wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Ow, die onzekerheid...
    Vanmorgen bij toilet wat bloed verloren, niet helderrood, meer roze, maar wel echt ook druppels, niet alleen bij afvegen.

Pff, ik weet het, ik weet het, kan nog alle kanten op, maar huilen staat me nader dan het lachen.

Zou graag willen dat ik al naar vk kon, maar helaas...

Sorry dat ik jullie met mijn onzekerheden lastig val, maar moet het echt even kwijt.

Klachten: ja zeker, erg moe, vaak plassen, veranderde stoelgang, constant honger en wisselend humeur (lees; onberekenbaar)

Vertellen; als dit alles goed gaat pas na eerste echo.

2. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.

Van harte gefeliciteerd :D! Wat een bijzonder verhaal, erg mooi.

@all; ik lees zo even de rest bij, maar wou hier wel even op reageren!

3. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    mawaikee, je onzekerheid is heel begrijpelijk hor meis. je kan niets anders doen dan blijven hopen dat het niets betekent, en maar gewoon afwachten. zolang het geen helderrood bloed is, hoeft het niets te zeggen.
    maar je valt ons er niet lastig mee, daar zijn we juist ook voor toch? die onzekerheid delen we ook... en duimen draaien dat alles goed blijft gaan.

4. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Oh meid wat verschrikkelijk die onzekerheid. Ik kan je nu wel gaan vertellen dat je niet druk moet maken, het niks hoeft te betekenen (hoeft het ook écht niet), maar uit ervaring weet ik dat dat toch niet helpt.. Dus wil je alleen maar even een hele dikke knuffel geven! En geef de moed nog niet op hé! Positief blijven! Hoe moeilijk dat nu ook is.. Ik duim dat alles goed komt!

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd en welkom :D!
    Nu word het echt moeilijk om allemaal bij te houden..

Heb vanmorgen de digitale van cb er tegen aan gegooit. Had nog niet samen met vriend getest, dus ook daarom nog een keer extra getest.
    Er stond heel snel ZWANGER! maar wat duurde de indicatie lang zeg.. Uiteindelijk stond er 2-3 dus dat is goed :D.

@kwaaltjes; hier eigenlijk vrij weinig last van. Zo af en toe wat pijnlijke borsten maar het valt nog mee. Wel ben ik wat sneller moe. Sliep eerder niet voor 1 a 2u s'nachts, maar dat haal ik nu niet meer. Lig s'middags ook wel eens een uurtje op de bank :). Verder ben ik wat weeïg, dus ik eet wat meer en krampjes in de baarmoeder. Net of er iemand aan trekt.

@vertellen; mijn moeder en beste vriendinnetje weten het al. Vandaag of morgen wil ik het ook mijn zus gaan vertellen en voor de rest houden we het geheim tot de 12 weken. Vond het zo zwaar om iedereen te moeten vertellen dat het mis was gegaan, zelfs vage kennissen.. Dus vandaar dat we het op safe spelen, hoewel ik het natuurlijk wel van de daken wil schreeuwen!

Vandaag jarig, dus zou niet veel op zp zitten :). Lees morgen weer bij! Fijne dag!

6. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ Mawaikee : j valt ons er echt niet lastig mee , snap dat je het verhaal kwijt moet . En wat je zelf al zegt het hoeft niks te betekenen. Hier kan je in ieder geval gewoon lekker je onzekerheid opschrijven . En hopelijk heb je een beetje steun aan onze reacties.

Hier ben ik heel moe in de ochtend niet maar vanaf een uurtje of 3 stort ik langzaam in . Het eten koken is niet zo'n succes dan heb ik er geen trek meer in , ik zet het nu klaar en man kookt het dan heb ik in ieder geval nog wel een beetje trek . Zeurend gevoel alsof ik ongesteld word , heel soms ook in onderrug. En borsten worden steeds gevoeliger tegen het einde van de dag. verder voel ik me prima.

knuffies.

@ charity2010 gefeliciteerd met je verjaardag

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Thnxx!! Uhmmm ze wil als vulling iets met bastognekoek, dus doe dat door de botercreme... Verder gewoon bekleed met marsepein en iets met bloemen enzo...

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    charity: gefeliciteerd!! :D laat je maar lekker verwennen vandaag. de dag is in ieder geval goed begonnen met die test :)

super mommy: wow, dat klinkt goed. dat gaat mij geloof ik niet lukken zonder begeleiding ;). veel plezier!

theertje: herken je je klachten van eerdere zwangerschappen? of is elke zwangerschap weer anders?

9. Trotter

Trotter Actief lid

26 okt 2011
    377
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mawaikee; bah wat naar allemaal! Ik geloof niet dat ie iemand hier lastig valt met je verhalen hoor. Ik vind het in elk geval heel begrijpelijk dat je t wil delen! En delen is beter dan het voor je houden. Ik hoop voor je dat het niks voorstelt, mag je niet eerder naar de verloskundige als je zegt dat je al een aantal keer bloed verloren bent?

