Weken: ik vind ze voorbij vliegen... hihih!! Gaat zo snel, in mijn ogen! Hier: beetje afwezig geweest, thuis beetje problemen, partner is er vandoor gegaan en word gestalked... al met al ontzettend irritant!! FB: heb met febr. mama's een geheime groep op fb, kletst heel makkelijk ook via mobiel... hihih!! Miss ideetje? Minimouse spannend!! Geslacht: droom laatste dagen steeds over jongetje, terwijl gevoel zegt een meisje... nog 4 weekjes wachten hihih. Kwaaltjes: hier weer super gevoelige, soms pijnlijke (.)(.).. heel vervelend... Verder nog steeds moe, soms misselijk en maagzuur bahbah!
Suus en Maibo: welkom hier! Baby86: oktober lijkt nog wel ver weg. Maar als ik bedenk dat ik al in de 16e week zit, vind ik het toch wel opschieten. Minniemouse: nog een paar uur... Spannend! Veel plezier vanavond. Super Mummy: wat een ellende! Is je partner weer terug of niet? En die stalker... bah. Weet je wie het is? Veel sterkte in ieder geval. Nog 3 nachtjes en dan ga ik met m'n zoontje op vakantie naar NL. Heb er zo'n zin in Jammer dat m'n man niet mee gaat, maar die gaat hier de woonkamer, keuken en eetkamer verbouwen Straks naar het werk voor m'n laatste werkdag
Lycka nee hij is niet terug... Lang verhaal maar tis al de derde keer dat ie vertrekt zonder enige echt aanwijzing... Stalker is een goede vriend van hem, maakt het me behoorlijk zuur momenteel!
Goedemorgen dames, Ik vind de tijd ook best snel gaan! Sommige hier vandaag geslachtsecho zag ik spannend!!! Enne geheime groep op facebook is inderdaad wel handig!!! Makkelijker vanaf mobiel!! @ Lycka, succes vandaag met je laatste werkdag, hopelijk snel wat nieuws! Enne heerlijk ff naar NL op vakantie!!! Liefs
Wat een loser, die vriend. Wat denkt ie te bereiken? Denk je dat je partner binnenkort weer terugkomt? Ik zou er wel een beetje klaar mee zijn, maar ik ken jullie situatie niet. Nogmaals, sterkte.
Ik heb geen idee, weet ook niet of ik het nog wel wil en aankan... wederom grote teleurstelling, veel pijn... Ben er op dit moment ontzettend klaar mee!! K heb geen idee wat de vriend probeert te bereiken maar alle dreigementen, bah... Wil gewoon rust! Thnxx!
@supermummy.. Jeetje dat klinkt allesbehalve leuk. Veel sterkte. vind de tijd ook nog best snel gaan eigenlijk. Weet nog dat ik het net wist en zoiets had van poeh dat gaat lang duren tot ik eindelijk 12 weken ben. En nu alweer 16 weken Wat een meisjes hier al. al 3 die weten dat het een meisje is als ik het goed heb? Ik ga vandaag maar eens de kleding in een doos stoppen wat ik toch niet aan kan dit zomer
Goedemorgen allemaal! Super mummy: wat zit je in een vervelende situatie zeg, heel veel sterkte meid! Kan je eigenlijk niet echt advies geven, behalve denk aan jezelf... Gesloten facebookgroep is wel makkelijk inderdaad. Lycka, succes op je laatste werkdag! Lekker hoor bijna vakantie! Ik heb eind volgende week 2 weekjes vrij. Welkom maibo & suus en nog gefeliciteerd natuurlijk. Weer wat geslachtsbepalingen die eraan zitten te komen, leukleukleuk! Ik moet woensdag weer op controle, misschien kan ik de gyn dan overhalen wat verder te spieken voor me Wil het eigenlijk wel weten voor de 20 weken echo 11 mei, want het weekend ervoor gaan we naar Antwerpen en dan wil ik shoppen Hier ook moeeeeeeeee. vorige week een kloteweek; elke nacht liggen draaien en dromen en niet lekker kunnen liggen, zere spieren ook. Ook wat misselijk en tegelijk barsten van de honger. Geloof dat ze een groeispurtje hadden ofzo, want ben toch bijna een kilo aangekomen de afgelopen week. Zat ik vanochtend te lezen op internet; bij een tweelingzwangerschap is de geadviseerde gewichtstoename 14 tot 23 kilo Zit nu op +4.8, maar vraag me toch echt af waar ik al die andere kilo's straks moet laten haha.
