wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusbb

suusbb Lid

14 mrt 2012
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees ook nog steeds mee maar idd niet veel bijzonders te melden. Ben tot 2 weken terug heel moe geweest maar dat gaat nu gelukkig veel beter. Kamertje is af heel basic creme met roze accessoires. Kinderwagen in binnen ik heb gekozen voor de X adventure combo in het zwart. Prima wagen voor een prima prijs!! Woensdag weer naar de vk ben dan 25 en 2 dagen gaat snel! Nu druk met het zoeken naar een camping op de route naar de ardeche waar we 2 nachten kunnen blijven in een stacaravan, want ik durf de rit niet in een keer aan. We gaan nml. 16 augustus weg ben dan al zo ver in mijn zwangerschap dat het me beter lijkt om in etappes te rijden. Voor de kinderen ook trouwens. Dus als iemand nog tips heeft graag!!

2. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Theertje
    Bij mij precies op de navel.
    En alles was goed zei ze.
    Nu moet ik even de film terugdraaien wat er allemaal gezegd is want we hoorden de navelstreng en de hartslag tegelijk.
    Maar ze zei dat alles keurig was, en ik had niet 2 of 3 vingers boven de navel.
    Ze zei dat de kleine er keurig bij ligt.

Ik word daar echt onzeker van, terwijl dat volgens mij niet hoeft, want dan had ze er wel wat van gezegd.
    Ze had het er nog over dat de kleine precies volgens schema groeide en als ze zo door groeide op 7 pond uitkwam....en verder was mijn bloeddruk ook goed.

3. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Nuage, we hebben inderdaad besloten om de kaartjes in NL te laten drukken. De drukker kan het direkt naar Zweden sturen, dus dan hebben we ze best vlot in huis verwacht ik.
    Dus nu moeten we een keus maken uit zoveel leuke kaartjes haha

@Suusbb, heerlijk dat het kamertje af is en ook dat je je beter voelt. Ik zou denk ik ook liever een tussenstop maken op zo'n lange rit.

@Minniemouse, daar zou ik me geen zorgen om maken. Ze hebben referentiewaarden waar je tussen moet zitten. Als het niet goed zou zijn, zou ze het wel gezegd hebben. En 7 pond lijkt me prima ;)

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ minnie ik zou me er ook geen zorgen om maken . zo lang je binnen de grenzen blijft die ze hanteren is het prima en anders zeggen ze er echt wel wat over. Heb even bij mijn andere 2 kids gekeken en daar zat mijn baarmoeder rond deze tijd ook ongeveer 2/3 vingers boven de navel . Het verschilt per persoon, baby ( en baarmoeder ) hoe alles groeit . Als je op het forum gaat zoeken kom je ook mensen tegen waar het 5 vingers boven de navel is maar ook waar hij precies tot de navel zit.

@ lycka veel plezier met het uitzoeken van het kaartje . Op 1 of andere manier vind ik het altijd speciaal om zo'n kaartje uit te zoeken en te bepalen welke teksten enzo.

@ suusbb Ik zou ook een tussenstop nemen al is het alleen maar omdat ze ook echt aanraden om je benen te streken . Kan je helaas niet helpen aan een leuke plek , wij vliegen meestal.

Hier van het weekend een weekendje weg geboekt voor van de zomer. We zijn pas al op gran canaria geweest dus echt op vakantie hoefde van ons niet meer . Maar nu de babykamer zo goed als klaar is was er wel ruimte om nog een weekendje weg te gaan.

Heb van mijn ouders een nieuw wiegje gehad, nu nog 11 dagen wachten tot hij binnen is. Kan hij meteen de kamer in. Alleen zit er standaard een dekbedje bij en dat raadde ze bij de andere 2 toch echt af . Dus twijfel nog of we die gaan gebruiken.
    Multifunctionele wieg Rock Star Baby : Wiegjes Slapen : Baby Butt webshop

5. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Theertje, ik zou geen dekbedje gebruiken.
    Ze raden het niet voor niks af....

6. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Wat een leuk wiegje!
    Ik zou ook voor een dekentje gaan ipv een dekbedje.

7. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Wat een ontzettende mooie wieg!

8. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Was er ook al over uit dat het gewoon een dekentje word. Die heb ik toch nog van de vorige . Als het wiegje binnen is zal ik het opzetten met het dekbedje erin ( gewoon voor het mooie ) en dan als er in geslapen gaat worden een deken.

9. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Vandaag alweer 24 weken zwanger :D

10. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Wat gaat het hard hè! Zitten we zomaar al bijna in ons derde trimester!

11. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Nou nog even en we gaan inderdaad alweer de laatste maanden in.

12. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    ja ik vind het best behoorlijk heel snel gaan! :)

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik ook! Morgen 3D echo :D

14. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik vind het ook snel gaan!

@Nuage: heb je al een beslissing kunnen maken mbt je werk? Veel plezier morgen.
    Ik vond de 3D echo heel bijzonder, jammer dat ik er nu geen mogelijkheid voor heb.

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik denk dat ik het maar gewoon doe en als het niet meer gaat meld ik me ziek. Beter dan dat kan ik toch niet denk ik.

Geen tripje naar NL meer in het verschiet voor een 3D echo?

16. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik denk dat je daar verstandig aan doet. Ik voelde me ook een speelbal op m'n werk en nog vragen ze regelmatig of ik beschikbaar ben. Tot nu toe hebben ze me nog niet gevraagd, maar ook al zit het me niet lekker, zou ik toch gaan werken.

Toos Werkeloos heeft helaas geen centjes voor nog een reisje :p

Morgen mag ik voor de eerste echte controle naar de vlos! :cool:

17. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    3d echo...moet ik ook nog regelen.
    Ik had met 26 weken in gedachten.

18. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik denk alleen dat de kans erg groot is dat ik binnen een maand ziek thuis zit... Maar goed ik probeer het gewoon.

Bij ons hebben ze daar een behoorlijke wachttijd voor Minnie :) ik moest met 24 weken al omdat ze zo druk is

19. Minniemouse1974

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Morgen maar eens bellen dan...

20. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik bedoel dat wij eerder moesten omdat ons kindje zo druk is haha lees het nu na en het komt toch anders over zo!

Deel Deze Pagina