wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Hier dan een foto van de wieg :)

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
  3. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Erg leuke wieg!!
    Al meer dames met verlof?
    Ik nu mijn eerste week, vind het wel heel erg wennen hoor, moet echt leren om nu te gaan genieten, ma vind ik nog erg moeilijk..
    Meer dames hier 'last' van?
    Liefs..

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Oh wat een leuke wieg .

@ verlof , ik werk niet dus geen last van het wennen , heb ook erg last van nesteldrang dus dat houdt me lekker bezig.

Hier heb ik een buikvirusje te pakken , ondertussen al 1.5 uur wakker en zit regelmatig op de w.c. Man en dochter hebben er ook al last van gehad , dus alleen de kleinste nog en dan heeft iedereen het weer gehad. zo toch nog maar even proberen te slapen.

Vandaag bij de vk geweest , alles weer ok. Hij ligt goed maar nog wel los dus als mijn vliezen nu zouden breken plat liggen en bellen. Beladvies helemaal besproken , info over hielprik en de gehoortest mee gekregen . En dan vanaf nu elke week op controles...

5. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden.. de uitgerekende datums komen steeds dichterbij..

wil jullie allemaal een mooie tijd wensen (straks) met de kleintjes
    geniet van elk moment. het is zo BIJZONDER!!

liefs van mij

6. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Dabk je wel.

7. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Wendysunny Wat lief, dank je wel :)

@Theertje Heb je nog wat kunnen slapen? Kun je overdag een beetje bijtanken?

Ik slaap de laatste nachten ook niet zo best. Ik word bijna elk half uur wakker. Gelukkig val ik wel weer in slaap, maar voel me 's morgens echt niet uitgerust.

@Baby86 Ik moet nog 2 daagjes werken en dan loopt m'n contract af. Dan ga ik lekker genieten van de laatste weekjes en m'n rust nemen.

Gisteren naar de voorlichtingsbijeenkomst van het ziekenhuis geweest. Eindelijk een beetje informatie gekregen. Ze vonden het ook wel vreemd dat onze verloskundige nog niets had verteld.
    Het beladvies hier is eigenlijk: bel zodra je goede, regelmatige weeën hebt.
    Dat was ik ook wel van plan, want het is nog een stukje rijden ;)

En gisteren kwam er nog een bestelling uit NL aan: de box :)

8. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    lycka leuk zeg he online bestellen uit nl.. maar hebben ze in zweden geen leuk spul te koop=

9. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Box kennen ze hier niet.
    Aankleedkussens zoals wij die hebben ook niet.

En veel andere dingen kosten hier 2 of 3 keer zoveel, MaxiCosi bijvoorbeeld.

Gelukkig hebben we contacten die ons wat toe kunnen sturen.
    Laatst kreeg ik van een vriendin een pakket met levensmiddelen (hagelslag, satesaus, ontbijtkoek, etc) en ook beschuit met muisjes :D

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gelijk heb je dan..
    ben je ook gek op thee...
    dat hoort bij de beschuit he..
    doe je adres dan maar ... stuur ik je smaakjes op

11. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Wat lief Wendysunny!!!

Lycka en hoe keken je buren toen je de babykooi liet zien hahaha

12. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Wat superlief aangeboden! Maar ik ben niet zo van de thee.

De babykooi hahaha! Niemand heeft hem nog gezien.... Ik ben wel benieuwd naar de reacties.

13. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Vanochtend nog wel even kunnen slapen en verder toen de kids op school zaten gewoon echt niks gedaan. ze zouden vanmiddag even naar mijn zus gaan zodat ik even kon gaan liggen . Maar die kreeg ineens ook de kids van mijn andere zus . Die kreeg ineens een allergische reactie op de medicijnen die ze in amerika heeft gehad . Dus die moest naar het ziekenhuis . Ik heb nu met mijn kids een begin gemaakt met de vluchtkoffer en gewoon lekker relaxt gedaan . Zo lekker even in bad en dan vroeg naar bed . Met de buik gaat het tot nu wel iets beter .

Heerlijk dat je nog genoeg contacten hebt die je af en toe een doggybag met goodies opsturen. En ze zullen daar inderdaad wel raar kijken naar je babykooi , hihi. Is er een reden waarom ze dat daar niet hebben of kennen ze het gewoon echt niet en word je trendsetter daar .......

14. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Zijn er hier mensenNog iemand belang bij een roze new born textiel set voor de tripp trapp stoel? Heb de new born set inc roze textiel set overgenomen van mn schoonzus, maar die kan nu weg aangezien er een jongen op komt is ;) Zij heeft hem 4 maanden gebruikt bij 1 kindje :)

15. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Wat wil je er voor hebben anoniempje2011?

16. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Ik moet ook nog verzorgingsspulletjes kopen, maar geen idee WAT ik moet kopen :D

17. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik geef de voorkeur aan ongeparfumeerde produkten, zeker voor babies. Ik heb SebaMed produkten: zeepvrije wasgel, baby-olie (om in te smeren/masseren, maar kan ook in het badje) shampoo en billencreme.
    Sudocreme vind ik ook erg fijn, maar dat is hier niet verkrijgbaar.

18. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Zal maar eens even kijken binnenkort. :)

Sinds gisteren staat mijn bed op klossen, een hele klim is het nu :D

19. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Dag dames, nou ik kan jullie vertellen dat de eerste baby van dit forum geboren is! Ben vanochtend om 00.17 bevallen van een prachtige dochter!
    Wel een maand te vroeg, was 13 okt uitgeteld maar tot nu toe doet ze het prima wel nog even op couveuse afdeling natuurlijk ;) oh en het belangrijkste bijna vergeten; ze heet Romée!

20. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Van harte gefeliciteerd met jullie lieve meid Romée!!

Deel Deze Pagina