wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nieuwelingen, welkom en gefeliciteerd!

Hier niet meer aan het testen. Nadat ik de woorden zwanger van de digitale had gelezen geloofde ik het wel. ;)
    Straks komt MvM dus dat zal de allerlaatste worden.

Vanmiddag pas de lijst wel weer even aan.

Dat zeurende gevoel herken ik ook. Kan daar echt van genieten. :p

Gister bij mijn ouders wezen eten. Mijn vader kwam thuis van zijn werk en zat te vertellen dat ie met iemand had gepraat en vervolgens: nu moeten we wel gauw boeken hoor.
    Dus wilde ik wel even weten waar en wanneer ze weg wilden.
    Blijkt dat dus een hele maand naar Maleisie.
    3 keer raden, oktober was dus de planning.
    Heb ik toch mooi hun plannen even door de war gegooit! Hahaha!
    Ze zitten nu te twijfelen tussen september of november of toch volgend jaar pas. Sorry!

2. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Goedemorgen!

@maderieke; dat is een mooie afsprakenlijst, agenda vol?

@annie25 gefeliciteerd! Grappig van die data!

@Kara gefeliciteerd met je pijnlijke borsten ;) Fijn dat je zo'n positieve test had.

MvM; gister begonnen. Ik vind de geur heel erg meevallen. Maar heb natuurlijk ook geen last van misselijkheid. + misschien ben ik wel immuun voor dergelijke geuren door m'n werk in t ziekenhuis.

Hier: vanmorgen weer KV2v5 gedaan. Zelfde als maandag. Maar denk ook niet dat donkerder mogelijk is, was maandag namelijk al veel donkerder dan controle streep. Ook temp genomen vanmorgen, die is ook nog steeds hoog. Dus ik ben voorlopig gerust gesteld.
    Ook omdat ik gister een draak was mbt humeur en super moe.

Nu nog een clear blue liggen, en een extra van MvM.

Ik heb Lotte trouwens ook PV gestuurd.

3. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te lezen dat er meer zijn die onzeker zijn over de pijntjes. Ik denk nog steeds elke dag dat ik ongesteld ga worden. Al is de pijn in mijn buik/rug niet constant en toch wel iets anders soort pijn.

Soms zou ik willen dat ik me heel ziek zou voelen, zodat ik "zeker weet dat ik zwanger ben", maarja... als je dat wel voelt, wil je ook weer anders. :) Al met al maakt t me lekker onzeker!! Ben in elk geval ook weer blij met de symptomen die ik wél heb!

Heeft iedereen hier al een afspraak gemaakt met de verloskundige? Ik dacht dat ergens bij 6 of 7 weken ofzo maar eens te doen, is dat te laat? :$

4. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik heb ook nog geen afspraak staan, morgen wel uitslag bloedtest.
    Verder voel ik me goed vandaag, af en toe wat pijntjes maar gelukkig nog niet middellijk geweest vandaag.
    Sinds gister wel boobpijn..

Ben ook blij dat ik niet de enige ben met pijntjes en ongerustheid..

5. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Ik heb dat ook ja, die onzekerheid. Ik denk dat dat (in bepaalde mate) wel normaal is. Maar niet leuk.

Wat betreft de afspraak bij de vk: je kunt maar gewoon bellen toch, dat je een afspraak hebt staan. Die afspraak wordt toch pas ingepland bij 7 / 8 weken ofzo.

Hahaha! "@Kara gefeliciteerd met je pijnlijke borsten ;)"

Ik heb sinds zaterdag (eerste test) geen test meer gedaan. Was ook niet in me opgekomen, totdat ik hier op het forum las dat veel meiden dat doen. Had het er gisteren met mijn vriend over en die zei dat ik het beter niet kon doen, maakte ik mezelf alleen maar gek mee. Aanstaande maandag komt MvM, dus dat is dan nog een test. (Toch wel fijn, nog een test tussendoor ;)) Maar zelf ga ik niet testen.

Fijne dag, ladies!

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Nieuwe zwangeren; van harte gefeliciteerd :D!
    Het word steeds drukker hier :p. Heel gezellig natuurlijk, maar ook wel wat moeilijk om bij te houden :).

Ik ben zooooooo blij om te lezen dat meerdere meiden last hebben van die zeurende pijn! Zo onzeker.. Durf nog niet blij te zijn. Vriend begrijpt het niet helemaal, maar toen ik hem gister vertelde dat ik niet blij kan zijn met iets waarvan ik niet weet of ik het mag houden, ging gelukkig wel een belletje rinkelen.. Hij doet zn best, maar is niet iemand die lang blijft stil staan bij het verleden.

