Chybou, wat heerlijk nieuws!!!! Jullie beide van harte gefeliciteerd met jullie gezonde meisje! Nu inderdaad weer lekker doorgaan met genieten. Zijn jullie al aan het dromen over jullie kleine? Ik had dat wel verwacht, droom namelijk de gekste dingen,maar dat nou jammer genoeg nou net weer niet Ik heb totaal geen gevoel over het geslacht, we gaan het hopelijk zien over 11 daagjes
Wat een super nieuws chybou!!! Geniet ervan!!! En een meisje, wat leuk!!! Ik heb ook geen idee van het geslacht, neig iets meer naar jongentje, maar dat komt volgens mij alleen doordat ik de baby steeds automatisch 'hij' noem. Misschien was het gisteren met die extra echo al wel te zien geweest (14+4), maar goed, was meer bezig met het hartje... Nu dus afwachten tot 23 mei. Pff, wat een eind weg
Hahha grappig dat veel al duidelijk voorgevoel voor geslacht hebben... Ik was er in het begin van overtuigd dat het een meisje was, maar toen ineens droomde ik van een jongetje en nu weet ik het niet meer... Ben er ook nog niet uit of we wel of niet het geslacht willen weten. Mijn dochtertje zegt steeds dat er een klein zusje in mijn buik zit, maar soms heeft ze het over een klein broertje... ben heel benieuwd!!
Ah leuk! Ik lees het nu inderdaad, sƔvonds joh? Wist niet eens dat dat kon Ik moet er om 13:45 zijn. Hoop zo dat ze kunnen zien wat het geslacht is!
Ja hadden vrij veel keuze hier... dus dachten de avond is makkelijker met oppas, gezien onze andere kids en werkende opa en oma...
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Wij vertrekken over een uurtje naar Epe om lekker een weekendje weg te gaan. Doen we elk jaar met mijn moeder, haar vriend en mijn zus. Tot maandag dus
Ook ik heb de 12wkn echo hier in het NUB topic geplaatst. Ook op een engelse site en heb van iedereen jongen gehoord. Er was er niet 1 die twijfelde of een meisje zei. Nog 4w3d geduld hebben dan weten we het zeker. Ik las trouwens hier ook op ZP dat er bij 15-17wkn vaak meisje wordt gezegd (omdat ze niks tussen de benen zien hangen) en bij de 20wkn toch echt een piemeltje zien. Dus ben erg huiverig voor vroege geslachtsbepalingen... Hoop voor diegene die het laten doen, juiste voorspellingen krijgen!
Echt lastig om alles bij te houden en te reageren zeg, dus even kort: @Chybou: fijn dat alles er zo goed uitzag! Nu lekker verder genieten van je zwangerschap @Anoniempje: fijn weekend! Hopelijk ook nog een beetje lekker weer (vind het nu nog maar koud zeg, brr) 20-weken-echo: net afspraak gemaakt, 10 mei mag ik heen. Even kijken of mijn moeder ook nog mee kan, zou ze superleuk vinden maar wel beetje lastig met werk op een doordeweekse dag. Ben ook wel heel benieuwd naar het geslacht, ik denk zelf een meisje, vriend heeft geen idee ("tja, 50% kans, dus waarom zou ik gokken"). Gisteren geshopt voor zwangerschapsbroeken, maar niet gelukt. Dacht mijn gewone maat te nemen bij de H&M maar die waren aan de krappe kant, zeker als ik nog wat aankom. Maatje groter was er niet meer, dus volgende week ofzo maar weer even kijken. Ook nog even een lekkere sportbroek bij de Lidl halen, zag in de folder positiekleding staan en die broeken lijken me heerlijk voor in huis. Buikje groeit lekker, begint nu ook al echt op te vallen (aldus mijn leerlingen). Vanmorgen bij de open dag van de kinderopvang gekeken, ze hebben waarschijnlijk wel een plekje voor ons ukkie, we krijgen volgende week al een aanbieding daarvoor. Je kunt het maar op tijd geregeld hebben... (zeker hier in de grote stad, waar ik ook nog wel eens verhalen hoor over wachtlijsten van 2 jaar) Pff duurt wel lang tot we het hartje weer mogen horen, 4 mei pas weer de volgende afspraak bij de vk.
@Cybou: fijn dat alles in orde is met jullie kleine meisje! Kan wel zo vroeg hoor. Wist het bij beide dochters ook op 15-16 weken Wij hopen op 27 april het geslacht te weten te komen. Neig naar een jongen, maar ja, wie weet...
Ik heb vandaag de resultaten van de triple test gehad en deze waren prima, dus ik heb het deze middag tegen de kinderen van de klas verteld. Ik had een puzzel gemaakt, waar uitkwam juf is zwanger. Ze moesten eerst heel erg lachen om het zinnetje omdat ze niet helemaal doorhadden dat het echt was en over mij ging. Daarna de reacties wel heel leuk. Heb nog gevraagd of ze wisten hoe lang een mens zwanger is en een iemand zei een week!!!! Zou dat niet gemakkelijk zijn
@Ds85: wat een leuke manier om het aan je leerlingen te vertellen. Wat voor klas heb je? Ik moet er trouwens niet aan denken maar 1 week zwanger te zijn, ik moet nu al zo wennen aan het idee straks een kindje te hebben...
miepmiep: ik heb een groep 5. Kinderen zijn dus 9 jaar. Een week is misschien inderdaad wat kort, maar 40 weken is ook wel weer lang vind ik.... Maar geduld is een schone zaak...
meiden, hebben jullie een fijn weekend allemaal?? Vandaag 16wkn, dus vond het wel weer tijd voor een buikfoto de laatste die ik had gemaakt was met 10wkn... *oeps* hierbij de foto met het verschil tussen 4wkn en 16wkn...