wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Oh ben jaloers op de de mura 4! man en ik vonden die ook geweldig, maar konden kinderwagen overnemen. En ga niet en nieuwe combi wagen en nieuwe kamer kopen. Dus dan maar zo.

zijn zoveel mooie spullen en alles!

2. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    #2462 Chybou, 7 apr 2012
    Laatst bewerkt: 7 apr 2012
    Wat een gebabbel hier. Leuk!

Geslachtsbepaling: Ik zou wel eens de eerste kunnen zijn. :D Wij hebben komende donderdag (12-4) de GUO. Natuurlijk is deze echo niet om te kijken wat het wordt. Maar als alles goed is en ze kunnen het zien, dan willen we het wel graag weten.
    Van ons mag iedereen het weten wat het wordt.
    Kinderwagen: Ik las dat heel veel dames aan het kinderwagenshoppen zijn. Wij hebben afgelopen vrijdag de kinderwagen besteld. We hebben gekozen voor de de Mutsy Transporter in het lichtgrijs. Alles zat er op en aan, voetenzak, adaptoren, bekleding... We hebben ook heel erg zitten twijfelen tussen de lichtgrijze en de donkergrijze variant. We hebben hem besteld bij de Babydump. We kregen er een maxi cosi en een luiertas bij.
    We hebben voor de Transporter gekozen omdat deze heel makkelijk vanuit mijn rolstoel te duwen is met een hand. Hij is heel wendbaar en stabiel. Ook het knikje dat het handvat kan maken is heel handig voor mij. Lieve kan er ook mee uit de voeten. Dus voor ons was het helemaal een match.
    In elk geval beter dan de Bugaboo, die net zo wendbaar is. Daar hadden we eerst voor gekozen, maar die is zo ongelofelijk duur en alles moet er los bij gekocht worden. We kwamen boven de 1000 euro uit.
    Dus dan is de Mutsy Transporter alles er op en aan met een Maxi Cosi voor 379 euro bij de Babydump een prima deal!

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Babydump doet goede zaken hier met de mutsy transporter. Misschien moet de volgende het daar laten zien hoe erg we zo promoten krijgen we misschien allemaal zo'n babydump beer ;) Ik vind het wel grappig dat we nu wel alledrie een andere kleur hebben . Er is ook nog iemand met de mutsy evo in het zwart geloof ik .

Nu lekker roerei maken en paasontbijt eten.

4. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja ik heb de Evo ;) en de beer kreeg ik erbij :D

5. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Jij mazzel .
    Hier gaat dat alleen met zo'n bon , dan moet ik eerst iemand anders die kant opsturen die ook zwanger is.

6. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Super mummy. Ik snap dat het voor jou erg heftig is. Heeel bizar. En jij zal dan heel gespannen de 20wkn echo tegemoet gaan.

Mede door die verhalen wil ik ook echt wachten met kamertje en kinderwagen te bestellen ook voor het geslacht maar met name voor de gezondheid.

7. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Iemand hier nog die de babydump beer wilt hebben? heb er hier zekerweten 1 liggen. De ander ligt denk ik boven. Haha

8. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik zie er nu al tegen op idd... nog 6 weken wachten. Tis mijn vriendin en dan meteen ook veel dichterbij dan als het 'gewoon iemand van forum is', dan is het ook erg en leef ik ook mee, maar nu voel ik ook mee. Tis zwaar, gelukkig veel steun thuis, en van vriendinnen natuurlijk die haar ook kennen.

Wij wachten ook tot na de 20 weken echo... om beide redenen die jij ook geeft.

9. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Als je er niks mee doet, graag ;)

10. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Allemaal dezelfde kleur... Dat is wel grappig. We vonden het een hele mooie kleur!
    Ik wil ook een beer bij mijn kinderwagen! Wij kregen een rompertje met 'I love papa' er op. Daar hebben Lieve en ik nou helemaal niets aan!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hahaha sorry Chybou moet er wel even om lachen :p die had ik meteen terug gegeven denk ik ;)

Ja we hadden geluk met de beer, ze had geen bonnen meer ofzoiets waarmee je er eentje kunt krijgen als je een klant aandraagt dus kregen we 'm maar meteen :)

12. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Nuage: Dat hebben wij ook gedaan onder in koor geroep 'Geen papa!' :D
    We hebben in plaats van de 'Ilovepaparomper' een effen rompertje gekregen. Dat was wel aardig. We love effen! ;)

13. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Haha Chybou, toch aardig je wat anders kreeg.
    Ik hou ook helemaal niet van die bedrukte rompers etc.

