Hallo meiden, Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb gisteren positief getest. Dat was nogal een verrassing, want ik heb 10 januari de mirena laten verwijderen en ik ben daarna helemaal niet meer ongesteld geweest. Het was gelijk raak. Dit is mijn 2e zwangerschap, ik heb een zoontje van 3,5 jaar. Zelf ben ik 32 jaar. Ik denk dat ik 9 oktober ben uitgerekend (ik had niet echt een duidelijke menstruatie met de mirena). Ik hoop hier gezellig mee te kunnen lezen en te kletsen. Kan iemand me op de lijst zetten? Fijne dag allemaal! (Ik ga eens even uitzoeken hoe ik een banner kan maken )
Lucka.. jij ook gefeliciteerd! Dat is een snelle verrassing voor je zeg! Geniet ervan.. @hier.. misselijkheid viel gisteren gelukkig mee. Hopelijk blijft dat voorlopig even zo Vanmiddag even lekker een stuk lopen met mijn schoonouders. Kan de hond zn energie weer lekker kwijt! fijne zondag allemaal!
Hey dames, Voor mij is het vandaag een dag om lekker niks te doen...lekker luieren en het is lekker warm binnen
Welkom nieuwe zwangeren! @supermummy: balen dat je na de roti misselijk was. Gelukkig was het wel lekker Hoe viel het croissantje? Dat van het foliumzuur snap ik. Ik voel me ook een beetje schuldig, omdat ik pas twee weken weer foliumzuur aan het slikken was, terwijl 4 weken van tevoren geadviseerd wordt. En ook twee keer (bijna) vergeten... @anoniempje: lekker weer om buiten te zijn! @noenoe: zo'n dagje heb ik gisteren gehad. Had ik beter om kunnen draaien, want nu ben ik voor mijn werk bezig (ik werk in het onderwijs) terwijl ik wel zin heb om te luieren Nu dus nog even werken. Daarna denk ik even lekker in bad met boekje erbij. Vanavond nog even op bezoek bij oma. Fijne dag allemaal!
Crossantje was te eten... wel misselijk blehh!! Ik heb foliumzuur al voor mijn mk geslikt en daarna eigenlijk meteen weer verder gegaan... je schrikt toch eventjes dat je hem vergeten bent. Ach tis 1x dus zal vast niet meteen een ramp zijn... Enne werkse!! En luierze daarna! Wij gaan straks ff lekker naar buiten met de kids en de slee!!
Zo veel bijgekletst hier! Heb alles wel bijgelezen, maar is te veel om overal op te reageren. Iedereen bedankt voor de felicitaties ! We hadden het bewust al aardig klein gehouden, alleen de naaste familie en goede vrienden. Was voor mij al druk genoeg, hahah. Was blij dat de laatste mensen om 10u weggingen want toen lag ik al half te slapen . Mijn neefje en moeder zijn wel gezellig blijven slapen . Nieuwe zwangeren; van harte gefeliciteerd ! Zag ook een mooie taart voorbij komen, die zag er echt lekker uit! Heb veel trek in zoetigheid momenteel . @Jane; je testjes zien er mooi uit hoor! Dat moét wel goed zitten!!! Ik ga zelf nog een keer met cb testen, de plusjes voor in het plakboek. Die houden zich mooi vind ik. Heb ze van mijn dochter ook nog en die zijn nog steeds heel duidelijk. Heb eigenlijk helemaal geen kwaaltjes, behalve dat ik wat sneller moe ben en af en toe wat pijnlijke borsten. Maakt toch ook best onzeker.. Nu ga ik even wat eten dames, fijne avond !
Hoi dames, ik lees alleen bij jullie mee want ben van het eind september forum. Zag alleen iemand schrijven over in bad gaan?!?!? Was volgens mij heel slecht. Sauna en bad ok na 14 weken en als je dat gewend bent. Voor die tijd en zeker de eerste weken slecht voor je kindje. Wilde ook in bad vanwege buikpijn in het begin, maar werd afgeraden.
@Super Mommy: Zet je ook een foto van de taart voor je zoontje even op het forum? Ben heel benieuwd! @Jane: Ik ben heel blij voor je. Wat een knaltest! Donkerder wordt ie niet hoor! Ik heb een griepje Ik hoest me gek! Ik vind het een beetje griezelig, dat harde gehoest. Onzin natuurlijk, maar toch!
Ja, ik heb ook zoiets gelezen. Je mag geen heel warm bad nemen. Dus dat doe ik dan ook maar niet. Nadeel is dan dat je na 5/10 minuten wel klaar bent en niet lekker een half uurtje kunt badderen (brrr).