Ik krijg als het goed is vandaag mijn digitale CB test in huis en nog 2 cassettes, en dan kap ik ook met testen :).

Denk dat ik zo ook even de vk in ga lichten. Kan alleen vandaag nog tot 12u bellen, anders moet ik wachten tot maandag.

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

VK bellen: heb ook nog niet gebeld, bel volgende week en hopelijk kunnen we dan ook meteen een echo inplannen.

Nieuwe zwangere welkom en gefeliciteerd!!

Hier begint de misselijkheid al te komen... blehhh!! Gister bijna heel de dag misselijk geweest en ook ontzettend moe... Nu wederom misselijk... naar gevoel. Maar ja tis voor goed doel ;)!

Fijne dag!

8. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Hallo nieuwe zwangeren! Welkom en gefeliciteerd!

Hier sinds 2 dagen de hele dag beetje misselijk en honger. heel apart.... Maar ik heb het gevonden: pepermunt (van die chewmints) helpt bij mij geweldig tegen de misselijkheid. (vandaag alvast haha)

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    MvM net geweest. Test was nog steeds geen knal. Was de lichtste sinds ik meegedaan heb. Heeft ze heel lief een nieuwe achtergelaten om over een paar dagen nog eens te testen. Ook kon ik kiezen tussen een ketting en een armband, toen zei ze meteen er achteraan 'ik vind eigenlijk wel dat je ze allebei mag hebben, je doet tenslotte al voor de 3e keer mee' :p

Nu eerst maar eens even de bedden gaan verschonen...

10. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Dat is wel leuk , 2 cadeaus.
    Ik heb bij mijn andere 2 zwangerschappen wel meegedaan maar deze x doe ik het niet .
    Zou het wel willen maar mijn oudste dochter van 8 is niet gek en heeft meteen door dat er iets aan de hand is.
    En we willen het nog even niet aan de kids hier vertellen .
    Heb het 2x met plezier gedaan .

11. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Het kan wel kloppen dat die testen van mvm licht uitslaan want die hebben echt heeeeeel veel hcg nodig heb ik begrepen.

Ik heb vorige week vrijdag bloed laten prikken, ik was toen 4w5d heb nu vanmorgen de uitslag gekregen en de waarde van hcg was 149. Dit lijkt mij heel weinig voor 4w5d en de assistente kon mij daar ook niks over vertellen :x

Is 149 niet te weinig?

12. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Goed dat er zoveel meiden meedoen aan MVM! Ik twijfel nog een beetje.. Wil eigenlijk eerst de zekerheid dat het allemaal goed zit en wil het ook nog even geheim houden voor de buitenwereld.. Als ik hier de kannen voor de deur moet zetten, weten de buren ook meteen hoelaat het is..

@noenoe; ik heb geen idee hoe hoog je hcg moet zijn met dit termijn. Ik dacht dat ik ooit eens een link te hebben gezien hier ergens op ZP naar een internetsite waar de normen op staan van hoe hoog het moet zijn bij welk termijn. Misschien kun je daar even op googlen? Wel lastig dat de assistente er ook niets over kon vertellen..

Edit: in dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/141493-hcg-waarden.html staat ook het e.a.

13. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ze zei idd dat de normale thuis testen al vanaf 25 mIU/ml positief zijn en de gene die zij gebruiken testen vanaf 100 mIU/ml.
    Over die bloedwaardes heb ik ook totaal geen verstand...
    Ik zal even met je mee kijken op inet. ;)

15. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @ runner. Ze zijn wel leuk he die armbanden.
    Ik kreeg ook nog een tashanger omdat ik m'n flessen zelf wegbreng. En heel praktisch; urine potje voor bij de vk ;)
    Ze zei wel als je t nog even geheim wilt houden zou ik armband nog niet dragen, hij wordt steeds meer herkend.

Ben blij wat jullie vertellen over testen van MvM. Bij mij was die nl ook best licht. Ook ik heb nog een test gekregen, om met 6 weken nog eens te doen

@noenoe sorry ook geen verstand van HCG waardes

16. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden, gezellig hier! helaas ben ik aan het werk, dus kan niet echt uitgebreid reageren.
    bedankt in elk geval voor de felicitaties met mijn pijnlijke boobies :D. het is nu weer weg, maar het zal wel weer komen neem ik aan.

