wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @chybou Was zeker even spannend. Gelukkig was de hartslag toen ze t echo apparaat aan zette direct gevonden, en keek ik alleen nog maar heel verliefd naar het scherm ;)
    Jij heel veel succes bij de GUO vandaag. Hopen op goede uitslagen. Krijg je dat direct te horen?

Verbaas me dat er nog zoveel meiden zijn die rhesus negatief zijn, dacht dat dat veel minder vaak voor kwam.

Fijne dag allemaal!!!

2. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik ben ook rhesus D negatief.
    Vorige zwangerschap 3 spuiten gehad, met 30 weken en na 2 versiepogingen. Zoontje bleek ook negatief, dus na de bevalling hoefde het niet nog een keer.
    Ik ben benieuwd of ze hier ook al voor de geboorte kunnen bepalen of de baby positief of negatief is.

Chybou succes vandaag.

Hier veel last van m'n onderrug en bekken.

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Chybou, ga je het geslacht met ons delen ;)

@ Lycka balen zeg! Hopelijk maar tijdelijk!

4. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ik heb nu al een week dat het af en toe in mn billen schiet. Kan dat met zwangerschap te maken hebben?

@ maawaikee.. helemaal overheen gelezen. Lijkt me zo eng als ze het hartje niet kunnen vinden. Maar gelukkig met een echo gezien dat alles weer goed is. Toch even mooi een extra echo ;)

5. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Even over de rhesus c- in de folder staat niks over de 2 prikken die je bij d- wel krijgt mocht je het hebben . De vk heeft mij verteld dat ikmet 27 weken nog een x moet bloedprikken ( heel fijn ) en als er dan uitkomt dat ik antistoffen aanmaak krijg ik extra controles om het kind in de gaten te houden qua groei ( dat is ook wat ook uit de folder haal ) Maar niks over de prik met 30 weken en net na de bevalling .

Ga het toch volgende week nog eens vragen bij de vk , denk ik maar.

@ mawaikee gelukkig was op de echo alles goed . leuk hoor zo'n extra foto!

@ chybou succes met de GUO vandaag , geniet er ook van .

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Chybou, hoelaat mag je?? Ben benieuwd hoe het gegaan is!!

Liefs

7. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ben ook heel erg benieuwd. Ik duim voor een goede uitslag!

8. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @All: Bedankt voor alle lieve reacties.

Wij hebben de uitgebreide echo achter de rug. Alles helemaal goed!
    We zijn zo opgelucht en blij.

Het kindje groeit goed. Het ligt echt precies op schema. De hersenen zijn goed aangelegd. Het schedeltje ziet er mooi uit. Oogjes, neusje, mondje, oortjes, allemaal aanwezig.
    De organen zijn allemaal aanwezig en functioneren goed. De nieren werken en er zat urine in de blaas. Het kindje kan plassen, zagen ze op de echo. :)
    Het hartje zag er helemaal goed uit er waren al heel duidelijk twee kamers en boezems te zien. Zelfs de aorta was zichtbaar.
    Kindje heeft 10 vingertjes en 10 teentjes. De voetjes zijn bijna 2 cm. Het ruggetje (ivm mijn spina bifida wel heel belangrijk) is mooi dichtgegroeid.

De arts en de echoscopist waren echt zo lief voor ons. De arts zei dat het kindje bijna geen trisomie 13 of 18 kan hebben. Dan waren er rare dingen op de echo te zien geweest. Dat was absoluut niet het geval.
    We weten nu in elk geval dat het kindje geen grote lichamelijke afwijkingen heeft.
    Ook zei ze dat, op basis van de beelden, de kans dat het kindje Down heeft heel erg klein is.

We zijn vandaag echt gerust gesteld.

Met de 20 weken echo gaan ze nog eens goed kijken. Ze noemde het 'de puntjes op de i zetten.' Ze verwachten geen rare dingen meer.

Ik ben zó! blij dat we gekozen hebben voor deze echo en niet voor een VWP. We weten nu ook wat we weten willen.

Alles zag er zo mooi uit! Het kindje lag te duimen. We hebben zelfs heel goed het gezichtje kunnen zien. Zo bijzonder! Alles was al zo duidelijk te zien.

Ennnnnnnn... We weten wat het wordt. :D 15 weken is nog wel vroeg volgens de echoscopist, maar het was overduidelijk.

Het wordt een meisje! :D

Liefs!

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Gefeliciteerd met jullie meisje .
    Fijn dat alles op de echo er goed uit ziet .
    Kan me voorstellen dat het een hoop rust brengt zo'n goed echo.
    Je genoot al van je zwangerschap dus ik zou zeggen ga daar lekker mee verder .

10. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Chybou. Fijn dat alles goed was!!! Wat een opluchting voor jullie zeg!!

En een meisje. Wat leuk!

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Chybou gefeliciteerd!! Wat een geweldig nieuws!!

12. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Chybou, wat een heerlijke uitslag! Nu lekker genieten op jullie roze wolk :D
    Heb je een foto meegekregen?

13. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Wat fijn dat alles goed is! De eerste van het topic die weet wat het word en nog met ons delen , leuk! :D

14. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Jeeeeeh, wat fijn zo'n goede uitslag! Gefeliciteerd meid!

15. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Chybou wat fijn dat alles in orde was met jullie kleine meisje!! Gefeliciteerd, geniet er lekker van!!

16. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Sinds ik heb gelezen dat je Chybou en partner een meisje krijgen ben ik nog nieuwsgieriger geworden of er een meisje of een jongen in mijn buik groeit :D

17. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik ook! :D
    Mijn gevoel zegt een jongetje...

18. ds85

ds85 Actief lid

18 jan 2012
    186
    0
    0
    Ook ik ben er heilig van overtuigd dat het een manneke gaat worden. Ik had ook mijn 12 weken echo op NUB-topic gezet en daar zeggen ook 4 mesnen een ventje.
    Ik moet nog tot 29 mei wachten voor ik het weet... Dus ik moet nog lang geduld hebben :(

19. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik was er bij de eerste van overtuigd dat het een meisje zou zijn... Maar de 20 weken echo liet toch wat anders zien.

Nu moet ik nog ruim 2 weken wachten en dan heb ik (eindelijk) mijn eerste echo.

20. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ik had in het begin sterk gevoel jongetje, toen weer meisje en nu geen idee :D We zullen zien haha

Deel Deze Pagina