Ook grappig, terwijl ik terug zit te lezen, zit ik te leunen op die beer van Babydump. Mijn zoontje neemt hem vaak mee naar de woonkamer om er lekker op te chillen.

14. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ik zou niet weten wat DE beer van babydump is?

Die bedrukte rompers vind ik zelf ook niet wat, maar zaten er wel paar tussen alles wat we hebben gekregen :) Zelf zou ik ze niet kopen.

15. sweetchocolate

Stuur maar je adresgegevens dan stuur ik er eentje naar je op:)

16. sweetchocolate

Anoniempje, Dé zeehondknuffel van de Babydump. DUMP heet ie. Zoonlief doet er helemaal niks mee. Nou zeg, dat je DUMP niet kent. SCHANDALIG:D:p (grapje)

Chybou, goede actie van jullie. Tja, wat moeten jullie met zo'n romper?! Vorige keer kregen wij een romper met klein wondertje, maar ja, als jullie dat bedrukte niet leuk vinden. Snap jullie wel hoor, dat I love papa gedoe, terwijl er bij jullie geen papa is (in huis dan). Go girls, daaaag, weg met die romper!

Hebben jullie een fijne paasdagen gehad?

17. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Vandaag ook nog even geshopt, maar dan voornamelijk kleren voor het groeiende buikje :) Ik heb nog even bij de kinderwagens gekeken, maar wat zijn die krengen toch duur... Ik denk dat ik toch maar voor een tweedehandse ga kijken.

Nog even een vraagje; hoeveel kilo zijn jullie ondertussen al aangekomen? Ik al bijna 2 kilo!!!! Volgens mij is dit al vrij veel voor een kindje van maar 7 cm!!

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik al 4,5 hoor hahaha geen zorgen 2 kg als je op 1/3 bent is prachtig.

19. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Yes!! Ik heb de kinderwagen gekocht.

Kostte wel heel wat moeite,maar het is gelukt.

De Joolz limited edition nautic.
    Vorig jaar was het al bijna vechten bij Prenatal zo graag dat mensen deze kinderwagen wilde.
    Wij hadden hem toen ook gekocht.Bij Babyplanet.
    Maar toen zowel ICSI 1 als ICSI 2 mislukt was heb ik de kinderwagen kunnen annuleren en kreeg ik mijn geld terug.
    En jahoor, ICSI 3 lukte wel, maar de Joolz was al weg natuurlijk.

Nu stond hij laatst 2 keer op marktplaats, maar die mensen vroegen er 850 euro voor.(nieuwprijs 999 euro) En binnen een dag was hij van marktplaats af.

van het weekend naar Babydump en Babyplanet gaan kijken, maar ik was op geen een kinderwagen ''verliefd''.
    Dus mijn man zei; kijk maar op marktplaats of de nautic er op staat.
    Nou, ik keek 5 keer per dag...en vanavond stond hij er, ook nog eens met leuke maxicosi.De advertentie stond er 3 kwartier op.En was al 16 keer bekeken...
    Die mensen hebben hem 7 maanden gebruikt!
    Ik heb een email gestuurd, en mijn telefoonnummer erbij gezet, want hun nummer stond niet bij de advertentie. Ze belden meteen!!
    Ze hebben hem nu gereserveerd voor me. Morgen bel ik ze om hem op te halen.

IK BEN ZOOO BLIJ.:)

20. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    wat goed minnimouse! Zelfs via marktplaats moet je snel zijn dus haha.

Hier vanmorgen nog gewogen en ben 1.7 aangekomen tot nu toe. Ben best wel bang om echt veel aan te komen. Omdat ik net 15 kilo kwijt was. Niet dat ik minder ga eten hoor, maar moet mezelf soms echt tegenhouden bij al dat ongezonde voer :p

Vanmiddag weer naar de vk, best beetje zenuwachtig. Hoop dat alles gewoon goed is.

Deel Deze Pagina