k wil de fb wel aanmaken, moeten alleen een paar van jullie ff mij toevoegen via fb. Anders kan ik de pagina niet maken. @ Wendysunny dat zou super zijn!! K zou denk ik nog paar dagen wachten met testen...
Wendysunny: whoeiii, wat spannend!! Wat zou dat gaaf zijn als het nu alweer gelukt zou zijn! Babbel: succes! Ben benieuwd wat jullie krijgen Super Mummy: Wat een heftig verhaal van je man/viend en die vriend. Kijk alsjeblieft een beetje uit, en denk goed aan jezelf. Ik wil je wel toevoegen op FB, wat is je adres? Esther1983: ik zal jou ook een FB verzoek sturen. Suus en Maibo: welkom Ik lees ook nog steeds mee hoor, maar heb nog steeds last van die vermoeidheid. Elke avond lig ik weer rond 8 uur op bed, en overdag lig ik vaak smiddags ook op de bank te doezelen. Volgende week toch eens aan de vk vragen of er iets tegen te doen is. In elk geval zijn vandaag de laatste kannen voor MvM hier opgehaald. Eindelijk weer normaal naar 't toilet . Volgende week woensdag hebben wij de echo met geslachtsbepaling. Ik vind het zooooo spannend. Stiekum denk ik zelf dat het een meisje wordt.
Heb jullie geaccepteerd!! Leuke foto's van je kids!! @ Bellaswan, heerlijk he als het erop zit! Mijne waren vrijdag voor het laatst opgehaald! Hier ook nog steeds wel wat vermoeid maar gelukkig een stuk beter! Trouwens wordt wel tijd voor wat jongens hier zie alleen maar meiden voorbij komen hihi. Ik denk een jongen en mijn lief denkt een meisje
Heb je ook een vriendschapsverzoek gestuurd , esther. Nog meer mensen op intresse voor facebook stuur een pb naar me dan voeg ik je toe. Wendysunny , hoe lekker zou dat zijn meteen weer raak , ik duim voor je . Het testen vind ik moeilijk heb nooit in die situatie gezeten , ik zou ook zo lang mogelijk proberen te wachten. ( met de nadruk op proberen )
Ohh meiden aangezien nu iedereen mij toevoegd heb ik de geheime groep maar even aangemaakt Hij is online hoor! Liefs
supermummy.. Ik heb je een prive berichtje gedaan om me te vinden op facebook. De rest mag het wel weten, maar niet iedereen die meeleest Ik heet trouwens Yvonne
Krijg er meerdere anoniempje2011... hihi geen idee welke! Mijn fb is: https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100002055895069
Zitten jullie nu allemaal op FB ofzo? Nou hier gisteren bij de verloskundige geweest en heb verteld over mijn broer die een zgn. trechterborst heeft. Zo'n kuiltje in je borst. We hadden er nooit bij stil gestaan maar toevallig had ik het erover met hem een paar weken terug en toen vertelde hij dat hij best klachten had met z'n hart en longen soms. Dus ik het opgezocht en nu blijkt het toch wel een echte erfelijke afwijking te zijn waardoor zelfs het hart zich kan verplaatsen! De verloskundige heeft dus even contact opgenomen met het zkh en ik schrok best wel toen ze me terugbelde dat wij nu ook een GUO krijgen en dus niet een gewone 20 weken echo. Maar aan de andere kant ook fijn dat er nu zo goed gekeken wordt naar onze kleine. Maar moest het toch even verwerken hoor.
kom je ook op facebook? Kan me voorstellen dat je zoiets best even moet verwerken, maar goed dat je het toch aangegeven hebt. Is wel belangrijk om zulke dingen na te kijken natuurlijk!
Ik twijfel nog een beetje over FB.. ik zit namelijk in de paardenwereld en heb echt een heleboel "vrienden" uit die wereld op FB. (Lees bijna 1000) en dus gebruik ik FB vooral daarvoor. Maar ja ik kan het wel proberen of het te doen is. Wie kan ik mijn naam via een pm sturen?