wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Wendysunny: Hier zijn ze ongeveer een half uurtje geweest. Uitgelegd hoe het werkt, waar ze het voor nodig hebben, testje gedaan, vragenlijstje ingevuld, kopje thee gedronken en ze was weer weg. Ik vond het een leuk bezoekje.
    @Maderieke: Ik ben een beetje van de schrik bekomen. Ik houd mezelf nu voor dat als het echt heel ernstig was het de afgelopen uren erger had moeten worden, niet minder. Ik hoop dat ik met het harde hoesten iets kapot heb gehoest.
    Ik ben lief op de bank gekropen met een dekentje en ik houd me even rustig. Dat is in elk geval voor gemoedsrust een goed idee.
    Goed dat je ook mee doet aan Moeders voor Moeders! Wat een mooie duidelijke teststreep! Enne... Dat je zo veel moest terug lezen is je eigen schuld, moet je maar niet zo lang wegblijven ;)
    @Nieuwe zwangeren: Welkom! :)

2. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @chybou wat schrikken. Snap je gevoel volledig! Maar idd het had dan toch erger moeten worden ipv minder.

@Esther vandaag m'n eerste lading flessen vol ingeleverd. Hopelijk gaan er nog vele volgen. Geloof dat heel veel van ons meedoen.

@wendysunny hier is ze 45 minuten geweest. Was leuk, uitleg, restje even kletsen en klaar.

Mbt borsten, daar merk ik helemaal niets aan. Soms iets gevoelige tepels, verder niets. Nou mogen ze ook gerust zo blijven hoor, graag zelfs ;)

3. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Hallo meiden,

Dat ik me nu heb aangemeld bij een zwanger topic voelt best lekker maar ik merk nu ook al dat ik er een beetje zenuwachtig van wordt. Het lijkt me zo erg als je zwanger bent en dan bloedverlies hebt. Aan de andere kant is het ook goed om te lezen dat als het gebeurt het niet perse mis is gegaan.
    Chybou ik hoop echt dat het niets te betekenen had. Kom op!!

Ik ga mijn bed weer op zoeken, ben best moe en ben een beetje misselijk. Ik heb net gesport en ik merk dat het nu al invloed op me heeft. Hopelijk is dat een goed teken :)

Lekker slapen allemaal!

4. Minniemouse1974

Minniemouse1974 Fanatiek lid

14 mei 2011
    3.570
    55
    48
    Hallo allemaal,

Kan ik hier mee kletsen?
    Ik ben uitgerekend 10 oktober.
    We hebben al 3 kinderen,en dit word ons 4e kindje.

Groetjes,
    Minnie

5. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goedemorgen allemaal! wat een gezellige drukte, fijn om te lezen tijdens het ontbijt :)

nieuwe zwangeren, welkom!

Esther, wat fijn om eindelijk zwanger te zijn, maar het kan me voorstellen dat het zo onwerkelijk voelt. hoe vaak heb je al getest of kijk je naar je test ;)?

Cybou, jemig, wat schrikken, maar fijn om te horen dat het is opgehouden. klinkt als een bloedvatje, zo kort, maar wel rood. hoe is het nu met je?

@boobs-uitruil-actie: ik wacht nog ff tot ze gaan groeien hier ;)

Ik vind het wel een ontzettend leuk clubje zo, vooral omdat er zo'n mengeling is van dames waarbij het snel raak was zonder problemen, maar ook meiden die al e.e.a. hebben meegemaakt en jarenlang bezig zijn geweest.
    Des te meer reden voor iedereen hier om zich bij MvM aan te melden!
    (ik heb dat trouwens vorige week al gedaan maar nog niets gehoord... ik weet wel dat er per 1 feb een nieuwe consulente was in mijn buurt, maar is dat niet raar? duurde het bij jullie ook zo lang?)

