wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Heey meiden...

Mag ik hier mee komen kletsen??? Wij hadden van het weekend een posi test in handen, en als alles goed mag blijven gaan verwachten wij in Oktober ook een ukkie :D

Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschap!

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    misslisa: Tuurlijk mag je hier ook meekletsen! Ook van harte gefeliciteerd :) Ik zie dat je in Ede woont? Grappig, das dichtbij, ik in Barneveld :p.

mbtc: Lief, dank je wel.

Anoniempje2011: Toen ik voor het eerst bevallen was, reed ik een heel klein autootje, een Daihatshu. Voor mij was dat perfect, en de kinderwagen paste er precies in. En had ik wat meer spullen had ik nog een half achterbankje daarvoor. Lekker goedkoop autootje ook. Na de 2e zwangerschap hadden we een Daewoo Nubira, een station wagon. Ook een prettige auto, en genoeg ruimte voor alle spullen. Ook onze duowagen paste er goed in. Inmiddels rijden we al een aantal jaar in een Renault Espace, maar dat is ook noodzakelijk met 4 ( en straks 5) kinderen. Ik hoop dat als de oudste 2 steeds meer hun eigen leven gaan krijgen weer terug naar een daihatsu of iets te gaan. De renault is behoorlijk prijzig in benzinekosten en onderhoud.

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @ misslisa.. Welko en gefeliciteerd!

@ bellaswan.. Man vraagt welke daihatshu je had.
    We willen om te beginnen inderdaad een zo goedkoop mogelijk autotje. Ook aangezien we nog gaan verhuizen haha. Het word een druk jaar hier.

4. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Anoniempje2011: wij hadden een Cuore. Ik vond het een heerlijke auto (ik heb er nog steeds een heel groot zwak voor:)). Heeft ons nooit laten staan, reed 1 op 22 zoiets, goedkoop in onderhoud en in wegenbelasting. Zucht, krijg er gelijk weer heimwee naar terug ;)

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mbt wat lief

gewerkt en nu megamoe... o jee...

6. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ben echt super moe!! Echt nergens energie voor.
    Gisteravond ook al vroeg naar bed gegaan, kon mijn ogen niet open houden...

Net de kids in bad gedaan... De jongste gaat zo naar bed en de oudste er achteraan. Dan zometeen lekker naar bed. Verder druk met voorbereidingen want over 2 weekjes wordt mijn ventje alweer 2 jaar... Gaat snel!!

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gefeliciteerd enne welkom zou ik zeggen!! ;)

8. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Oeeee net een heerlijk middagdutje gedaan, wakker gemaakt door mannetje die uit zijn werk kwam:p

Welkom Misslisa en gefeliciteerd!

Qua auto's; ik heb een twingo (past meer in de kofferbak dan je denkt) en mijn man een Corolla Verso....Maar dit is onze eerste dus geen idee hoe het gaat passen. De auto van manlief zal geen probleem zijn; das een echte burgerbak:D En ik werk in het autobedrijf van mijn ouders, dus das voordelig rijden:D

Kleine tip (die je eigenlijk vast zelf ook wel snapt haha): stel eerst je budget vast en kijk wat voor type je ongeveer wilt... Er komen bij ons regelmatig mensen die een auto willen die "niet te duur is" en verder maakt het niet zoveel uit. Maar bij de 1 is dat €1000 en bij de ander € 5000....

9. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    zowww, weer even bijgelezen

Wij willen het geslacht zeker weten, tenminste denk ik nu dan.
    Man mijn kwam al met een jongens naam uit zijn werk vóórdat ik gestopt was met de pil, dus die staat al vast. ahaha

@bevalling, ja die MOET van mij gewoon in het ziekenhuis, ik ga echt nooit niet thuis bevallen, daar ken ik mijn lichaam inmiddels toch iets te goed voor

@alle nieuwe meiden, welcome!!

10. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Zijn er meer dames die last hebben van een wat zeurende buikpijn? Geloof dat het er wel bij hoort maar na 2 miskramen word je er toch wel onzeker van, pfff..

11. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Ik had er vanmiddag even last van en het voelde als begin van ongesteldheid. Werd er ook zenuwachtig van, maar gelukkig niets aan de hand. Bij mijn vorige zwangerschap had ik er ook last van, maar toen nog nagevraagd aan vk. Schijnt er gewoon bij te horen. (Maar aangezien die vorige zwangerschap in een miskraam eindigde, ben ik er zelf ook niet gerust op).
    Ik herken me in die onzekerheid!

12. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Zal ik dan de eerste zijn om een niet zo slanke buik te plaatsen?
    Valt nog niets aan te zien, is altijd zo (overigens de gunstigste foto uitgezocht ;) )

Bekijk bijlage 219844

Ik herken de ongerustheid ook hoor meiden. Vandaag hd ik 1 keer wat doorzichtig dik slijm verlies met een lichtbruin puntje. En later op de avond een heeeeeeel heeeeeel heeeeeel licht roze zweem op toilet papier, schiet direct in de stress. Weet best dat ik me niet zo druk moet maken enzo, maar lukt me niet echt om dat ook aan mn gevoel duidelijk te maken. Dat ik totaal niets voel maakt het er wat dat betreft ook niet makkelijker op...

