wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Goed dat je het hebt laten testen dan!
    Maar wel balen natuurlijk. Hopelijk ben je er snel vanaf met een kuurtje.

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Nou inderdaad, had het niet verwacht eigenlijk. Hopelijk gaat dan de buikpijn ook wat weg :) Nu eerst weer 3 uur wachten voor ik na het toilet mag gaan en dan maar eens kijken waar ik het uberhaupt in moet leveren bij ons ziekenhuis :D

3. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee geef geen borstvoeding ze zijn in het ziekenhuis bij geboorte gelijk met premature voeding begonnen. Daar zitten meer koolhydraten, eiwitten en calorieën in. Die moeten we 2maanden gebruiken.

4. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoop dat het kuurtje snel werkt en dat de klachten stuk minder worden.
    Beterschap

5. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    dankjewel, gelukkig is dat nu al het geval :)

6. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    om 19:45 bij vk zijn. Heb het idee dat ik de kleine niet zoveel meer voel vandaag. Maakte me ineens zo'n zorgen! Wilde eerst al niet bellen omdat ik toch wel 'iets' voelde, maar toch maar gedaan anders slaap ik de hele nacht weer niet

7. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ojee, spannend. Hopelijk is alles goed.

8. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Ik ben vanmorgen bij vk geweest. Alles was goed.
    Ze ging nogmaals voelen of de baby ingedaald en vast ligt. Erg pijnlijk. Deed me weer denken aan de twee versiepogingen in m'n vorige zwangerschap au!
    Volgende afspraak is over 2 weken. Als ik dan nog niet bevallen ben, word ik ter beoordeling naar het ziekenhuis gestuurd.
    Hopelijk is die afspraak niet meer nodig. De laatste loodjes beginnen toch wel zwaar te worden.

9. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Alles was gelukkig prima :) Alleen ligt hij niet meer in de bekken. Dus als mn vliezen breken gelijk bellen en gaan liggen

10. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Gelukkig was alles goed :)

11. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat het toch goed was. Beter een keertje te veel dan teweinig bellen

Lycka. Hoop dat je over 2weken inderdaad niet meer terug hoef!

Ik ben gisteren nog voor controle bij de gynaecoloog geweest. Ze hadden voor de bevalling een uitstrijkje genomen daar kwam niks bijzonders uit wat de vroeggeboorte veroorzaakt zou kunnen hebben. Ze hebben de placenta onderzocht en daar zaten meerdere bloedstolsels in wat wel vroeggeboorte kan veroorzaken dat zorgt er o.a. voor dat je de kleine ook minder voelt en ik heb 3weken voor de geboorte elke week gebeld dat ik minder beweging voelde en steeds een klein beetje bloed verlies had (druppeltjes) maar volgens de vk was dat omdat ze tegen m'n rug aan schopte en dat je dat minder voelt..... ik mag bij een eventuele volgende zwangerschap absoluut niet meer bij de vk dat mocht eerst nog wel alleen dan zou ales in overleg gaan met de Gyn maar nu dit uit de placenta is gekomen mag het niet meer.

Best wel een bevestiging gehad wat ik zelf al had vermoed alleen m'n vk "geloofde" mij daar niet helemaal in heb ik het idee.

12. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier gister in het ziekenhuis geweest vanwege een iets verhoogde bloeddruk en wat eiwitten . Helemaal door gecheckt maar alles goed dus gewoon weer thuis . We wachten gewoon lekker af wanneer het uit zichzelf begint.

@ rammetje , Fijn dat je voor jezelf wel die bevestiging hebt . Alles goed daar verder...

13. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    @Rammetje, toch fijn dat er een oorzaak gevonden is en dat je bevestiging hebt gekregen.

@Theertje, dat was vast ff stressen gisteren. Gelukkig alles goed en hoefde je niet te blijven.

14. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Viel mee met de stress , had verder ook helemaal geen symptonen dus het kon nog nooit echt heel erg zijn. Maar zekerheid voor alles.....

Deel Deze Pagina