@hier, misschien herkenbaar voor sommigen (zeker met een mk verleden): ik kan het eigenlijk gewoon nog niet geloven dat ik zwanger ben. of... ik doe bijna alsof ik het niet geloof. volgens mij is mijn zelfverdedigingssysteem zo sterk dat het ook kwaaltjes e.d. gewoon nog blokkeert. het is niet eens zo dat ik ontzettend bang ben, nee. ik ben gewoon heel rustig. maar niet ontzettend blij. dat durf ik gewoon nog niet. ik zit er best wel mee, want ik wil op die roze wolk zitten, en dat lukt nog niet. maar ik weet ook dat het wel gaat komen. het is gewoon heel anders dan de eerste keer, toen het nog allemaal alleen maar leuk was. nouja, sorry voor mijn gezeur :)
    over een week kom ik mee jubelen!!

@ degene die vandaag eerste afspraak hebben, veel plezier!!

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Meiden, hoe werkt mvm?
    Ik zit een btje met mijn werk en twijfel, zou wel graag willen maar ik werk erg onregelmatig.

Boobs die gaan groeien?
    Liever niet, zit al met een grote maat (g) en moeite bh's te kopen maar ja hoort erbij he...

7. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    MvM: je krijgt flessen waar je je urine in kan schenken en een opvangbeker om je urine in op te vangen. alle urine die je thuis produceert kan je verzamelen en meestal eens per week komen ze het ophalen.
    het stinkt een beetje, kost natuurlijk wel wat moeite, maar is voor een heel mooi en goed doel! en het is echt niet zo dat je een minimum aantal liters moet produceren. ik werk ook de hele week dus er gaan veel urine 'verloren'.

en boobgroei: hoop ook dat het niet teveel groeit bij je dan, lijkt me zwaar, g!

8. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @ Jane gewoon aanmelden. Je kan t altijd proberen toch? Werkt t voor jou echt niet kan je toch gewoon stoppen. Zoals mijn informatrice zei "we zijn blij met elke druppel". Ik werk overigens ook fulltime, s'avonds sporten, weekend naar vriendinnen, kortom weinig thuis, maar doe m'n best zoveel mogelijk te verzamelen.

@Kara ik had mij op zaterdag aangemeld, en op maandag werd ik al gebeld. Misschien zelf eens daar heen bellen?
    Snap je gevoelens overigens wel een beetje, ondanks dat dit mijn allereerste zwangerschap is. Ik ben blij, maar durf dat niet echt te zijn nog. Na iedere dag haal ik opgelucht adem "weer een dag overleefd zonder bloed".... Hopelijk gaat de tijd tot eerste echo snel, denk tenminste dat dat mij wel een beetje gerust zal stellen

9. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik zal me gaan aanmelden en dan kijk ik wel hoe t gaat.
    Met onregelmatig bedoel ik ook echt onregelmatig ik begin iedere dag op een ander tijdstip.

Vanochtend voel ik me goed, gisteravond erg misselijk geweest.
    Vandaag nog een dagje vrij en morgen mogen we weer..

Jullie nog plannen voor vandaag?

10. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    #550 Theertje, 7 feb 2012
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
    Hier vandaag opgestaan en ook bloedverlies.
    Ik weet uit ervaring dat dit niets hoeft te betekenen.
    Bij de 2e heb ik 3 weken bloedverlies gehad maar toch schrik je weer en zit je nu toch met een rotgevoel.
    Voorlopig even afwachten en als het echt te erg word kan ik altijd de vk even bellen , soms is alleen al een telefoontje geruststellend.

Vandaag dus weinig van plan , lekker rustig aan doen.

Voor de dames die vandaag de 1e controle krijgen , hopelijk goed nieuws en veel plezier.

11. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Hoop op goed nieuws van de eerste dames die vandaag een echo of iets dergelijks hebben :)

12. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dat is schrikken.
    Ik had vorige week flinke veeg bruin en was toen al bang, zou gek worden denk ik.

Van manlief "mijn 9 maanden dagboek" gekregen, zo lief.
    Zo maar eens douchen en dan ook eens een kadotje voor hem kopen, jullie nog leuke ideeen?

13. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Is hier al als tip aan mij gegeven, die ik toevallig 2 dagen ervoor net had gekocht voor hem :p ben dus nog opzoek naar iets anders ernaast haha,
    maar dit ging om het boekje: help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt.

leuk een 9 maanden dagboek!

14. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier redelijk geslapen, al tweede nacht op rij dat me dochter haar bed niet uit komt... fingers cross dus!!
    Gisteravond TLC gekeken, manmanman kon er wel om lachen om die gillende vrouwen...
    Vanochtend meisje naar PSZ gebracht, tis koud... brrrr!! Kom ik thuis, lift stuk... grrrr!! Kon ik omhoog lopen (4 hoog)

Net ff verse fruitsmoothie gemaakt en tosti van turks brood... licht misselijk gevoel dus nu maar eten voor t erger wordt.

@ Dames met controles/echo's veel plezier en succes!!

@ MvM nog niet opgegeven... twijfel nog beetje ivm eerdere miskraam, toen had ik me ook net aangemeld en was die vrouw net geweest. 2 dagen later echo en was mis... Kreeg wel een bloemenbon van 5 euro.

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou dan ga ik daar eens naar op zoek.

Is zeker een leuk dagboek, voor iedere week vragen over de zwangerschap, ruimte voor foto's etc erg leuk.
    Ze hebben een hele serie, ook voor opa, oma misschien leuk kado voor 1 van de grootouders?
    Hier nog maar 1 grootouder die gaan we het vertellen na de eerste echo.

Misselijkheid valt hier op zich mee, word alleen misselijk van een "brok" in mijn keel.
    Heeft 1 van jullie daar ook last van?

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ik ben bij vlagen licht misselijk,maar die brok die blijft wel de hele dag hangen ja. Dus Jane, die herken ik wel. Probeer het maar een beetje te negeren, als ik druk bezig bent gaat dat wel aardig;)

Chybou, dus nog een weekje dan krijg je de 1e echo, spannend! Hoe gaat het nu met je hoesten? je mag er ook niets voor innemen zeker?

Theertje, het getsie, dat's toch even schrikken:( gelukkig heb je er geen slechte ervaring mee, hoop voor je dat het hierbij blijft.

Ik kan het ook nog niet helemaal geloven hoor, schrok vanochtend ook toen ik uit bed kwam, voelde wat lopen..en dacht zie je wel, nou is het mis...maar het was gewoon heel veel witverlies.
    Denk wel als ik deze wk doorben dat ik het dan wat meer ga geloven:)

17. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Probeer t te negeren maar zo irritant, gisteravond echt beroerd van geweest.

En jij al afspraak vk?

*edit* zie net dat we op dezelfde dag eerste echo hebben, hoe laat mag jij?

18. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pfff wat gaat dat hard hier zeg.

SusyQ. Jaaaaa welkom!!! Iemand uit het NOD-forum. :D

Andere nieuwe. Ook welkom natuurlijk. En gefeliciteerd.

Meiden met bloedverlies. Sterkte en ik hoop dat het niets betekend!
    Meiden met een echo vandaag. Succes!!! Wel laten weten hoe het was he!!

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames,

Hier ook voor het eerst misselijk, bluh wat een naar gevoel zeg! Maar ik heb het er voor over ;)

Nog een week dan heb ik eindelijk een echo! Ohhh wat kijk ik daar naar uit zeg!

Liefs

20. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Meiden, mag ik me hier ook melden?

Ik ben na een lang medisch traject (sinds 2008 in de mmm) eindelijk zwanger! Ik ben begin oktober uitgeteld.
    We hadden de hoop bijna opgegeven en zijn pleegzorg gaan doen. Na onze eerste plaatsing besloten we nog een keertje iui te doen, en ik was zomaar plotseling zwanger!

We zijn natuurlijk ontzettend blij, maar ik vind het ook nog heel spannend. Afgelopen week heel veel bruine afscheiding gehad en een extra echo daardoor, gisteren. Het lijkt nu heel misschien iets minder te worden....laten we het hopen!

Volgende week maandag heb ik mijn eerste echo.

O ja, ik heb zelf ontzettend veel pregnyl gebruikt in het medische traject, maar ik heb me nu nog niet aangemeld bij mvm. Vanwege het aanhoudende bruinverlies durf ik nog niet! Als ik volgende week een goede echo heb, ga ik me diezelfde dag nog aanmelden!

Deel Deze Pagina