Heerlijk dat het klaar is! Hier zijn we nog bezig. Vandaag is de verkeerde vloer geleverd. De vloerenboer was er zelf al achter dat hij de verkeerde maat had besteld en als het goed is, komt morgen de juiste vloer... Als de vloer ligt, halen we de meubeltjes van zolder. Het schilderwerk is bijna klaar, dus ik hoop dat van het weekend de kastdeuren er weer in gaan, dan kan ik alles schoonmaken en beginnen met wassen. Verder zijn eindelijk m'n stofjes aangekomen en ben ik druk achter de naaimachine Gisteren bij de vlos geweest. Ze kon nog niet voelen hoe de baby lag. Over 2 weken liggingsecho. Verder zag alles er goed uit. Ze heeft weer bloed afgenomen voor Hb en ijzer bepaling en ik ben vandaag niet gebeld, dus het zal wel goed zijn. Ik hou de laatste dagen wat vocht vast in m'n benen Vannacht werd ik wakker met kramp in m'n kuit. Auw. En vandaag al een paar kramp in m'n voet gehad... Iemand tips om kramp te voorkomen?
ppooeeh had ik vanochtend vroeg kramp in me kuit, en niet zo´n beetje ook! Normaal ook wel eens kramp (voordat ik zwanger was) maar niet zo erg als nu!! en normaal helpt het mij dan om je voet naar je toe te trekken, maar dit lukte nu niet eens! duurde ook heel lang voordat het langzaam weg trok...dus idd als er iemand goede tips heeft en heb ook hele dikke voeten..komt ook wel van het warme weer waarschijnlijk..
En voor de obstipatie: geen bananen eten haha Maar daarvoor heb ik lactulose Ik denk trouwens dat je kalium bedoelt ipv calcium. Maar het blijft een goed idee! Ik ga het proberen. Zit ook in tomaten, sinaasappels, melkprodukten, aardappelen.
Ohja kalium dat was het hahaha nee voor obstipatie niet handig. Maar als je nou een banaan eet en daarna 2 kiwi's dan komt het vast goed
Hier geen last van krampen en vocht. Wel harde buiken dsu moest wat meer rust gaan houden. Kinderkamer is klaar . De box moet alleen nog geplaatst worden . Maar ik leen de box van mijn zus ( onze oude toen der tijd verkocht ) en zij zit nog in amerika voor haar chemo's dus nog even wachten. haar man en kids komen volgende week thuis dus dan gaan we dat eens regelen. Het belangrijkste is klaar en mijn zus gaat voor de box. Vandaag zit ik alweer op de 33 weken , vind het echt allemaal veels te snel gaan. Misschien dat ik vanaf 37 weken daar anders over denk maar voor nu geniet ik er nog steeds te veel van.
Oh bah, ik ben zo bang voor die kramp! Heb het wel eens gehad en dat was echt vreselijk. Hoorde al dat je tijdens zwangerschap er vaker last van kunt hebben, maar ik klopt het af op het moment, want heb het nog geen 1 keer gehad. Irritant verkeerde vloer levering, wel fijn dat het gewoon snel geregeld word dat de goeie vloer binnen komt Hier trouwens ook niet echt last van vocht vasthouden, gelukkig! Kijk alleen niet echt uit na het warme weekend.
Jeetje ik wist niet dat je zus ziek is en behandeld wordt in Amerika wat heftig. Slaat het aan? Ik vind ook dat de weken voorbij vliegen. Zeker nu ik weer een baan heb en ben begonnen met een opleiding, gaat de tijd snel.
Ik hoorde inderdaad dat het erg warm gaat worden in NL. Vreselijk Hier is het heerlijk weer, zonnig en 22 graden en zo blijft het nog een paar dagen.
