Heerlijk he het zonnetje! Hopelijk heb je snel een nieuwe baan! Enne heb je geen rechtsbijstand verzekering toevallig?? Daar kun je precies navragen wat je rechten zijn bij ontslag! Liefs
Euhhh geen idee haha. Dat regelt m'n man allemaal. Ik regelde alles in NL, nu is het zijn beurt Maar hij kan het misschien bij de vakbond navragen. En hij zou ook het arbeidsbureau voor me bellen Ik heb inmiddels uitgevonden dat mijn diploma tot verpleegkundige hier ook erkend wordt. Ik moet het alleen laten registreren, maar die procedure lijkt niet zo ingewikkeld. Dus dan kan ik bij de thuiszorg of het ziekenhuis solliciteren. Daar is wel werk in te vinden, zeker in de zomer. Alleen de taal he
Misschien dat je juist daar de taal nog wat sneller onder de knie krijgt. Maar het is en blijft ook wel een apart taaltje. Succes in ieder geval met het uitzoeken van de regels wat betreft het niet verlengen en nog meer succes bij het uitzendbureau voor een nieuwe baan. Hier nog steeds aan het afvallen niet heel veel . Bij mijn andere zwangerschappen was dit ook en wat later dan ga ik wat aan komen . Ik eet ook ( nog ) niet meer als anders en zit heel snel vol . Dus ik eet nu vaker op een dag kleine beetjes . Gisteren had ik lekker andijviestamppot gemaakt en had er echt heel erg trek in , neem 2 happen en ik zit vol . En 1.5 uur later krijg ik weer trek en dan neem ik iets van fruit of yoghurt ofzo.
Goedemorgen allen, Zojuist zijn mijn laatste bakken voor Moeders voor Moeders opgehaald! Het zit er alweer op! Op naar de volgende fase Volgende week weten we eindelijk of er een klein mannetje of vrouwtje in mijn buik groeit! Zin in!!!! Liefs
Hallo, ik lees al een tijd mee met jullie verhalen en dacht laat ik maar een mee schrijven. Heb nog nooit mee gedaan aan een forum maar eens moet de eerste keer zijn. Ik ben zwanger van mijn vijfde kindje. Ik ben 1 okt. Uitgerekend. Ik heb al een tweeling ( m) van bijna 11 (24-04) een zoon van 7[ en een dochter van 6 en nu krijgen we nog een verassing toe. Ik ben nu 16 weken. Volgende week heb ik een echo om te kijken wat het wordt.
Meiden. Hier hebben we gisteravond met spoed een echo gehad ivm heftig bloedverlies.... Gelukkig is met de kleine alles goed.. Komt waarschijnlijk uit de placenta. Het is nu een stuk minder, en na een super actief kindje te hebben gezien met een prachtige hartslag ben ik weer iets gerustgesteld. De vk heeft nog even gekeken naar het geslacht en gokt op een meisje. M'n gevoel zegt nogsteeds een jongen. Dus we zullen het over 3,5week zeker weten vooral omdat ik ook huiverig ben voor vroege geslachtsbepalingen. M'n man hoopt echt op een jongen dus ben echt benieuwd. Hahaha. Fijn weekend allemaal. Ik ga lekker rustig aan doen!
@ Suus, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! @ Rammetje, bah wat schrikken is dat he! Kwam bij mij ook van de placenta dat ik ineens bloedverlies had! Je wordt toch weer even met 2 voeten op de grond gezet! Ben benieuwd of je vorogevoel klopt! Liefs
@Suus Welkom hier en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! @ rammetje. Jeetje zeg, dat is echt schrikken. Gelukkig was alles gewoon goed! Hier vanmorgen maar eens zwangerschapsvitamines opgehaald. Vergat ze elke keer.
Suus; welkom! rammetje: bah wat schrikken. Gelukkig dat alles goed was met de kleine! Ben benieuwd wie gelijk gaat hebben, jouw gevoel of de VK. Hier belde vandaag de VK met bloeduitslag. Na ruim 4 weken een ijzersupplement geslikt te hebben is mijn Hb..... Gedaald... Beetje jammer. De MCV (minimal corpus volume) is gelijk gebleven, nog altijd aan de absolute ondergrens. Moet maandag dus weer recept voor ijzertabletten ophalen, en bij volgende bloed controle gaan ze kijken of er mss een b11, b12 of opname probleem is. Ik weet, t is niet heel erg ofzo, maar baal er wel een beetje van... Sorry voor mijn geklaag
Kan me wel voorstellen dat je er een beetje van baalt. Maar jouw banner klopt niet volgens mij? Ik ben 7 oktober uitgerekend en sta op 15 weken 5 dagen. Hoor jij toch op 15 weken en 6 dagen te staan?
@Lycka: Wat balen van je baan zeg! Lastig van de taal, maar misschien kan je bij de als verpleegkundige voor Nederlandstalige mensen zorgen. Er zijn hele organisaties die zich inzetten om Nederlandse mensen in het buitenland te voorzien van Nederlands sprekende verpleegkundige. Niet geschoten altijd mis?! @Rammetje: Jeetje, wat schrikken! Gelukkig was alles in orde. @Suusbb: Welkom! Ik ben ook 1 oktober uitgerekend. @Mawaikee: Ik kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt hoor. Hopelijk helpen de pillen.
Hallo dames, ik ben ook weer klaar met moeders voor moeders, toch wel fijn dat het klaar is nu al was het een kleine moeite gister weer naar vk geweest en alles was goed! Goed gegroeid en mooi kloppend hartje gehoord ook hoorden we hem/haar schoppen! Erg fijn weer een teken van leven te hebben gehad merk er namelijk helemaal niks van dat ik zwanger ben!! sinds deze week alleen wat meer moe maar heb dan ook meer gewerkt dan normaal..groetjes!!
Inderdaad, wat een rust hier. Anoniempje, dat van die banner klopt. Was eerst 5 okt maar bij termijnecho 6 okt geworden. Maar heb m'n banner nog stress niet aangepast
Dames vinden jullie oktober ook nog zo ver weg lijken? Iedereen zegt maar; nou voor je het weet...maar voor me gevoel duurt het nog heeeel lang..
hoii! ik mag me ook bij de oktober mama's voegen 4 oktober is de uitgerekende datum. Dus nog ruim 23 weken.. Hebben jullie de babykamer al besteld? Wij hebben afgelopen vrijdag de kamer besteld, heb er zo'n zin om om de kamer in te mogen richten. We weten dankzij de geslachtsbepalingsecho met 16 weken dat het een meisje wordt. Dus we zijn al flink wezen shoppen Volgende week zaterdag naar de Primark Hoofddorp en de stad in.. kan niet wachten..
Hier weinig nieuws. Morgenavond echo. Ik heb geen idee of het een jongen of meisje is...nog 21.5 uur geduld hebben.. Baby; lijkt nog heeel lang te duren...pff. Nog bijna een half jaar. In mijn geval nog 24.5 weken. Maibo; welkom!! En natuurlijk gefeliciteerd!
Goede morgen! @rammetjes: das schrikken gelukkig alles goed! @Maibo en suus: welkom en gefeliciteerd. Ik kijk uit naar vrijdag, hopelijk kunnen we dan zien wat het wordt... Zo nieuwsgierig