wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Lekker tijdstip Nuage ;)
    Hoe was de 3D echo? Of mag je vanavond pas?

Ik ben ook door de keuring heen van de vlos. Geen bijzonderheden en mag over 4 weken al terug komen :$ ;)

Van het weekend hebben we het geboortekaartje uitgezocht.
    We zetten er weinig tekst op, dan hoeven we geen 2 versies te maken (NL en Zweeds). Binnenkort een proefdruk bestellen.

We hebben ook het behang uitgezocht voor de babykamer. Ook dat bestellen we in NL, dat scheelt ruim 30 euro per rol :$

Ik ga nog even genieten van het prachtige weer en straks de BBQ aansteken :cool:

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Was het lekker de BBQ.
    Hier was het gisteren prima weer , lekker in de tuin gezeten .

Hoe was de 3d echo.

Ik heb dinsdag de GTT test gehad dus nu wachten op de uitslag.
    Zou 2 dagen duren dus als ik morgen nog niks heb gehoord ga ik ervan uit dat het goed is. Ze zouden alleen bellen als hij afwijkend is.

3. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Het is hier stil.....

4. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Zeker... Hopelijk is geen nieuws, goed nieuws. En is iedereen lekker van de zwangerschap aan het genieten.

Ik wel in ieder geval. De laatste dagen wat minder last van mijn bekken gehad! We hebben prachtig weer gehad met midzomer en zijn er lekker op uit geweest.
    En ik ben begonnen met naaien. Nooit gedaan, maar mijn moeder woont nu een beetje ver weg :p Ik ga de gordijnen voor de babykamer maken en (hoes)lakentjes voor de wieg en de kinderwagen. En nog wat accesoires.

5. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Dames ik heb zo'n ontzettende hoofdpijn op het moment, kan niet eens slapen van de pijn...bloeddruk was tot nu toe nog altijd prima bij de controlles, iemand nog tips?

6. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Hè wat naar die hoofdpijn.
    Het kan door zoveel dingen veroorzaakt worden...
    Drink je wel genoeg?
    Je mag gewoon paracetamol nemen, max. 4x 1 gram per dag.
    Sterkte ermee, ik hoop dat het snel over gaat.

7. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Heb voor de zekerheid toch ff vk gebeld, ze wilde dat ik gelijk langs kwam om bloeddruk te meten, die was gelukkig goed.
    Ze zei me dat ik 4x per dag 2paracetamol mag gebruiken, dus dat doen we dan maar in de hoop dat het helpt..zij dacht meer aan een griepje..

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    weer terug van vakantie:) gezellig een midweekje weggeweest.
    Maar jeetje wat heb ik slecht geslapen. Lopen gaat me ook niet zo makkelijk meer af, herkenbaar?

9. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    @Anoniempje
    fijn dat je weer veilig terug bent!
    Vandaag gaat het lopen me erg slecht af. Veel te warm en benauwd.
    Ik denk dat veel zwangeren er nu last van hebben.

10. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    :) We zouden morgen terugkomen, maar dan moet je voor 10 uur altijd uit het huisje zijn. Vonden het allebei wel prettig om vandaag op ons gemak terug te rijden.

Ja klopt, met dit weer is het al helemaal niet te doen af en toe.

11. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad.

Hier vandaag niet meer last met lopen dan anders, maar goed, dat gaat elke dag slecht ;)
    Wel benauwd. Dat ook herkenbaar voor anderen? Vriendlief noemt me liefkozend Darthfader ;)

12. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Jeeej ben vandaag 22 jaar geworden :D

13. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Gefeliciteerd!

Hier gaat het juist wat beter met m'n bekken. Maar lopen doe ik op een slakkengangetje hoor.

Darthfader! Haha, maar dat klinkt niet best... Ben je benauwd/kortademig na inspanning of continue?

14. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Gefeliciteerd!!! Vier t goed!!!

Fijn dat t met je bekken beter gaat, lycka! Blijf vooral zo rustig lopen, mag allemaal nu je zwanger bent. Ze wachten maar op ons ;)

Ben eigenlijk niet eens echt benauwd, alleen adem heel zwaar. Vooral na inspanning, en als ik op m'n rug lig. Schijnt er bij te horen...

15. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    dat herken ik wel. Dat van op je rug liggen. Voelt niet zo prettig hier meer.

ook zo'n last van de warmte?

Vandaag 2 jaar getrouwd :D

16. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik herken het zware ademen niet zo.

Weer gefeliciteerd!
    Ik weet niet eens wat mijn trouwdatum is haha. We hebben in NL voor geregistreerd partnerschap gekozen, maar dat werd hier niet erkend en omgezet in een huwelijk. Dus moet ik nou de datum van het geregistreerde parnerschap rekenen of van de inschrijving in Zweden? In ieder geval is me een bruiloft door m'n neus geboord ;)

Hier geen last van het warme weer. Het is slechts 13 graden geworden. Ik heb bijna de verwarming weer aan moeten zetten. Als het goed is, wordt het morgen een stuk warmer...

Ik voel af en toe, als ik m'n buik span met hoesten bijvoorbeeld, alsof iets scheurt in of net onder m'n huid. Ik herken het niet van de vorige zwangerschap (en ik zie ook geen striae;)). Het doet niet echt zeer, maar wel een eng gevoel ;)

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ook nog geen last van het warme weer, hou ook ( nog ) geen vocht vast . Nu heb ik dat bij mijn andere 2 ook nooit gedaan . Op je rug liggen kan ik ook niet meer , is in ieder geval niet prettig. Heb het idee dat de kleine met zijn hoofd al erg laag ligt want krijg af en toe een steken daar beneden als hij met zijn hoofd beweegt. Morgen eens kijken bij de vk. Daarnet voor de 3e keer urine weggebracht. Het was onduidelijk of ik nog een blaasontsteking had dus het is op kweek gezet . Morgen kan ik weer bellen voor de uitslag. Ik las ergens iets over hoofdpijn , hoe gaat dat nu?

18. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik heb vorige zwangerschap ook geen last van vocht gehad. Hopelijk nu ook niet.

Krijg je morgen al de uitslag van de kweek? Dat is snel, normaal duurt het toch minimaal 5 dagen voordat ze iets kunnen zien?

Hier is het KDV vanaf vandaag 4 weken gesloten voor de vakantie. Zo onhandig. Ik werk nu niet, dus het maakt niet zo uit. Maar voor veel ouders is het een heel gedoe. Gelukkig zijn de weerberichten wel aardig en kunnen we hopelijk vaak naar het strand.

19. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ja morgen al , vond het ook wat snel.
    Misschien scheelt het dat het bij de huisarts zelf op kweek is gezet.
    Ik heb verder geen idee hoe dat allemaal precies werkt.
    Heb nog nooit eerder een blaasontsteking gehad en nu meteen 1 die niet weg wilt, hihi.

Ik geloof biet dat ze de kinderdagverblijven hier echt dicht gooien. Eigenlijk ook vreemd dat ze echt dicht gaan.
    Mijn neefjes en nichtjes gaan in de vakanties ook gewoon daar naartoe . Als je dan werkt ben je of verplicht om ook vrij te nemen of van alles te regelen , pffff.

20. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    En, hoe was de uitslag van de kweek?

Deel Deze Pagina