@krampen: heb ik ook last van. De oplossing is magnesium, zit effectief in bananen en in chocolade ook. Zelf heb ik van de gyn magnesium-capsules gekregen, maar blijf er toch nog regelmatig last van hebben (vooral 's nachts). Bijwerking van de magnesium is diarree. Gezien de last van obstipatie is dat dus een voordeel
@ lycka maakt ook niet uit dat je het niet wist . Is ooit wel eens ( helemaal aan het begin ) te sprake gekomen maar is ook niet iets waar ik dagelijks jullie mee wil confronteren. Op zich slaat de behandeling wel aan. Het moeilijke is alleen dat er al wel duidelijk is dat ze haar niet kunnen genezen. De vooruitzichten in nederland waren een jaar hooguit 2 en in amerika 10 en meer. Het is wel zwaar hoor want het houd in dat ze meerdere keren per jaar voor een aantal weken naar amerika moet . We hopen nu dat een arts in belgie ( die iets meer meegaand is met nieuwe geneesmiddelen ) het over wilt pakken waardoor ze de meeste behandelingen in belgie kan gaan krijgen. nu zit ze nog tot 1 sept daar en gaat het eigenlijk best goed . De eerste 4 chemo's heeft ze nergens last van gehad. Overigens van de warmte nog geen last ......
Jeetje wat heftig zeg. En wat een belasting voor het hele gezin dat ze voor behandeling helemaal naar Amerika moet. Het is inderdaad te hopen dat ze dichter bij huis therapie kan krijgen. Mag ik vragen wat voor vorm van kanker ze heeft?
Dat zou fijn zijn als het in Belgie kan. Stuk makkelijker te overbruggen, maar wat een heftig verhaal. Wat een hitte he dit weekend. Ik vond het vreselijk in elk geval. Zaterdag hebben de mannen allr zware spullen van de flat naar de woning gesjouwt. We slapen hier nu sinds donderdag ook al is het nog niet helemaal af. Vanavond gaat manlief samen met zn vader de grote kast van de babykamer in elkaar zetten kan ik ook weer een paar dozen in kwijt
Ik kan me voorstellen dat de hitte vreselijk was. Hier hebben we een week met prachtig weer gehad en temperaturen van 20-23 graden. Echt heerlijk Ik hou ook helemaal niet van die hitte. Wat super dat jullie al in jullie nieuwe huisje wonen. Hier begint de babykamer vorm te krijgen. De vloer ligt er in en de deuren zitten weer in de kast. Nu nog de plinten en dan de meubels. Ik ben ondertussen begonnen met wassen. Nu de eerste oktober-dames al bevallen zijn, begint het toch wel meer te kriebelen.
Met uitzondering van 's nachts vond ik het heerlijk weer dit weekend. Ben nu ook wel blij dat het weer wat koeler is hoor , maar kan ook echt genieten van die warmte. Zo lang het maar niet te lang duurt . Mijn zus heeft longkanker ( overigens nooit gerookt altijd gesport) en daar kwamen ze via een uitzaaiing in haar bot achter. Hier zijn de kindjes weer naar school en begint het ritme weer , ook wel weer lekker.
Zo Theertje dat is nogal iets wat je zo tussen neus en lippen door vertelt! Longkanker met uitzaaiingen is niet goed... Weet er helaas alles van. Het is echt vreselijk... Hoe oud is je zus? Heel veel sterkte!
Theertje, wat vreselijk dat het pas ontdekt is toen er al botmetastasen waren Gisteren belde de VK dat ze nog meer bloed nodig had. Dus daar ga ik zo eerst heen voordat ik ga werken. Ben alleen vergeten te vragen waarom ze meer bloed wil hebben
Mijn zus is 34 . En we blijven gewoon vechten . Ben van mening dat je lijf een hoop kan als je zelf maar wilt. a.s. donderdag komt haar man met kids en mijn moeder thuis , mijn vader en zus moeten nog tot 1 sept daar blijven . De chemo gaat op het moment goed. En waar was het bloed voor nodig. Hier net weer door de vk goedgekeurd.