Hee meiden, Hier wss geen goed nieuws. Aangezien ik utrogestan slik wat een bloeding kan tegen houden werdt mij door sommige aangeraden te testen. Gisteravond 3 spook witte testen. Wordt mijn 4 sterretje, ik ben helemaal kapot. Voor de zoveelste keer stort alles weer in elkaar. Wil jullie wel al het geluk toewensen!
Zomerrrr.. nee nee nee! o meis, enorm dikke knuffel. wat ongelooflijk verdrietig en klote. je bent er bang voor dat het gebeurt en je wordt nog bevestigd ook in je angst. wat lief dat je ons het geluk kan toewensen. Is er al onderzoek gedaan bij je? Ga je nog andere stappen ondernemen nu? oo oo ik vind het zo erg voor je. het is gewoon niet eerlijk hoe zwangerschappen zijn verdeeld soms . sterkte. Anz, ook al zo'n onheilspellend bericht. hoe is het nu met je? wat verdrietig en naar voor je. @all: goed idee om voor de eerste twee weken van oktober te gaan! ik denk dat de TS de titel even moet veranderen, anders moeten we zometeen nog mensen gaan weigeren, dat is ook zo bot :O ('mag ik ook meepraten?' 'NEE' :S, dan liever duidelijk in de titel!). Ik heb dus ook totaal geen kwaaltjes, terwijl ik die bij eerdere zwangerschap al wel had op dit moment. ik hou me maar vast aan 'iedere zwangerschap is anders' en zolang er geen bloed is, vertrouw ik maar dat het goed gaat. Maar geloven doe ik het nog steeds niet, pas na de echo. Welkom aan de nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
@anz: wat naar!!!! Sterkte! Ik snap wel dat je er ondersteboven van bent. @mawaikee: ik zou het ook spannend vinden, maar het hoeft inderdaad niets te betekenen. Hoe staat het er nu voor? Succes! @theertje: ik had eerst foliumzuur van de apotheek (zonder recept). Nu zit het in de zwangerschapsvitaminecapsules van Davitamon mama plus. @linda: jammer, van die verse jus. Ik zal het dit weekend eens proberen @trotter en pollewop: welkom @zomerrrr: wat ontzettend kl*te zeg!!!!!!!!! Je vierde sterretje, tjongejonge . Heeeeel veeeeel sterkte gewenst #druk hier: zeker! Ik probeer het een paar keer per dag tussendoor bij te lezen, maar dat lukt op het werk niet altijd. Wel gezellig, zo druk Alleen lukt het dan niet om altijd op iedereen te reageren.
Het is inderdaad een goed idee om dat even in de titel te zetten!! Misschien even aan een modje vragen? Kara: Iedere zwangerschap is inderdaad anders, bij mijn zoon had ik geen kwaaltjes. En nu ben ik nu al erg misselijk...Heel verschillend dus!
Ja, ik meld me ook hier! Hoewel we slechts raden nog hoe ver we zijn ( aan de hand van mijn symptomen... haha). Voel me best goed, af en toe wat vlaagjes misselijkheid, maar niks om me echt druk om te maken. Ook ben ik een stuk sneller moe dan normaal. Ik merk echt dat me om 21:00u het licht uit gaat en ik ben al een paar keer op de bank in slaap gevallen... Verder de kleine kwaaltjes ( opgezette boobs, wat moeilijker kunnen poepen, en soms wat steekjes in mn buik bij het opstaan). Als het zo blijft gaan tot en met de negende maand teken ik er gelijk voor! Ik wens jullie allemaal heel veel succes en plezier met jullie zwangerschap. Dames die hun kindje alweer moeten loslaten: Elke keer als ik één van jullie hartverscheurende berichten lees krijg ik weer een brok in mn keel... Ik geef jullie een hele dikke knuffel en wens julie ongelofelijk veel succes bij de volgende zwangerschap... liefs!
In Nederland zijn nog heel veel onderzoeken naar utrogestan maar in Belgie wordt het voorgeschreven aan vrouwen die meerdere mk hebben gehad omdat het de kans kleiner maakt.
