Ik ben er ook van overtuigd dat een positieve instelling een enorme invloed kan hebben. Fijn dat je controle goed was. Ze wilde foliumzuur en vit.B12 bepalen Ze zei dat er niets mis was met de laatste uitslagen. Ik begrijp ook niet dat dat persé nu moest en niet tot volgende week kon wachten. Mijn ijzer was nu goed en m'n Hb stijgende
Ik had liever de temperaturen van zweden gehad dan Jeetje heftig zeg, longkanker. Je ouders zijn meegeweest naar Amerika?
Babykamer staat in elkaar en ben begonnen met het inruimen van kast en commode. Alleen nog iets voor de ramen en dan is het af. Wat hebben jullie voor de ramen? Vitrage, rolgordijn, gewoon gordijnen of een combinatie? Weet nog niet zo goed wat ik wil
Wij hebben ramen tot de grond dus wij hebben licht dichte gordijnen. Zelf vind ik shutters zo mooi... Maar helaas erg duur
Ik heb alleen rolgordijnen..heb van de week m'n buik laten gipsen, erg mooi geworden, zal zo ff foto plaatsen, nog meer die dit ook nog gaan doen/hebben gedaan?
Ik heb een rolgordijn en er komen ook nog gordijnen. Shutters zijn zeker mooi! Gisteren hebben we de meubeltjes in elkaar gezet Zoonlief heeft alles getest. De dekentjes liggen lekker en de tummytub en het speelgoed zijn ook goedgekeurd. Hij kan niet wachten tot z'n zusje er is, zo schattig.
Volgende week maar eens op pad voor iets van gordijnen. Leuk baby86 je buik gipsen! Heb ik niet gedaan trouwens, op het moment ook het geduld niet voor haha. Zo en nu bijna ontbijten. Het is me gisteren in mn linkerbil geschoten dus eens kijken wat me lukt en wat niet, was namelijk net begonnen met het wassen van de babykleertjes!
Mooi zeg! Ik voel me voornamelijk gewoon dik dus ik hoef geen buik of foto's. Ik ga wel voor een newbornshoot. Hier is het in m'n rechterbil geschoten gisteren! Kan dan bijna niet meer lopen.. Wat doe je eraan?
Moet er beetje om lachen, jij rechts ik links Bij mij is het vandaag al stukje beter, maar ik houd me dan ook rustig vandaag
Mooi gipsbuik. Ik heb het ook niet gedaan ben er niet echt een type voor om dat dan op te hangen in mijn huis....
Zo hier een druk weekend achter de rug met kinderfeestje en verjaardag van mijn dochter. Was super gezellig maar ben blij dat we het gehad hebben. Komende weekenden nog vol met verjaardagen waar we naar toe ( zouden ) moeten , maar dat zien we wel . Nu ga ik me langzaamaan echt instellen op het feit dat er straks weer een kleine bij is , vind ik even wat belangrijker. Hier alles verder prima en met jullie?
Hier gaat het goed. Ik merk wel dat ik echt veel vermoeider ben nu ik weer werk. Ik hoef nog maar 2 weken te werken dan is m'n (maand-)contract afgelopen en dan vind ik het ook wel mooi geweest. Verder is mijn agenda gelukkig vrij leeg. Begin dit jaar had m'n man het over zakenreizen, dus ik had hem gevraagd of hij in september niets meer wilde plannen. Nu gaat hij dus morgen nog gauw op reis voor 4 dagen Met de kinderkamer zijn we behoorlijk opgeschoten. De gordijnen moeten nog en verder wat kleine dingetjes. Gisteren hebben we ook het wiegje van zolder gehaald. Het wiegje komt uit ca. 1850 en is van generatie op generatie doorgegeven. Het is van de familie van mijn man en gaat steeds naar de eerstgeborene. Onze kinderen zijn de 10e generatie die er in liggen Vanmiddag heb ik een echo om te kijken of de kleine goed ligt. Voor mijn gevoel draait ze nog regelmatig, dus de echo zegt waarschijnlijk niet zo veel. Maar wel fijn om te mogen gluren natuurlijk
Is ook belangrijk, beetje rust nog voor de baby komt! Wat leuk met die wieg zeg! Ik begin steeds moeier te worden. En besef van kindje krijgen word steeds echter omdat het zo dichtbij komt. Leuk, maar ook ontzettend spannend!
Bij mijn eerste zwangerschap vond ik het echt heel moeilijk om me voor te stellen hoe het zou zijn als de baby er was. Ik leefde meer toe naar de bevalling, gewoon omdat ik geen idee had wat er daarna allemaal zou veranderen. Vanmiddag een echo gehad. Ik was met 3 minuten weer klaar, want ze wilde niet meer bekijken dan strikt noodzakelijk was, typisch Zweden Maar ze ligt gelukkig keurig met haar hoofdje naar beneden, vast in het bekken. De verloskundige verwacht niet dat ze nog draait
Fijn dat ze goed ligt. En wat leuk zo'n wieg ( foto ) Wel jammer dat ze niet gewoon nog even een paar minuutjes verder wilde kijken . Hier ook moe hoor. Slecht slapen , als ik gehakt eet heb ik 's nachts last van het zuur. Maar verder hoor je me niet klagen.
Dat is zeker fijn. Mijn zoon is in stuitligging geboren en ik was niet van plan nog een stuitbevalling te doen Als het wiegje opgemaakt is, zal ik proberen een foto te spammen.
Hoe gaat het bij jullie? Het blijft hier toch een beetje rustig he.. Wij hebben gisteren rolgordijn opgehangen, nu vitrage en de gordijnen nog. Schoonzus had nog mooie gordijnen die bij onze kamer passen, dus kwam mooi uit. Gisteren avond behoorlijk pijnlijke harde buiken gehad voor een uurtje. Had bijna het idee dat t al begonnen was ofzo. Aan het bewegen dat kleine mannetje, niet normaal. Maar gelukkig was het naar een uurtje weg Donderdagmiddag nog bij de verloskundige geweest en alles was goed. Helaas volgende keer bij een vervangster omdat de 2 meiden die er werken omstebeurt in september 2 weken op vakantie gaan. Toch jammer dat het gesprek over de bevalling bij een vervangster moet plaatsvinden maar ach, hopelijk is ze net zo aardig als die andere twee
Kan me voorstellen dat het wel even schrikken was gisteravond. Gelukkig zette het niet door. Hier ook een flink beweeglijk kindje. Het voelt heel anders dan bij de eerste. Die lag in stuit en zijn hoofdje duwde altijd tegen m'n ribben. Deze dame ligt al ingedaald met haar hoofdje tegen m'n blaas aan te duwen. Ik voel nu veel meer en grotere bewegingen. Hier is de kinderkamer bijna klaar. Ik zit alleen nog te denken over wanddecoratie. Eerst nog een weekje werken en dan ga ik daar maar mee aan de slag Ik vind de weken wel voorbij vliegen! Maar ik ga er vanuit dat ik niet voor de uitgerekende datum beval, dus ik heb nog even om ervan te genieten Dinsdag is er een voorlichtingsavond van de verlosafdeling. Ik ben benieuwd of er dan eindelijk een beetje informatie komt...