Ik houd het ook geheim, dus ik mag ook niet mopperen Volgende week donderdag mogen wij voor de 20-wekenecho! En vrijdag weer naar de VK, hartje luisteren.
Morgen worden we teruggebeld om een afspraak te maken voor een pretecho. Dit nadat we er vanmorgen achter kwamen dat mijn verzekering dit vergoed
@Bellaswan: leuk leuk!! Gefeliciteerd. Na 2 dochters, komt er bij ons nu een zoontje bij En het belangrijkste natuurlijk is dat alles in orde is
Wij krijgen na 3 jongens en een meisje nog een klein meisje!! Super blij mee!! Nu op zoek naar een mooie naam en lekker shoppen!!
Wat leuk allemaal zeg! Het wordt wel steeds "echter" zo vind ik hihi. Wij mogen morgen om 15.00uur, begin nu wel zenuwachtig te worden .
Toch wel een beetje gek gevoel, jullie weten allemaal al het geslacht van jullie kindje, ik ben het eerst uitgerekend van allemaal volgens mij (29/9) maar weet nog niet wat we gaan krijgen, volgende week bij de 20 weken echo pas... Begin het nu trouwens ook wel heel spannend te vinden of alles wel goed is met ons ukkie, gelukkig morgen naar de vk, hartje luisteren. Vraagje: hebben jullie ook day het per uur/dag verschilt hoe dik je buik is? En wat ik ook gek vind is dat mijn baarmoeder soms ter hoogte van mijn navel zit, en soms echt stukken lager, herkennen jullie dat?
Hihi, wat grappig. Wij krijgen na 3 jongens en een meid nu nog een knulletje . Gefeliciteerd! Eekje: Jij ook gefeliciteerd natuurlijk, super leuk! Linda: Ow, wat spannend, hopelijk kunnen ze het nu wel zien Miepmiep: Je scheelt maar 2 dagen met mij hoor, maar wij hebben uit nieuwsgierigheid een pretecho laten maken. Anders hadden we het (pas) op 16 mei bij de 20 weken echo geweten. Wij hebben vandaag de naam bedacht, en ben er helemaal blij mee
Gefeliciteerd iedereen die het geslacht al weet, super leuk!!! Ook ik pas bij 20 wk echo, 23 mei. Kan niet wachten om het te weten...
Hier nog op vakantie dus evnn bijgelezen. Allemaal blije berichten over dochters en zonen, leuk om te lezen. Hier verschilt de buik ook per uur alleen de baarmoeder blijft bij mij wel hetzelfde....
Leuk leuk leuk meiden. Miepmiep. Ik ben 30/09 uitgerekend 1 dag later maar ook hier weet ik het nog niet. 14 mei weten we het als de kleine zich laat zien.
Zo, alles was weer helemaal goed bij de vk Hartje gehoord, dat ging goed tekeer met 144 bpm. Nu op naar de 20wekenecho volgende week!
Hier ook terug van VK, alles was goed... Kleintje was druk aan het bewegen tijdens het luisteren naar het hartje