Top Nuage!!! Vandaag is dan de dag dat ik voor de 20 weken echo mag. 14:15 pas. Gelukkig eerst nog een ochtendje werken, gaat de tijd wat sneller. Ben zenuwachtig, nu al....
Alles was gelukkig helemaal in orde. Alle waardes vallen binnen de grenzen, dus ik ben helemaal blij. En, we verwachten een meisje!
Fijn hoor dat alles goed was! Het slapen word hier af en toe wel lastig. Vooral het omdraaien, wat ik nogal vaak doe Die warmte natuurlijk erbij. Voel me echt op en top zwanger de afgelopen week.
Hier gisteren de 20 weken echo gehad. Alles ziet er prima uit. Heerlijk even 3 kwartier liggen staren naar het scherm . Blijft mooi om te zien . Hier geniet ik heerlijk van het weer en heb ik geen last van de warmte. Dames die er wel last van hebben?
Hallo dames, hier niet echt last van de warmte, hou er wel van, heb alleen wel dikke voeten en enkels...en zouden vandaag beginnen met behangen van de babykamer maarja toch maar even uitgesteld, veels te warm voor..is ook nie goed voor het behang..zijn jullie ook al bezig met de babykamer?
Hier ook veel last van de warmte... en slapen pffff!! Kan niet echt lekker liggen. Ach kunnen we vast oefenen voor als de kleintjes er zijn
Hier wel last van de warmte. Maar vooral als ik weg moet dus boodschappen doen ofzo. Merk echt wel dat het tillen niet te zwaar meer moet.
Hier ook veel last van de warmte. dikke enkels. Heb mn laptop in de woonkamer gezet ipv op kantoor.Kan ik wat deuren en ramen openzetten. Onze 20 weken echo was prima. Alles is goed!! Erg leuk om ons kleine meisje te zien.
Fijn, al die goede berichten over de 20 weken echo van iedereen! Hier best wel last van de warmte. Dikke enkels nu, en tillen gaat echt niet. 2 flessen drinken voelt als een 6 pack 1,5 liter flessen. Maar goed, ik klaag niet, want ben ook volop aan het genieten van het weer. Vandaag erg druk geweest, en nog steeds. Vriend is morgen jarig. Zijn 39e verjaardag is er door verhuizing bij ingeschoten, dus vieren we t dit jaar maar wat uitgebreider. Berekent ook veel voorbereiden. Maar goed, wel veel zin in morgen!
Fijne dag morgen mawaikee!!! Hier ook veel last van de warmte. Ik ben altijd blij als ik een bankje zie. Verder doe ik zo rustig mogelijk.
Bedankt! Het weer zit in ieder geval goed!!! Zie alleen dat ik m'n vriend een stuk ouder heb gemaakt. Oeps, laat het hem maar niet lezen. Moest zijn, zijn 30e verjaardag. Is dus dit jaar 31 geworden, klein verschil
haha dat was een stukkie ouder ja. Met het weer zit het inderdaad goed. Ook beter te doen nu het een beetje waait (hier tenminste!)
Hier is de babykamer bijna af. Nog 1x het kozijn verven , gordijnen zijn zaterdag besteld en er moet nog een vensterbankje komen maar alle muren zijn gedaan en de kast met planken , dat was het meeste werk. Over 3 weken hoop ik dat de gordijnen binnen zijn en echt helemaal klaar te zijn. Hier is de oudste al heel het weekend ziek , dus veel in de tuin gehangen en bbq aan , ook lekker. Maar zag gister het weer voor van de week , vrijdag word het 12 graden , brrrrrr. Hoe was de verjaardag gister?
Jammer dat het weer zo veel slechter wordt. @Theertje: Fijn dat de babykamer bijna af is. Welke kleuren hebben jullie het gedaan?
Idd jammer dat het weer beetje minder wordt Maar ja kan wel ff mooi dingen in huis doen... hihih!! Babykamer: hier niet nodig... wiegje staat in slaapkamer en commode heb ik ook al. Komende week voor kinderwagen kijken en dan zijn het nog de wat kleinere dingen, begint lekker op te schieten!! Theertje: wat fijn dat de babykamer bijna klaar is... balen dat je oudste zo ziek was!!
Wij zijn voor de kleuren lichtgrijs met rood gegaan . Aangezien we het geslacht niet van te voren willen weten houden we het neutraal. Als hij af is , zal ik wel eens een foto plaatsen. Alle meubeltjes hadden we overigens nog van de vorige 2 . Maar ondertussen een x verhuist dus de kamer die over was moesten we pimpen . Jammer dat het mooie weer eventjes op is , maar voor in huis werken is dit wel fijner. Met dat warme weer heb je toch de neiging om te genieten van het weer en alles te laten liggen.....