@Charity2010: Gefeliciteerd met je verjaardag, hoop dat je niet te moe bent om ervan te genieten :p.

@Vertellen, nog niet, ik heb geen idee hoe mensen in onze omgeving reageren. Te meer omdat wij nog niet zo heel lang bij elkaar zijn (ruim 1,5 jaar) en niet echt veel met anderen over dit onderwerp gepraat hebben.Daar bovenop hadden we het zelf pas op 1-1 besloten en waren we er niet vanuit gegaan dat t gelijk raak zou zijn... dus ik moet zelf ook even wennen. Ik ga de laatste week van februari op wintersport met mijn zusje en kennissen van mijn ouders, ik denk dat k dan wel wat zal moeten zeggen, want is toch wat veiliger al ze het weten, ook voor mezelf.

@kwaaltjes, ik herken mezelf wel erin, behalve dat ik nauwelijks last heb van misselijkheid. Als ik 's morgen in bed een cracker eet en een slokje water neem heb ik verder nergens last van. Ik heb ook nog geen last van vieze geurtjes. Wel erg pijnlijke borsten, rommelende darmen, vaker plassen, ook 's nachts ineens plassen, ontzettend moe. En het raarste wat ik heb, staat er bij niemand bij; ik heb de laatste week ofzo ELKE nacht nachtmerries, het heeft niks met zwanger zijn te maken, en het gaat telkens alleen over mn eigen familie, maar leuk is anders. Afgelopen nacht moest ik mn pleegzus (in mn dromen dus) vertellen dat haar jongste broertje overleden was aan een overdosis. En dat soort avonturen. Te bizar dus :$! Niemand anders die daar last van heeft?

Fijne dag allemaal, het is hier net begonnen met sneeuwen en ben ziek thuis, dus ga ervan genieten voor het raam :).

En supermummy; succes met de taart, klinkt lekker :D

10. kreeftje78

20 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een ramp he, die onzekerheid! Ik verloor gisteravond roze afscheiding/slijm en ik schrok er ook van! Ik hoop maar dat het niets is en dat het vandaag niet terug komt, maar ik ben er ontzettend mee bezig merk ik. Iedere keer als ik naar de wc ga, kijk ik met angst naar mijn inlegkruisje, pfff :(

11. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ Kara : moe dat herken ik echt van mijn andere zwangerschappen . Kon uren slapen toen. Het eten dat is voor mij nieuw , Het zeurende gevoel herken ik van mijn 2e , daar was het wel iets minder aanwezig. En die borsten herken ik ook wel .

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Gefeliciteerd!!

13. kreeftje78

20 dec 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    charity: gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Ik vond die digitale test ook ontzettend lang duren. Bij mij duurde het ook lang voordat er zwanger stond, maarja, misschien lag het ook gewoon aan mijn geduld ;)

super mommy: klinkt superlekker! Veel plezier met vertellen dit weekend, ben benieuwd naar de reacties!

trotter: beterschap en geniet van de sneeuw! Succes met je nachtmerries, dat klinkt echt heftig!! Vandaag maar ff lekker relaxen en bijslapen dan!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Alleen zo jammer dat ik zo ontzettend misselijk ben van deze geur... want normaal ruikt het altijd zo lekker als ik aan het bakken ben... maar nu blehhhh!!

15. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Alleen zo jammer dat ik zo ontzettend misselijk ben van deze geur... want normaal ruikt het altijd zo lekker als ik aan het bakken ben... maar nu blehhhh!!

Das ook zonde normaal is het idd zo'n lekkere geur in huis!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames ik zit een beetje in de stress, ma de eerste test in de middag gedaan, di de 2e in de ochtend di afspraak gehad huisarts daar negatieve test rond 12.
    In de middag bloed geprikt.
    Wo cb digitale met indicator gedaan resultaat was zwanger 1-2.
    Vandaag hcg uitslag bloed onderzoek, hcg 20.
    Huisarts zegt kan een mk zijn geweest aan de hand van het bloed.
    Echter geen pijn gehad of bloedverlies.
    Advies huisarts door blijven testen en als t volgende week nog positief is afspraak maken verloskundige.

Ik natuurlijk direct op pad voor testen, 1 van etos gedaan en 1 van kv, wat denken jullie, mag ik hoop houden, word de test duidelijker?

Etos verscheen de lijn bijna eerder als de controle.

17. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    Hoop houden! Ik vind je testjes in elk geval wel duidelijker worden!

@all; thnx voor de felicitaties :D! Nu ga ik me echt klaarmaken, anders zit ik nog in me pyjamma en staat de visite straks al voor de deur :p

18. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ik vind de testjes wel duidelijker worden!! Kopop meis blijf hoop houden! Miss een latere innestelling geweest?

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik weet t niet, hoop was al opgegeven na 4 jaar..

20. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Moet je nu nog eens laten prikken? HCG verdubbeld elke 2 -3 dagen.
    Ik duim echt voor je!!

Deel Deze Pagina