wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Pfff dames ik heb de hele tijd van die ongesteldheidskrampjes, echt iedere keer kijk ik ff want het voelt echt alsof ik ieder moment ongesteld kan worden...zo eng

2. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Noenoe, oh begrijpelijk meis, zooo zenuwslopend:( ja het hoort erbij zeggen ze,maar zou veel fijner zijn als het gewoon niet zo was.
    Sterkte ermee, hopelijk kan je het wat van je af zetten en vertrouwen dat het allemaal goed gaat( al is dat voor jou nog weer wat moeilijker, door je vorige zw.schap) Dikke knuf.

3. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Ja, Noenoe, ik herken die onzekerheid ook!
    Bij mij ook wel door het bruinverlies, maar bij elk steekje/krampje denk je: O jee... maar als ik niks voel ga ik me daar weer zorgen om maken. Laten wemaar zeggen dat het er allemaal bij hoort, afwachten, meer kunnen we niet.
    O jij hebt ook aanstaande maandag je eerste echo? Ik ook!
    Maar jij bent wel al iets verder dan ik, ik ben maandag pas 6 weken en vier dagen.

4. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    @ Babbel: ja het is echt superirritant, ik heb aankomende maandag mn eerste echo en pas als die echo goed is kan ik rustig adem halen want nu geloof ik nog niet echt dat ik gwn zwanger ben haha

@ Murphy: Ja ik heb maandag mn echo en het duurt nog zoooo lang voor mijn gevoel! Ik ben dan als het goed is 7w1d en ik kan echt niet wachten. Hoe laat heb jij? Ik om 8.45

5. Maderieke

Maderieke Actief lid

23 jan 2012
    141
    0
    0
    Hahaha! En het is weer zover! Drukke dag gehad, geen tijd om tussendoor te komen lezen. Dus daar gaan we weer, 7 pagina's deze keer ;)
    @nieuwe zwangeren: welkom!

@Kara, MvM: mijn vriendin had me via internet aangemeld en ik werd diezelfde dag al gebeld. Een week lijkt me erg lang...
    En ZOOOOOOO herkenbaar wat je schrijft over dat je bijna niet gelooft dat je zwanger bent, als zelfbescherming. Hier the same. Voel ik me zelfs een beetje schuldig over t.o.v. het kindje dat in mijn buik groeit. Dat is trouwens wel weer leuk om op te schrijven! :)

@Theertje, hopelijk is er verder niets aan de hand (bloedverlies). Hoe is het nu?

@anoniempje, hier ook opgeblazen gevoel. Maar broek kan nog wel dicht. Hoop dat dat nog een tijdje zo blijft, anders moet ik trucjes gaan verzinnen, omdat ik het nog niet wil vertellen op het werk.

@Chybou, wat fijn die echo!!!! Mooi :)

@Noenoe, ik zou hetzelfde schrijven als Babbel. Ik snap dat het je onzeker maakt. Hopelijk is het al minder?

6. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames paniek..

Gisteravond veeg roze, nu rood geen pijn...

7. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ow jee, das even schrikken meis!! Een vaatje knapt heel makkelijk!! Hoop dat dat het is! Knuff

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik hoop t, ik moest werken maar heb me ziek gemeld straks vk bellen.
    Stoelgang gaat wel erg moeilijk hopelijk is dat het..
    Flinke paniek in ieder geval hier..

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    o meiden, wat een onzekere berichten! wat naar.
    Jane, ik ga voor je duimen dat het niet ernstig is. Als je hard moet persen voor een moeilijke stoelgang knapt er snel iets. Dus ik denk goed dat dat de oorzaak kan zijn. 50% van de zwangeren verliest wel eens bloed zonder dat er iets aan de hand is met het kindje. Dat is veel! Ik hoop dat je de vk vlug te pakken krijgt en dat het bloeden stopt!

Noenoe, ook succes.. je weet, het hoeft niets te zeggen. maar ik begrijp je maar al te goed hor. wat gebeurt er allemaal binnen waar ik geen idee van heb? aftellen naar de eerste echo! nog maar 5 nachtjes voor jou!

Maderieke, gisteren heeft MvM gebeld :D hihi, als je het over de duivel hebt ;). En wat fijn dat mijn gevoelens herkenbaar zijn. Ik heb het dus ook, dat is het niet eerlijk vindt tegenover dat kleintje, alsof ik niet blij zou zijn met hem/haar! en dat is natuurlijk allerminst waar. Eerst maar eens een echo afwachten! En dan komt dat roze vanzelf echt wel.

@broekknopen open laten: nog geen last van, hoewel mijn buik wel wat meer opzet. ik heb het 'geluk' dat ik net een paar kilo was afgevallen dus wat meer ruimte had in mijn broeken ;).

@buikfoto's: al een tijdje geen een voorbij zien komen??? ;) misschien een van de nieuwe dames?

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Kara, wat let je. ;) Kom maar op met je foto.

Jane, wat schrikken! Hoe laat ga je bellen?
    Nog steeds aan het bloeden?

Noenoe, hier ook steeds krampjes, maar ik ga er maar vanuit dat dat er ook bij hoort.
    Mag ik vragen waar je MK mee begon?

Straks even verder terug lezen, ben nog lang niet bij... Pfff ;)

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    meiden in spanning; sterkte.. hopelijk een vaatje oid...
    denk aan jullie

mvm gisteren geweest, half uurtje testje, even gekletst en kannen en ketting gekregen.
    meeer meiden bij wie mvm gisteren was?

vandaag een dagje vrij!!!! jippie!!!!!! werk deze week 6 dagen (3 verschillnde banen)... best veel dus een dagje vrij is heerlijk

12. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jane hoe is het nu meis?

Hier om 4 uur klaar wakker, dus maar ff kopje thee gedronken en even laptop aangezet. Vriendinnetje bevallen jeehhhh!! Altijd leuk nieuws midden in de nacht. Zometeen kindjes naar KDV brengen en dan ff paar boodschapjes halen en lekker rustig dagje. Denk dat ik die grotendeels in bed doorbreng... (werk momenteel niet)

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jane,sterkte...duim dat het niets ernstig is. dikke knuf

14. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Bloed verlies nam toe, maar geen pijn.
    Even gaan douchen goed schoon gewassen daar en toen even geslapen.
    Nu geen bloed meer maar ik hou mijn hart vast en durf nog niet te hopen.
    Voor bloed nog een test gedaan..
    Vorige week woensdag stond ie op 1-2 dus dit lijkt me wel positief.

15. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Goedemorgen meiden,

Jane wat schrikken zeg. Die test ziet er wel goed uit maar ik heb om eerlijk te zijn geen idee of dat wat zegt. Ik zag hier wel voorbij komen dat bloedverlies bij 50% van de vrouwen voorkomt zonder dat het iets hoeft te betekenen.
    Veel succes vandaag!

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Gelukkig en enigszins geruststellend is dat t voornamelijk met afvegen was en er niet uit liep.
    Wel harde ontlasting leed wel dat t daar ook van kan komen.
    Verder dus geen pijn.
    Zo vk bellen en hopelijk kunnen ze wat voor me betekenen.

17. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    jane: lijkt mij ook positief 2-3 betekend dat de dag van conceptie 2-3 weken geleden?

super mummy; heb je geen werk of ivm zwangerschap? en das zeker leuk nieuws midden in de nacht

ga zo naar ballorig met kids en vriendin

18. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja tussen de 2 en 3 weken.

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Word zo terug gebeld voor afspraak echo vandaag..

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Spannend Jane!

Ik ga eerst even kijken of ik de lijst weer eenbeetje kan updaten.

Deel Deze Pagina