Dat is idd best schrikken nuage . Wel fijn dat er extra controles volgen . Voel je je toch iets meer gerustgesteld denk ik.
Dat is inderdaad schrikken Nuage, maar gelukkig kijken ze er gelijk goed naar! Je kan mij wel een berichtje sturen voor facebook hoor... zoek ik je ff op.
Wat is de planning van Facebook? Wie kan ik een berichtje sturen? Je kan mij ook een berichtje sturen hoor.
Hallo Dames. Ook ik wil me graag bij dit topic toevoegen.. Ik ben 23 jaar & mn partner word in Juni 30. We zijn in September 2010 gestopt met de pil en ik had 5 december een positieve test. Dit werd helaas een miskraam die we op moesten wekken met medicatie.. en t vruchtje kwam in de week van 13 December af. Daarna zijn we eigenlijk meteen doorgegaan.. en tot mn grote verbazing had ik 26 Januari weer een positieve test in mn hand!!! Ik heb 13 Maart een echo gehad en daarop was te zien dat ik 10 wkn. zwanger was.. Ook heb ik 10 April een echo gehad en toen was ik dus 13 weken zwanger.. Volgens de echo ben ik uitgerekend op 11-10-2012... Wel vraag ik me af wanneer ongeveer dan mn eisprong is geweest? Ook iemand die rond dezelfde datum uitgerekend is en wel heeft bijgehouden wanneer de eisprong was? Ik ben dus eigenlijk direct na de miskraam zwanger geworden zonder menstruatie tussendoor!! We zijn super blij !! xxx
Nolewsky ik ben 9-10-2012 uitgetekend. 2 daagjes voor jou. Eerste dag van mijn menstruatie was 3 januari. Op 18 januari had ik als het goed is mijn eisprong. Ik voelde hem duidelijk en op die dag ook geklust. Daarvoor en daarna niet echt veel meer.
@nolewsky Ik ben op 11 okt uitgerekend. Ik had geen eisprong.ivm ICSI. Maar de eisprong had op 19-01 moeten zijn. Toen had ik de punctie. En vanaf 19-01 gerekend ben je 11-10 uitgerekend. Gefeliciteerd en welkom op het forum!
Hè dames ! Ow dat is wel fijn om te weten ! Zit hele tijd te rekenen enz haha.. Maar ik vind het zo vreemd dat we er eerst 15 maanden over moeten doen .. En eindelijk zwanger ! Word miskraam helaas .. En meteen de 1e x raak na de miskraam? Ik had me erop ingesteld dat het weer een jaar kon duren ofzo ! Komt dit vaker voor ? Gezellig om hier te kletsen ! Jullie zitten dus ook rond de 16 weken ? Hoe was jullie echo's ? En hebben jullie al geslachtsbepaling gedaan ? Of wachten jullie tot de 20 wkn? En hoe is jullie buikje ?! Xx
@Nolewsky Ik heb gisteren een echo gehad voor geslachtsbepaling. Dat was met 15 weken en 4 dagen. Volgens de echoscopiste is het 99,9 procent zeker dat wij een meisje krijgen.
welkom nolewsky. Hier geen geslachtsbepaling , wij zien het pas als hij/zij geboren is. Die buik hier word al groot maar het is dan ook al nummer 3. Hoe voel je je verder ?
Hoi dames ! Ik voel me verder goed ! Na een periode van alleen maar overgeven en misselijk zijn is het dan nu eindelijk zo goed als over ! Dus dat is al heerlijk ! Hoe voelen jullie je ? En hebben jullie dat vaker gehoord ? Dat iemand direct na de miskraam zwanger is ? Zonder menstruatie ? Xx
Moest even nieuw fb aanmaken ivm de stalking ed... Esther heb je verzoekje gestuurd! Andere graag alleen via pb.
Jahoor je hoort het vaker. Volgens mijn gyn is het onzin maar ik heb wel vaker gehoord dat je door de verhoogde hoeveelheid HCG in je lijf wat vruchtbaarder bent.
Wauw Wendysunny, gefeliciteerd ben zoooo blij voor je! Welkom nieuwe zwangere! Ook jij gefeliciteerd!!!