Uitgerekend: 21 september 2012 Sabine1982 (29), 2e kindje 29 september 2012, Linda1984 (27), eerste kindje 29-september 2012 Diana1990 (21) 2e kindje 1 oktober 2012 Chybou (28) 1e kindje 2 oktober 2012 MissSnoopy (22) 2e kindje 2 oktober 2012 Theertje 3e kindje 2 oktober 2012 Trotter 2 oktober 2012 Wendyy86 3 oktober 2012 Rammetje88 (23) 1e kindje 3 oktober 2012 Linda2 (27) 3e kindje 4 oktober 2012 Annie25 (31) 2e kindje 4 oktober 2012 Kara (27) 1e kindje 4 oktober 2012 Noenoe (26) 1e kindje 4 oktober 2012 Wendysunny (30) 3e kindje 5 oktober 2012 BellaSwan (39) 5e kindje 5 oktober 2012 Mawaikee (27) 1e kindje 5 oktober 2012 Maderieke (32) 1e kindje 6 oktober 2012 Danelie 6 oktober 2012 Jane1981 6 oktober 2012 Anoniempje (21) 1e kindje 6 oktober 2012 Pollewop (26) 3e kindje 7 oktober 2012 Eekje 3e kindje 8 oktober 2012 Charity2010 2e kindje 8 oktober 2012 Runner (30) 3e kindje 9 oktober 2012 Lycka (32) 2e kindje 9 oktober 2012 Kreeftje78 2e kindje 9 Oktober 2012 Misslisa (24) 2e kindje 9 oktober 2012 Joyce82 3e kindje 10 oktober 2012 Super mummy (26) 3e kindje 10 oktober 2012 Emmy80 (31) 2e kindje 12 oktober 2012 Primavera (27) 1e kindje 13 oktober 2012 Tamara Afspraken: 07-02: Sabine1982 eerste echo vk 07-02: Diana1990, eerste afspraak verloskundige 08-02: Rammetje88, eerste echo + afspraak verloskundige 13-02: Linda1984, eerste echo gyn 14-02: Kara, eerste echo gyn 15-02: Linda2, intake verloskundige 17-02 Diana1990. termijn echo 17-02 Maderieke, 1e echo 20-02 Eekje 1e afspraak gyn 21-02 Zomerrr, eerste afspraak verloskundige 21-02 Anoniempje 2011, termijn echo 21-02 Theertje, 1e afspraak vk & echo 21-02 Kreeftje78 1e afspraak gyn 22-02 Annie25 1e echo 23-02 Pollewop 1e afspraak vk 23-02 Maderieke 1e afspraak vk 28-02: Linda2: eerste echo verloskundige 29-02 Annie25 1e afspraak vk 28-02 Wendyy86 1e afspraak vk 01-03 BellaSwan, eerste afspraak verloskundige 01-03 Emmy80, eerste afspraak VK+echo 07-03 Runner, 1e afspraak vk 12-03 Misslisa, 1e afspraak VK & echo 14-03 Runner 1e echo
In bad kun je nog prima hoor, alleen niet te heet. Chybou, beterschap! Wij zijn net thuis van die kinderverjaardag... Ben benieuwd hoe de jongens het morgen doen. Jonathan heeft wel de hele terug weg geslapen (+- 1 uur) en Ruben viel de laatste 3 min in slaap. Ik ga nu ook maar, ben gesloopt!
Goedemorgen! Ik heb eigenlijk weinig te vertellen. Eindelijk weer goed geslapen. De oudste en ik zitten nu aan een boterham en de kleine slaapt nog. Zo even heen en weer naar school en het een en ander in huis doen. (na ATWT natuurlijk ) Verder weinig plannen voor vandaag.
Goedemorgen allemaal! Wat een nacht zeg... 4 x eruit om te plassen en onwijs dromen. Sowieso dat slapen. Zaterdag 22:30 naar bed, zondag 10:00 wakker en gisteravond zat ik om 19:30 alweer als een zombie voor me uit te staren, dus om 20:00 maar weer naar bed gegaan. Slapen en werken, wat een leven @Kara nu weet ik t zeker, we gaan t niet meer over het bruinverlies hebben, vanmorgen weer een beetje nadat ik gister had gezegd dat t over was Zolang we er niet over praten gaat t blijkbaar goed. Bad: had ook gelezen niet te warm. Als richtlijn gaf die info; als je er zo in kan stappen is t goed, als je voeten moeten wennen is t te heet. Prettige dag allemaal!!!
Heb je wel een wc in de buurt of moet je dan een trap af? Ik ben zo blij dat ik daar (nog) niet van wakker word! Vooral nu de vloeren boven zo koud zijn! Dromen is ook niet leuk. Weet je nog waar het over ging?
Goedemorgen dames, Vandaag weer terug richting huis na lekker weekend weg te zijn geweest. Ik voel me goed. Vanochtend weer testje gedaan en ziet er goed uit, vandaag de vk bellen ben nu wel overtuigd
Goedemorgen Jane1981 super duidelijk hoor!! Chybou Ja hoor zal de taart van me zoontje ook spammen... wordt alleen niet eerder dan de 17de, want dan is hij jarig en maak ik pas de taart. Wij vieren het de 18de. Mawaike das idd vermoeiend nachtje dus! Ik hoefde er maar 1x uit... Hier redelijk geslapen, 1x eruit geweest om te plassen, wel beetje raar gedroomd... Straks ff vk bellen of afspraak en meteen echo (hoop ik). Verder vandaag ff de kamer van me meisje doen, kleding uitzoeken en beetje in huis rommelen. Wasjes draaien ed. Vandaag dagje thuis, geen verplichtingen buiten de deur.