Uitgerekend: 21 september 2012 Sabine1982 (29), 2e kindje 29 september 2012, Linda1984 (27), eerste kindje 29-september 2012 Diana1990 (21) 2e kindje 2 oktober 2012 MissSnoopy (22) 2e kindje 2 oktober 2012 Theertje 3e kindje 2 oktober 2012 Trotter 3 oktober 2012 Zomerrr (20) 1e kindje 3 oktober 2012 Rammetje88 (23) 1e kindje 3 oktober 2012 Linda2 (27) 3e kindje 4 oktober 2012 Kara (27) 1e kindje 4 oktober 2012 Noenoe (26) 1e kindje 4 oktober 2012 Wendysunny (30) 3e kindje 5 oktober 2012 BellaSwan (39) 5e kindje 5 oktober 2012 Mawaikee (27) 1e kindje 5 oktober 2012 Maderieke (32) 1e kindje 6 oktober 2012 Anoniempje 6 oktober 2012 Pollewop (26) 3e kindje 7 oktober 2012 Eekje 3e kindje 8 oktober 2012 Charity2010 2e kindje 8 oktober 2012 Runner (30) 3e kindje 9 Oktober 2012 Misslisa (24) 2e kindje 9 oktober 2012 Joyce82 3e kindje 10 oktober 2012 Super mummy 3e kindje Afspraken: 07-02: Sabine1982 eerste echo vk 07-02: Diana1990, eerste afspraak verloskundige 08-02: Rammetje88, eerste echo + afspraak verloskundige 13-02: Linda1984, eerste echo gyn 13-02: Zomerrr, eerste echo gyn 14-02: Kara, eerste echo gyn 15-02: Linda2, intake verloskundige 17-02 Diana1990. termijn echo 21-02 Zomerrr, eerste afspraak verloskundige 21-02 Anoniempje 2011, termijn echo 21-02 Theertje, 1e afspraak vk & echo 23-02 Pollewop 1e afspraak vk 28-02: Linda2: eerste echo verloskundige 01-03 BellaSwan, eerste afspraak verloskundige 07-03 Runner, 1e afspraak vk 12-03 Misslisa, 1e afspraak VK & echo __________________
Even vanaf de telefoon weer. @zomerrr en anz; wat een k** bericht... Heb er geen woorden voor. Heel veel sterkte. Hier; hele ochtend niets, en nu net precies een behoorlijk grote donker donker bruine klodde slijm bij afvegen (sorry he ). Nu hoop ik maar dat die klodder nog ergens zwierf tussen baarmoeder en vagina, en gister ook oorzaak was van het bruinverlies. Zo stom, m'n verstand weet heel goed dat ik niet direct moet paniekeren, maar m'n gevoel is totaal losgekoppeld van m'n verstand helaas. In ieder geval heel erg bedankt voor al jullie lieve, opbeurende berichten!!!
Goedemorgen dames He bah, wat een rot berichten vanmorgen. Zomerrr en Anz, heel veel sterkte!! *dikke knuff* Mawaikee: Logisch dat je je zorgen maakt!, Maargoed, elke zwangerschap is anders, dus het hoeft niks te betekenen. Probeer anders de vk eens te bellen, en zie wat zij zegt? *knuff* Pollewop en Washburn: Hartelijk welkom, en gefeliciteerd! Leuk dat jullie mee komen kletsen Foliumzuur: Ik heb Centrum Materna multivitaminen gehaald bij de drogist. Ik heb vanmorgen m'n laatste KV 2v5 test opgemaakt, en die knalde ervan af . Vanaf nu ga ik niet meer testen. Enkel over 2 weken nog eens met MvM. Ik vind het een prima idee hoor, om dit topic tot half oktober te laten gaan. Anders is het over een paar weken als de hele maand vol zit helemaal niet meer bij te houden. Misschien Lotte even een pb-tje sturen om te vragen of ze de titel aan wil passen?
@zomerrr; Oh bha Ontzettend veel sterkte meid!! Knuff.. Foliumzuur: hier overal en nergens al gekocht. Van apotheek tot kruidvat en momenteel heb ik ze van de AH. Gebruiken jullie naast foliumzuur ook nog andere vitaminen? Ik gebruik foliumzuur en Vitamine D. Vk raadde dat aan. Een tekort aan Vitamine-D zou ook miskramen kunnen veroorzaken. @mawaikee; Vooralsnog ziet het er positief uit hoor! Die klodder bruin kan nog van gisteren zijn ofzo.. Hoop houden hé! Positief blijven! Ik weet hoe moeilijk het is, je wil niet weten hoe vaak ik dagelijks check of ik nog geen bloedverlies heb, pfff! Goed idee om het in 2 delen te doen. Het is nu al moeilijk bijhouden.. Ik krijg als het goed is morgen mn testen in huis! Kan ik nog even door testen .