Noenoe, hier in tabelvorm: hCG waarden gedurende de zwangerschap
    vorige week was je 4w5d zeg je, maar omdat je niet precies weet en misschien wel voor loopt, kan je ook net 4 weken zijn geweest (als wij gelijk op gaan). dan zou je dus 14 dagen na bevruchting zitten en is een hcg waarde van 3 - 426 normaal/goed.
    kortom: (nog) geen reden om je zorgen te maken! maak je je nog ergens anders zorgen om?

17. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    TITEL IS AANGEPAST! :) Dank u lotte!

18. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    :x:x:x:x:x aaaahhhhh had net een heel verhaal getypt en nu is ie foetsie!!

@ hcg: heb net ff gegoogled en de waarde bij een zwangerschap van 5wkn moet liggen tussen 18 - 7.340. Heb er verder ook niet zoveel verstand van.

@ kara: ik denk niet dat ik voorloop want afgelopen zaterdag heb ik een cb digi gedaan ik kreeg toen 2-3 aangegeven, was toen 4w6d en dinsdag heb ik weer een gedaan was toen 5w2d en kreeg toen 3+ dus dan moet het wel kloppen toch..? Verder maak me alleen een beetje zorgen over of het wel allemaal goed gaat daarbinnen, heb helemaal geen kwaaltjes, behalve een beetje gevoelige (.)(.) maar that's it. En bij mn vorige zwangerschap die eindigde in een MA voelde ik ook niks...een beetje onzeker hiero dus.

Heb voor 13 febr afspraak gemaakt voor 1ste echo ben dan 7w1d (als alles goed gaat) Degene die ik aan de tel had vertelde me dat ik niet teleurgesteld moet zijn als er niks te zien zou zijn. Dat klopt toch niet, ik lees overal dat er dan wel al te zien moet zijn, zoals een kloppend hartje enz. Vind het maar vaag allemaal hoor..

19. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Uitgerekend:
    21 september 2012 Sabine1982 (29), 2e kindje
    29 september 2012, Linda1984 (27), eerste kindje
    29-september 2012 Diana1990 (21) 2e kindje
    2 oktober 2012 MissSnoopy (22) 2e kindje
    2 oktober 2012 Theertje 3e kindje
    2 oktober 2012 Trotter
    3 oktober 2012 Zomerrr (20) 1e kindje
    3 oktober 2012 Rammetje88 (23) 1e kindje
    3 oktober 2012 Linda2 (27) 3e kindje
    4 oktober 2012 Kara (27) 1e kindje
    4 oktober 2012 Noenoe (26) 1e kindje
    4 oktober 2012 Wendysunny (30) 3e kindje
    5 oktober 2012 BellaSwan (39) 5e kindje
    5 oktober 2012 Mawaikee (27) 1e kindje
    5 oktober 2012 Maderieke (32) 1e kindje
    6 oktober 2012 Anoniempje
    6 oktober 2012 Pollewop (26) 3e kindje
    7 oktober 2012 Eekje 3e kindje
    8 oktober 2012 Charity2010 2e kindje
    8 oktober 2012 Runner (30) 3e kindje
    9 Oktober 2012 Misslisa (24) 2e kindje
    9 oktober 2012 Joyce82 3e kindje
    10 oktober 2012 Super mummy 3e kindje

Afspraken:
    07-02: Sabine1982 eerste echo vk
    07-02: Diana1990, eerste afspraak verloskundige
    08-02: Rammetje88, eerste echo + afspraak verloskundige
    13-02: Linda1984, eerste echo gyn
    13-02: Zomerrr, eerste echo gyn
    13-02: Noenoe, eerste echo vk
    14-02: Kara, eerste echo gyn
    15-02: Linda2, intake verloskundige
    17-02 Diana1990. termijn echo
    21-02 Zomerrr, eerste afspraak verloskundige
    21-02 Anoniempje 2011, termijn echo
    21-02 Theertje, 1e afspraak vk & echo
    23-02 Pollewop 1e afspraak vk
    28-02: Linda2: eerste echo verloskundige
    01-03 BellaSwan, eerste afspraak verloskundige
    07-03 Runner, 1e afspraak vk
    12-03 Misslisa, 1e afspraak VK & echo

20. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Volgens mij heeft niemand mijn berichtje gelezen haha, maar zou iemand mij in het lijstje willen zetten. Ofja erachter willen zetten 21 en 1e kindje :)

Kwaaltjes zijn hier ook lekker aanwezig. Misselijkheid blijft aanhouden, honger en geen honger en ontzettend moe.

Deel Deze Pagina