Mooie buik!! Hier trouwens alle echo's in de avond! Ideaal met werk!! Dinsdag over een week geslachts echo maar we gaan vrijdags pas de taart aansnijden en weten we het pas hihi. Heb totaal geen voorgevoel! Hier in haarlem hebben ze leuke zwangerschapskleding winkel! Heb mooie jurk gekregen van mijn lief! Liefs
Goedemiddag dames, daar was ik weer Niet veel bij hoeven lezen. @rammetje, dat verschil is er zeker wel, leuk zeg.
Precies wat ik dacht, maar wilde even afwachten na mijn berichtje. Ik heb wel een leuk weekend gehad maar ook niet echt interessant voor jullie Heb net mijn zwangerschapsdagboek maar weer eens ingevuld, was te lang geleden.
hihi hier ook zo nalatig met invullen! Meet je ook je buik en gewicht iedere x?? Dat zijn bij mijn dagboek ook vragen
Nee daar heb ik geen zin in en vind mijn gewicht ook al zo lastig. Ben al te zwaar van mezelf dus hoef dat niet constant te zien staan
meiden.. ik heb even een beetje bijgelezen... ik blijf jullie volgen hoor spannend zeg die echo's wij gaan er weer voor!!!
Heeel veel succes Wendysunny, hopelijk kun je je snel weer bij de zwangeren aansluiten. @ Anoniempje , ja das waar. Ik vind de weegschaal ook niet leuk meer
Ik heb ineens een BUIK! Mijn collegatje moest er vanmorgen zelfs om lachen. 'Jij groeit momenteel ook per week!' Ik heb echt zo'n mooi naar voren stekend punt toetertje... Vanmiddag vond ik het wel grappig. Ik was er eigenlijk best wel een beetje trots op. Nu las ik net op één of andere informatiesite dat je bij de meeste zwangeren (die voor het eerst zwanger zijn) rond deze tijd nog niet veel ziet. Hmm... Moet ik daar nou van denken?
@chybou: bij mij kun je het ook al goed zien hoor, mijn leerlingen zelfs al een week of 3 geleden... Scheelt ook wel dat ik normaal echt een platte buik heb, die ik vaak stiekem ook een beetje inhoud, en dat gaat nu dus echt niet meer... En daarnaast draag ik vaak strakke spijkerbroeken en aansluitende shirts. Ik vind het dus niet zo gek, ik ben zelf nog niet echt aangekomen, niet meer dan mijn normale gewichtsschommelingen in ieder geval
@Cybou: hier ook al duidelijk te zien hoor. Niets om je zorgen te maken, is gewoon leuk en verschillend van persoon tot persoon
Hier ook al een duidelijk zichtbaar hoor haha. Pff heb om 9uur gesprek met de arboarts hier, bleh! Hopen dat die man vriendelijker is dan het uwv... want die mevrouw vond het arbobesluit waarin werd geadviseerd om na week 20 max. 4 uur per dag te werken bij meerlingzwangerschappen maar overdreven, dusssss. Maar goed we zien wel, wish me luck! Hoe is het verder met iedereen?
nuage: spannend zeg... veel succes geniet ervan als wij zwanger raken willen wij geslavcht niet weten.. vorige keren ook niet. 1e d8 ik jongen en ik had gelijk 2e d8 ik meid en had ik fout en de mk d8 ik jongen...
@ Linda, succes straks! @ Nuage, spannennnnnnd heb je een vermoeden??? @ Wendysunny, lijkt me anderzijds ook spannend hoor om het niet te weten, maar het is zo makkelijk met shoppen