@ supermummy , Jeetje wat een verhaal . Denk je goed aan jezelf en de kleintjes . En die bedreigingen weet niet waar ze precies over gaan maar let wel op dat het niet te serieus word . Bah daar zit je echt niet op te wachten . Normaal niet en nu al helemaal niet . Gesloten facebook lijkt me leuk , geen idee hoe het werkt , hihi. Ik vind de tijd juist snel gaan . De eerste weken duurden heel lang maar vanaf week 10/11 vind ik het voorbij vliegen . En hoe graag ik de kleine wil vasthouden en wil zien , ik wil ook wel graag eerst nog een lekkere ( lange ) zomer. Het scheelt waarschijnlijk dat het bij ons draakje 3 is en dan lijkt alles wat sneller. Alle nieuwe gefeliciteerd en welkom. Gaan er hier nog weg in de vakantie , wij gaan met de hele familie naar gran canaria . Vandaag ook een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo : 24 mei om 12.00 . Weet niet of deze afspraken nog op de lijst gezet worden maar als iemand dat eventueel voor me wil doen .
Heerlijk he! Ik ben ook toe aan vakantie Wij gaan naar Turkije 11 juni voor 12 daagjes! Heerlijk nog ff genieten! @ Linda, nou die kilootjes komen er wel ergens bij hoor haha. Heb ergens gelezen dat voor een eenling zwangerschap je zo'n 500 gram per week gaan aankomen. Dus nog zo'n 11,5 kilo voor mij haha. Heb er ook al 4,5 aanzitten hoor en heb er toch echt maar 1tje Liefs
vakantieplannen: hier zwitserland in aug.. turkije is vast ook heel mooi! even ego berichtje hoor.. heb zere borsten en wat misselijk!!!!joehoe!!!!! zwanger misschien?? ik hoop het!! maarja nu dag 31 na curretage, nog niet ongesteld, dat kan nog komen... maarja.. wanneer kan ik nou testen!!?? iemand een idee?
Nou Esther wat ben ik blij dat te horen hihihi ik zit ook op + 4,5 en soms al op 5kg. Voelde me echt een uitzondering maar dat is dus gelukkig niet zo. Hier helaas geen vakantie. Alleen over 2 weken gaan we een midweekje naar center parcs om ons 2 jarig huwelijk te vieren. Stalker en verdwijnende vriend... Meis doe je voorzichtig? Laatste keer dat ik een vriend had die zomaar verdween ging het om eentje in het criminele circuit. En dan in combi met een stalkende vriend.. Ik haal me van alles in mijn hoofd nu. Als je hulp nodig hebt dan hoef je maar te roepen hoor. Heb zelf in het verleden hele enge dingen meegemaakt dus ik kom je zo ophalen als je weg moet daar!
WendySunny, spannend meis! Ik hoop het zo voor je. Ik heb er helaas geen antwoord op... geen ervaring... @ Nuage, vandaag vroeg al iemand aan me of ik zeker wist of het er geen 2 waren pffff terwijl zaterdag iemand tegen me zei dat ik zo'n mooi bescheiden buikje heb haha. Ach ik ben er trots op! Straks train ik alles er gewoon weer af! Vanaaf voor het eerst zwangerschapsfit! Hopelijk brengt het me weer een beetje in conditie @ Babbel, hoelaat heb je echo??? Liefs
ja zeker spannen heb test gekocht predictor early.. meet vanaf 12,5 hcg... had paar weken terug witte test.... de nk zelf dat het te vroeg is om te testen.. test namelijk altijd te vroeg.. dus wacht zo lang mogelijk.. tot het weekend?? zal dat lukken?? hihi
dank jullie wel voor de lieve berichtjes... doen het nog maar 1,5 week onveilig.. dus aan d eklus... zou wel een gelukstreffer zijn geweest dan... maar voel me echt zwanger.. net zoals vorige 3 keren.... zou dan ergens begin jan uitgerekend zijn...
23-3 curretage vanaf 15-4 geklust ... hihi en sinds 2 dgn beroerd en zere borsten diarree wanneer zouden jullie testen??