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Uitgerekend:
    21 september 2012 Sabine1982 (29), 2e kindje
    29 september 2012, Linda1984 (27), eerste kindje
    29-september 2012 Diana1990 (21) 2e kindje
    2 oktober 2012 MissSnoopy (22) 2e kindje
    2 oktober 2012 Theertje 3e kindje
    3 oktober 2012 Zomerrr (20) 1e kindje
    3 oktober 2012 Rammetje88 (23) 1e kindje
    3 oktober 2012 Linda2 (27) 3e kindje
    4 oktober 2012 Kara (27) 1e kindje
    4 oktober 2012 Noenoe (26) 1e kindje
    4 oktober 2012 Wendysunny (30) 3e kindje
    5 oktober 2012 BellaSwan (39) 5e kindje
    5 oktober 2012 Mawaikee (27) 1e kindje
    5 oktober 2012 Maderieke (32) 1e kindje
    6 oktober 2012 Anoniempje
    7 oktober 2012 Eekje 3e kindje
    8 oktober 2012 Charity2010 2e kindje
    8 oktober 2012 Runner (30) 3e kindje
    9 oktober 2012 Joyce82 3e kindje
    10 oktober 2012 Super mummy 3e kindje

Afspraken:
    07-02: Sabine1982 eerste echo vk
    07-02: Diana1990, eerste afspraak verloskundige
    08-02: Rammetje88, eerste echo + afspraak verloskundige
    13-02: Linda1984, eerste echo gyn
    13-02: Zomerrr, eerste echo gyn
    14-02: Kara, eerste echo gyn
    15-02: Linda2, intake verloskundige
    17-02 Diana1990. termijn echo
    21-02 Zomerrr, eerste afspraak verloskundige
    21-02 Anoniempje 2011, termijn echo
    28-02: Linda2: eerste echo verloskundige
    01-03 BellaSwan, eerste afspraak verloskundige

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Theertje, ik heb je er tussen gezet.

Geslacht geen flauw idee en wil het niet weten ook.
    Wil wel weer thuis bevallen en bv geven.

Gister een buik foto gemaakt. Valt nog weinig te zien ;) kwam wel weer een foto tegen toen ik van Jonathan op springen stond. :p

kamertje hebben we al, alleen nog tzt een wiegje bij mijn zusje lenen.
    Wel wat kleren vandaag gekocht :) 2,95 voor een jurkje en 4,95 voor een broek. (had mijn zw kleding aan mijn zusje uitgeleend maar kreeg het een beetje versleten terug.. veel kleding is ook veelste groot geworden (ben sinds vorig jaar iets meer dan 15 kilo kwijt)) kon dit dus niet laten liggen. Hihihi

15. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Maiwaikee, grapjas! Met je niet zo slanke buikie, ik zal je zo is laten zien wat dat nou precies inhoud!
    Vind de jouwe wel leuk zo. ;)

16. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Hier de defenitie van een niet slanke buik ;) :
    En een pannekoekenkont...

17. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Haha Runner, ik vind jouw buik er juist weer slanker uitzien.
    En je kont ben ik stiekem ook wel jaloers op, ipv mijn gigantische billen (zoals ik al zei, gunstige foto)

18. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,
    wat leuk om al die buiken te zien! en inderdaad: ik zie nog steeds geen niet-zo-slanke-buiken!! volgens mij is ons eigen beeld gewoon zeer vertekend.
    :)
    dus: mooie startersbuiken!!! dat het echte vet/ niet-slanke maar snel mag komen ;)

ik vind het ook herkenbaar dat je je zorgen maakt. maar de meiden met een mk in het (recente) verleden, we weten zo goed hoe het is/voelt dat het mis gaat! had niet verwacht dat ik nu al op een keiroze wolk zou zitten. ergens zitten we hier nog in de ontkenning, eerst zien, dan geloven. zoiets. ook uit zelfbescherming. want bewijs dat het goed kan gaan heb ik nog niet.

maar houd vertrouwen en hoop, dat is het beste en enige wat je kan doen.

en natuurlijk nog een welkom voor de nieuwe meiden!

iemand suggereerde om er een 1e helft van oktober clubje van te maken. ik ben wel voor want ik kan het nu al niet meer bijhouden :). wat vindt de rest?

19. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen dames,
    Helaas kom ik mij weer afmelden... Maandag zou ik mijn intake hebben gehad, maar de dag begon met een bloeding en gelijk een flinke. De paniek sloeg toe en gelijk de huisarts gebeld, die vond dat ik contact op moest nemen met mijn gyn vanwege m'n endometriose en dat het heel goed daar iets mee te maken kon hebben. Maar ik wist wel beter, m'n borsten voelden al minder gevoelig. Heb dus gewoon de afspraak bij de vk afgewacht en zij lieten direct een echo maken in het zh. Baarmoeder leeg en hcg een schamele 51... Vruchtje was dus al afgedreven. (zou bijna 5 weken moeten zijn) Nu donderdag voor de zekerheid nog een bloedtest voor het dalen van hcg en uitsluiten bbz. Maar voel me al helemaal niet meer zwanger. Niet extreem bloedverlies gehad. 1 dag echt, maar met krampen. Helder, niet te vergelijken met menstruatie. Balen! Ben er meer van ondersteboven dan ik dacht te zullen zijn....

Succes jullie!

20. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Even een ego bericht.
    Gister avond zeurende steekjes en kramp rond schaambeen, vanmorgen bruin roze bij afvegen na toilet...

Ik weet dat het alle kanten nog op kan, maar o mijn god wat ben ik nu gestrest.....

Deel Deze Pagina