wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    uitslag was dat ik eindelijk van de blaasontsteking af ben. Wel door de medicijnen nu een schimmelinfectie toe gekregen. Maar we gaan de goede kant op.

Vandaag 10 jaar getrouwd dus vanavond lekker uit eten. Gisteren is ook het goede wiegje binnen gekomen . Dus straks lekker rommelen in de babykamer en dan is hij zo goed als klaar. Gisteren ook controle bij de vk gehad. Alles weer prima. Nog even naar de uitslagen van de GTT test gevraagd , die waren ook goed. Ook nog een keer moeten bloedprikken voor de rhesus-c maar als het goed is ben ik nu even klaar met de naalden.

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Zag de foto van het wiegje, leuk hoor!

Hier gisteren ook weer bij de vk geweest. Alles was weer goed, lag met zn koppie naar beneden.
    Morgen de uitslag van de schildklier. Hopelijk heeft de ophoging van de medicijnen mn waarde weer iets naar beneden gebracht.

Hebben jullie de b.lije doos en f.elicitas al opgehaald? ik heb ze gisteren opgehaald, toch weer erg leuk al die prulletjes :D

3. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik had me wel aangemeld voor de blije doos maar nog geen ophaalbon gehad. Zaten er leuke spullen in? Bij de eerste 2 was het voornamelijk reclame rommel.

4. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ja blijven toch een beetje reclame boxen naar mijn mening, weet niet precies wat in welke zat, maar ben nu in toch weer 2 flesjes van avent rijker en 10 luiers :D Voor de rest nog wat kleine dingen en wat leesvoer. Ook een boekje van intertoys met kortingsbonnen. Wilden we een speelkleed kopen, zag ik dat ze geldig waren tot 3 juni :(

5. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Hier was de babydoos ook vooral reclame en waardebonnen die al een paar maanden niet geldig meer zijn.
    Er zaten 4 pampertjes in en een Avent-flesje.
    O ja, en een proefverpakking van een papje vanaf 6 mnd wat tot november houdbaar is... Daar heb ik iemand anders blij mee kunnen maken.

Verder heb ik hier even in de supermarkt zitten neuzen, maar ze hebben geen kleine pampers (begint bij maat 4), geen zoogcompressen en geen flesvoeding tot 6 maanden. Verder hebben ze qua maandverband alleen Always en dat vond ik na m'n vorige bevalling echt niet fijn.
    Ik moet dus echt van tevoren inslaan bij een grotere supermarkt, want het is niet zo even bijgehaald... Gelukkig weet ik het nu en kan ik voorbereidingen treffen ;)

6. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    zijn er hier eigenlijk dames die bewust voor flesvoeding kiezen?

7. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik wil BV gaan geven, maar wil wel iets in huis hebben voor als het niet gaat.

8. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier in eerste instantie ook borstvoeding.
    De 1e heeft overigens ook meteen de fles gehad zag het toen helemaal niet zitten en twijfelde heel erg. Moest toen in het ziekenhuis bevallen en ze was vrij klein dus toen ze vertelde dat ik bij flesvoeding gewoon meteen naar huis mocht ( kunnen ze precies zien hoe veel ze drinkt ) en bij borstvoeding een paar dagen moest blijven was de keuze snel gemaakt. Bij de 2 e borstvoeding maar dat liep niet lekker dus na 2 weken over op de fles . En nu gan we het weer proberen maar lukt het weer niet heb ik alles voor de fles in huis.

Lastig als ze al die spullen bij de plaatselijk winkel niet hebben, kunnen ze het ook niet voor je bestellen?

9. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Hier flesvoeding.
    Eigenlijk heb ik dat altijd gezegd. Nu toch wel getwijfeld, vooral doordat de hele wereld je aankijkt alsof je een grove misdaad begaat als je geen borstvoeding gaat geven. Maar, t voelt gewoon niet goed. Heb er geen fijn gevoel bij.

10. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Ik geef bewust flesvoeding.
    Vind ik veel makkelijker en leuker.

11. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ben dus niet de enige. Hier word het ook flesvoeding.

Fijn weekend allemaal :)

12. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Pff, wat een verademing.
    Eindelijk mensen die ook bewust voor flesvoeding kiezen ;)

13. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Precies wat ik dacht haha..

14. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

wij kiezen ook voor flesvoeding.... niet omdat ik geen borst wil geven want bij de eerste wou ik ook borst voeding geven en ik had niets bij me ja na 2 weken kwam het pas...
    hoe het nu loop weet ik niet maar we hebben gekozen voor flesvoeding omdat we bang zijn het weer mee te maken als de eerste keer.....

15. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier vandaag het kraampakket binnen gekregen .
    Heb hem nog niet verder geopend .
    Straks maar eens even doen .

Verder alles zijn gangetje hier , en bij de rest.

Oh ja er staan eventueel foto's van de babykamer in mijn profiel weliswaar prive dus als jullie ze willen zien moet je je even aanmelden .

16. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Hier is het kraampakket ook binnen gekomen afgelopen zaterdag.
    Kreeg wel even de kriebels toen ik dat allemaal zag haha.

17. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Haha ja daar werd ik in ieder geval niet blij van.

Hier bestaat dat niet, dus ik moet nog even bedenken wat ik nodig heb. Celstofmatjes zijn wel handig om in huis te hebben.

18. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier een hele lijst liggen van wat er hier allemaal in het kraampakket zit dus als je wilt zet ik hier wel even . Kan je zelf kijken wat je daar eventueel allemaal nodig hebt.

19. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Lycka je kunt ze ook via internet bestellen voor een euro of 20-30 dus misschien kun jij het gewoon vanuit NL bestellen? Heb je meteen alles :)

20. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik moet (en wil) in het ziekenhuis bevallen, dus ik heb niet alles nodig denk ik.
    Maar een lijstje van wat er in zit zou wel handig zijn :)

Deel Deze Pagina