wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kreeftje78

20 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

gisteren getest en ja hoor: positief!!! Dus ik wil me graag ook hier aanmelden. Als het goed is, ben ik 9 oktober uitgerekend. 21 februari heb ik mijn eerste afspraak bij de gyn. Spannend hoor! Het is trouwens ons tweede kindje.

2. misslisa

misslisa Fanatiek lid

8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Kreeftje: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap!! ook ik ben 9 oktober uitgerekend :D

3. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    nieuwe zwangeren van harte

4. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Alle nieuwe Gefeliciteerd!

5. MissSnoopy

11 mei 2009
    45
    0
    6
    België
    Oh ik ben blij om te lezen dat nog meer mensen het moeilijk vinden een druk topic bij te houden, dus als het mag van de regels zou een splitsing wel leuk zijn! Vind het nu al druk haha!

Nieuwe zwangeren: Proficiat!! Genieten maar ;)

Aan degenen met slecht nieuws: vreselijk, kreeg een krop in m'n keel, heel veel sterkte en dat het snel weer aan jullie mag zijn...

@Hier: misselijk, darmen in de war, moe en slecht slapen, maar ik geniet hoor :p

Ik las dat er nog een Belgische mama aanwezig was, mét ook een Nora-dochter! Leuk!! (naam kwijt, ook een symptoom, mijn hoofd is een zeef!)

6. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Zomerr: ik vind het echt erg voor je :( heel veel sterkte meid...

7. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Vanmiddag is de informatrice van moeders voor moeders langs geweest. Ik had voldoende HCG om al te beginnen.
    Wel was de test een stuk minder knal dan de KV2v5.
    Aangezien het bruinverlies met kleine beetjes blijft aanhouden, + verlies van rare stukjes, doe ik morgen maar weer een kV2v5. Even kijken of de streep daar ook lichter op is, of dat die hetzelfde is gebleven....

Begin er wel wat rustiger onder te worden. Kan nu wat beter relativeren; 1) hoeft niets te betekenen, 2) als het mis is, is dr toch niets aan te doen. Maar toch....

Iemand al een PB naar Lotte gedaan mbt splitsing van het topic?

8. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    @zomer.. Sterkte, wat ontzettend moeilijk en verdrietig.

@ de nieuwe zwangere... Gefeliciteerd allemaal

@ hier.. Ben zo ontzettend moe, maar altijd zo vroeg wakker.
    Maar eindelik is het februari. Nu lijkt de echo weer wat dichterby haha.
    Wil iemand achter mijn naam zetten dat ik 21 ben en het mijn eerste kindje is. Neem tenminste aan dat tussen haakjes leeftijd is?

9. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    pffff wat gaat het snel hier...

@zomerr en Anz... sterkte meiden... weet verder niet wat te zeggen

@runner, wow jij moet nog een tijdje wachten voor de afspraak zeg. Ik ga naar de echo volgende week wel alleen, en bij de 8weken intake, gaan we samen.

@meiden die buikjes hebben gepost. Dat zijn toch geen "niet-platte-buikjes" leuk juist al die foto's

@foliumzuur, ik slik davitamon mama-plus ook gelijk met omega-3 en visolie. En gewoon bij de drogist.

10. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik mag me ook melden hier, ik ben de 6e uitgerekend.
    Tot nu toe alleen erg moe en vlagen van misselijkheid en erg blij.

11. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hier ook een nieuwe Oktober 2012 mama:D...

Ik ben 31 jaar en dit is mijn tweede kindje. We zijn 4 oktober uitgerekend en heb 22 februari de eerste echo en 29 februari de eerste afspraak bij de VK.

Mijn eerste kindje is op 4 oktober 2010 geboren (op de uitgerekende datum) dus ben beniewd;).....

Hier nog niet heel veel last van kwaaltjes behalve dat me broeken nu al niet lekker meer zitten (keizersnee gehad dus misschien daar wel door) en af en toe misselijk....oh ja...en de groeipijnen de hele dag door....

Zo dat was best een heel verhaal voor de eerste keer hahahahaha...

12. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Hey meiden,

Weten jullie toevallig hoe ik mijn handtekening kan aanpassen??? Is nog steeds mn oude handtekening van me eerste meisje.....

Thanxx

13. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Allereerst gefeliciteerd.

Bij gebruikersinstelling kan je je handtekening wijzigen. De oude wissen en onder banners kan je een nieuwe maken, kopieren en dan plakken. Er moet ook ergens een uitleg staan hierover.

Kussies.

14. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    die groeipijnen heb ik dus ook de hele dag door.. beetje zeurend gevoel alsof je ongi moet gaan worden ofzo... en kramp in m'n rechter lies..

dacht dat ik een beetje de enige was hahha

15. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier komt die pijn me ook bekend voor. Ik vind het alleen meer een zeurend gevoel.

16. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Gelukt;)

17. Annie25

Annie25 Actief lid

4 aug 2006
    323
    0
    0
    Secretaresse
    Amsterdam
    Ja inderdaad, meer een aanhoudend zeurend gevoel. Kan me niet herinneren dat ik dit ook zo had met me eerste....

Maar volgens mij is het alleen maar goed...toch???;)

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Hier ook dat zeurende gevoel... Bij de tweede ook gehad. Verder vooral misselijk en moe... blehhh!!

Annie25 Welkom enne gefeliciteerd!!

19. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!

Vandaag was afspraken-maken-dag:
    -Maandag komt de consulente van Moeders voor Moeders. Spannend, of haar test weer positief is. Heb geen reden om me zorgen te maken hoor (behalve missed abortion eind vorig jaar) maar toch. Blijft spannend.
    -Vrijdag 17 februari eerste echo.
    -Donderdag 23 februari eerste afspraak bij de vk.

Ik heb ook soms dat zeurende gevoel. Had ik de eerste keer ook, maar minder vaak/lang.
    Alvast welterusten!

20. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Welkom nieuwe zwangeren!!

Die zeurende pijn/gevoelens heb ik nog geen last van.. sinds vandaag wel (eindelijk! :)) wat gevoeligere borsten. zou het dan toch echt..? ;)

@all: ik heb Lotte een pb gestuurd (geen idee of dat zo moet), maar dan weten jullie dat!

Maderieke, goed bezig met alle afspraken! Ik heb me net ook aangemeld bij MvM. kom maar weer op met die stinkflessen :p

Annie, wat leuk dat je op je uitgerekende datum de verjaardag van je eerste kindje (j/m?)! blijkbaar een vruchtbare periode voor jou dit :)

En echt superleuk dat er een leuke mengelmoes is van NL en Belgie!

Mawaikee, ik duim voor een goede test voor je vandaag. ze zeggen dat het kan blijven schommelen in het begin he, maar ik kan me voorstellen dat je wel een toename wil zien.

Vandaag heb ik mijn laatste test gedaan (denk ik :), ik heb nog de digitale cb liggen!), en dat streepje knalt er echt bijna af, nog niet eerder zo positief gezien! Goed begin vd dag dus. Zijn jullie nog aan het testen?

Happy day, en ik duim voor niet meer slecht nieuws :(. Zo verdrietig dat je weet dat de kans dat er mensen weer moeten afvallen hier gewoon aanwezig is :(.

Deel Deze Pagina