@super mummy gisteren durum doner gegeten. Nou ik was er goed ziek van. Mijn dochter gaat vanaf zaterdag bij de mc donalds werken en ik wil aan haar vragen hoe het met de hygiene gesteld is. Maar mmmm nu krijg ik wel weer trek in een bananenshake.
Geen speciale eet wensen hier, als het maar veel en slecht is eet normaal zelden patat, pizza ed. Kan nu echt dagelijks dat eten... @eekje niet misselijk meer sinds de 14e week. Wat super balen dat je dat nog hebt! Ik heb al 4 weken pijn in m'n bil en been. Vandaag toch maar eens een collega, die bekkenfysio is gevraagd. Kort samengevat; sport beginnende/voorstadium van bekken instabiliteit. Oefeningen en adviezen gekregen, en heel hard hopen dat t zich niet gaat ontwikkelen tot echte BI... Mensen hier ervaring mee?
Ik heb in het verleden wel bekkeninstabiliteit gehad, maar dat is niet fijn. Ik kreeg toen als tip; een uurtje wat doen, en een uurtje rust. Ik heb sinds gisterenavond hele moeie benen. Alleen als ik ze omhoog leg gaat het wel weer, maar ja, daar heb ik helaas geen tijd voor.
Ik heb ook zo'n trek in vet eten . Dus de patat , pizza , shoarma enz komt me bekend voor . Bij mijn oudste had ik dit ook , probeer het zoveel mogelijk in toom te houden . Echt goed is het natuurlijk niet . Gelukkig kan ik er straks aan toegeven want de pizza staat in de oven , mjammie! Zit er nog verschil / overeenkomsten tussen het eetpatroon van de meiden die al weten of ze een jongen of meisje krijgen? Eens kijken of die bakerpraatkes een beetje kloppen Hier is vandaag de kinderwagen gebracht , heemaal blij . Alles compleet en geen beschadigingen van het bezorgen.
Pizza en patat wel. Van shoarma moet ik niks hebben. Ik ga zo gekruide partjes frituren En wat aangeklede sla erbij. Dan eten we vandaag een keer redelijk gezond. Mooie kinderwagen!
Ik eet vooral zoute dingen, als het maar vet en ongezond is. En ik krijg een meid dus dat is tegen alle bakerpraatjes in McDonalds is een Amerikaans bedrijf en dus erg streng. Ik neem daar echt wel een milkshake of mcflurry
Ik krijg ook een meisje, en eet vet en ongezond. Maar ik heb wel een appel en banaan op vanmiddag....
Minimouse toemaar... wel een hele appel en banaan hahaha Hier wel geregeld trek in fruit, verder ook de minder goede dingen... Aardappels wordt ik ontzettend misselijk van, groente krijg ik nauwelijks weg... en tja t enige dat er goed in gaat is pasta... hihihi!! Volgens mij is nesteldrang hier toegeslagen... en krijg er nog energie van ook, hahaha!! Moet niet gekker worden!! Lang leve de zwangerschapshormonen!
Gisteren ook last van nesteldrang gehad. Vandaag maar wat rustiger aan doen. Ik moet nog 1 slaapkamer opruimen dan kunnen we het ledikantje en de commode in elkaar gaan zetten. Ik pers meestal ook sinaasappellen uit. En bananen vind ik erg lekker momenteel. Zelfs in de vakantie en bij een tankstation koop ik ze.
Ik heb het ook, vanaf week 7 al. Vorige zwangerschap precies hetzelfde. Ik heb toen ook een paar weken bij een bekkenfysio gelopen. Het is bij mij gelukkig niet erger geworden in de loop van de zwangerschap. Ook nu lijkt het stabiel. Hoe meer ik zit, hoe meer last ik heb. Ik doe alles gewoon een versnellinkje langzamer en dan gaat het prima
WHOEHOE!!!! Vandaag mijn splinternieuwe joolz kinderwagen gekocht!!! Was eerst volledig overtuigd "Ga echt niet zoveel aan een kinderwagen uitgeven", maar vond de joolz toch wel heel mooi. Nu was er een hele scherpe aanbieding, vriend heel lief aangekeken, en we hebben m gekocht. Ben dr helemaal blij mee!!! Wel kapot nu, 2 uur in de auto gezeten, in die winkel gelopen, nog een kinderverjaardag, nu houdt het op. Nesteldrang; pff hoop dat ik dat nog ga krijgen, nu blijft alles liggen. @minimouse Vers gepest sinaasappelsap vind ik ook heeeeeerlijk nu!
Leuk! Ik heb ook een Joolz. Ze blijven ook goed in waarde. Ik heb een tweedehands gekocht. Kostte toch nog 700 euro voor de limited edition nautic van 2011. Welke kleur heb jij gekocht? Morgenochtend weer sinaasappelsap inderdaad. Hopelijk krijg ik ontbijt op bed. Als het aan de jongste ligt wel tenminste.
O ja, Moederdag, ontbijt op bed. Dat zit er voor mij helaas nog niet in Dus voor iedereen die al moeder is; fijne Moederdag!!! Wij hebben zilver frame met antraciet. Eigenlijk wilde ik graag de jeans, maar deze aanbieding was allen met de antraciet. Vriend blij, die wilde nl graag antraciet. En ik heb geen 250 over voor een kleur, dus is t deze geworden. Moet alleen nog wel even oefenen met het inklappen. Ach, heb nog kleine 5 maand
meiden.. kom ff buurten... even laten weten dat het hier oke is.. ben nu weer fit... nog 10 dagen geduld hebben en a.s. woe naar de gyn .. nog vd nacontrole inklappen wagen.. komt wel.. hoe langer hoe beter het gaat.. anders ff inspuiten.. helpt soms ook wel al wat meiden 20 weken echo gehad? miste vanmorgen juist oo moederdag onze luca wel even... *
ik heb er gewerkt afgelopen zomer tot okt.. als hostess erg leuk en goede hygiene.. als ik zwanger ben durf ik daar wel een ijsje te eten hoor
Hier net terug van de vk . Alles gaat goed hier .De stagiaire heeft het hartje lekker lang laten horen .ze had hem eerst via de navelstreng en moest van de vk even doorzoeken totdat ze ook echt het hartje had zodat ze het verschil kon horen. Van het weekend beginnen met verven van de babykamer . nou weet ik dat ik niet mag verven maar geld dat ook voor verf op waterbasis ? Zal zo ook eens op google enzo kijken , eerst hier het forum eens doorspitten is vast wel wat over te vinden.
@Theertje: Fijn dat het allemaal goed was. Leuk dat die stagiaire op jou mocht oefenen. Fijn hé om dat hartje te horen. Leuk dat je aan de kinderkamer gaat beginnen. Ik heb een site die ik voor veel dingen raadbleeg. Brabbels heet het. Deze pagina gaat over dingen die je beter niet kan doen tijdens je zwangerschap