dat wij het wel willen weten en ook dat hen het niet te weten komen
Het is idd verschrikkelijk, ben behoorlijk aangeslagen. Vandaag met vk erover gehad en die zei ook dat het heel zeldzaam is maar wel zo dichtbij komt nu jezelf zwanger bent... het heeft mij wel even goed met 2 benen op de grond gezet., dat het niet vanzelfsprekend is dat alles maar goed is...
@Supermummy: begrijpelijk dat je nog steeds aangeslagen bent, het is ook niet niets om te horen Het is en blijft een wondertje @geslachtsbepaling: hopelijk weten we het bij de echo op 27 april. En anders zullen we nog een extra maandje geduld moeten oefenen.
Suppermummy; jeetje wat een naar bericht. Geen wonder dat he daar van schrikt... Geslachtsbepaling zak bij ons tijdens de 20 weken echo plaats vinden. Ga volgende week bellen voor een afspraak. En dan mag de hele wereld het ook weten. Iemand schreef over een beurs gevoel aan de buik. Ben blij dat anderen dat ook hebben. Gevoel zit bij mij halverwege tussen navel en borsten. Woensdag weer controle bij VK, zal ook eens aan haar vragen hoe en wat. En hopelijk voor t eerst t hartje horen, lijkt me erg leuk!!!!
Goedemorgen meiden, Al een tijdje niet geschreven, in verband met mijn nieuwe baan, maar wel zeker meegelezen. Ik werk nu als assistent manager op een naschoolse opvang. Fijne baan en frisse start. Ik heb mijn werkgever verteld dat ik zwanger ben. Ze was wat terughoudener, daarom ben ik nu eerst assistent manager ipv meteen de vestigingsmanager omdat ze niet wilt dat mijn collega's zeggen : 'Nou, is ze er net, gaat ze alweer met zwangerschapsverlof', maar ik leer alles rustig aan en dat is prima. Halve dag op kantoor, halve dag op de groep. Mijn werkgever vond het wel fijn dat ik eerlijk was over mijn zwangerschap. Daarnaast vind ik de kinderwagen van Esther ook heel mooi, zou hem wel graag willen hebben. Wel heb ik een auto dus is het inderdaad heel erg belangrijk dat de maxi cosi handig gaat. Esther, als jij 'm binnen hebt, wil je dit checken. Ik heb ook de Angel sound besteld, haha.. toch maar wel. Ik krijg hem als het goed is vandaag binnen, ben benieuwd. Voor de rest heb ik mijn pretecho geslachtsbepaling woensdag 18 april, dan zien we wat het wordt. Dat mag iedereen weten. Dan wil ik het ook vertellen aan mijn omgeving. Mijn moeder kon dr mond naturlijk weer niet houden dus die heeft het alweer aan de oma's en mijn tante verteld hahaha. Kwaaltjes iedereen? Zijn ze weg bij jullie? Ik nu alleen sochtends en snachts misselijk, wel rugpijn gekregen en hoofdpijn. Moe zeker minder.... Fijne dag girlzzz en iedereen geniet van het lekkere lange paasweekend!!!
@ Primavera gefeliciteerd met je nieuwe baan! Leuk! Ook die afwisseling. Leuk dat je zelf ook op de groep staat. Zal je dat niet meer staan als je vestigingsmanager bent? Wat betreft maxi cosi. Wij hadden een deawoo matiz en daarin beste zelfs een maxi cosi (wel krap). Ik heb nu een Fiat panda uit 2008 daarin heb je wel wat meer ruimte. Weet niet wat voor auto jij hebt? De wandelwagen (mutsy transporter) kan er niet in. Of je moet alles verbouwen. Onze duowagen gaat er dus ook niet in. Maar wij hebben een Koelstra buggy (kan helemaal plat), die kan wel in de Panda. Daar in die buggy gaat de oudste in. En straks de jongste neem ik mee in een draagdoek. Gelukkig hebben wij wel een goede ruime station ook voor de deur staan. Toch fijn voor onze vakantie in juni. Kan onze grote hond tenminste ook nog mee op vakantie
Zojuist de autostoel erbij gehaald en gaat er erg makkelijk op! Je kan hem heel klein opvouwen. In opel corsa past is gewoon in uit 1995. Maar je zou even naar de maten op de site van babydump kunnen kijken!
Mawaikee: dat was ik! Ben benieuwd wat je vk ervan zei. Wij hebben dus gisteren de Mutsy Evo gekocht. Die kan ook goed ingeklapt worden en de wielen gaan er heel makkelijk vanaf. Daardoor kan je 'm nog kleiner maken. Vond het erg handig.