Succes Jane! Je hebt het ws al achter de rug. Hoop dat alles goed was.. Dank voor het warme welkom @ allen!
Zo wat druk hier! Kan het echt maar moeilijk bijhouden. Heb wel alles bij gelezen, maar het is echt téveel om op te reageren, excusez moi. Nieuwe zwangeren; welkom en gefeliciteerd ! Lees ook wat onzekere berichten hier . Probeer om positief te blijven! Kan er verder ook niets op zeggen, dus daarom een dikke knuff! Hier weinig veranderd. Nog steeds niet echt kwaaltjes en dat maakt nog steeds erg onzeker. Ben alleen wat sneller moe, maar verder dus echt niets. Pff! Zo langzaam aan begin ik er eindelijk in te geloven dat kindje er echt gaat komen, maar het is natuurlijk nog wel doodeng. Leef van dag naar dag en iedere avond als ik in bed lig denk ik weer, zo weer een dag overleefd!
Pff wat wordt hier veel geschreven, kan het allemaal niet onthouden hoor... Zwangerschapsdementie.... Hihi Vandaag gewerkt , ben afgedraaid ben veel sneller moe al normaal lid al 3 avonden om half 9 in coma, en heb last van opgeblazen buik, en barst van de honger.... Haha zo genoeg over mij Jullie ook kwaaltjes.? Jane: hoop dat het positief was je echo....
Jane,ik hoop zo dat je het goede nieuws aan het vieren bent. nieuwe zwangere,gefeliciteerd!!!! welkom
Echo was ok geloof ik, gyn denkt 5,2 wkn zwanger, geen bloed in bm te zien. Wel verdikt baarmoederslijmvlies wat er allemaal goed uit zag en geen tekenen van een mk maar een zwangerschap van ca 5,2. Ook moest ik meteen bloedprikken, hcg vandaag 1100. De gyn die me terug belde wil me extra goed in de gaten houden, as vrijdag nog een echo en bloedprikken. Volgende week woensdag ook nog een echo. Dames hcg 1100 is dit goed voor 5,2? So far so good...
Goedeavond! @Jane: en...??? Hier hou ik het kort, want mijn vriend gaat morgenvroeg voor een paar daagjes weg. Dus gezellig knus avondje hier. Morgen weer een drukke dag op het werk, dus ik weet niet wanneer ik jullie weer zie (Er wordt echt veel gekletst. Fijn clubje!) Fijne avond!
Geen idee of dat goed is, heeft de gyn daar niets over gezegt? Wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden! Wel een beetje opgelucht nu?
Ze durfde nog niets te zeggen over hcg waardes dus dat schiet niet echt op. Ben enigsinds opgelucht maar nog niet gerust ivm bloed.
We waren ongeveer tegelijk aan het typen. Fijn dat het er vandaag in ieder geval ok uit zag! Ik snap dat het nog spannend blijft, maar wel prettig dat je vrijdag en woensdag weer een echo (+bloedprikken) krijgt. Succes, want het zal voor jou nog wel even spannend zijn denk ik. Doe rustig aan!
Er staat hier een lijstje met HCG waardes, maar het loopt wel erg uiteen. Zo te zien klopt het dan wel. HCG tijdens een zwangerschap | Mens en Gezondheid: Zwangerschap
sorry heb geen verstand van hcg waardes... fijn dat ze het extra in de gaten houden wanneer ga je weer heen? ikke 1 maart pas echo.. moet dan eigenlijk werken.. maarja.... vorige keren duurde het wel even en moet om 11.00 uur.. dus misschien toch maar werk ruilen oid fijne avond
@jane: fijn dat baarmoeder er gewoon "zwanger" uitzag. Geen bloed is goed! En je hcg verdubbeld als het goed is elke 48 tot 72 uur. Dus als je volgende keer weer laat prikken, kun je controleren of het goed gestegen is.
Jane fijn dat alles er goed uitzag voor nu. Naar mijn weten is hcg 1100 goed voor rond 5 weken. Wel fijn dat je even goed onder controle gehouden wordt... Hier vanmiddag wat kleine cadeautjes voor me mannetje gekocht. Ook bellenblazen voor traktatie besteld. Nu avondje niks, met de beentjes omhoog iig! Vanmiddag kwam ik een digitest tegen met opruimen. Kon het niet laten... hij hoefde er niet lang over na te denken en gaf duidelijk aan: Zwanger 3+ Klopt wel dus! Misselijk nog steeds met vlagen... en wat meer pijnlijkere (.)(.) vervelend!! Nieuwe zwangere: welkom en gefeliciteerd!!
@ jane, je gaf zelf al aan dat je je vorige zwangerschap ook pas bij 12 weken positief testte dus zegt niets! Mijne was bij 5 weken 2400 maar dat is bij jou vorige zwangerschap ook anders geweest! De echo is belangrijker dan je hcg waarde! Liefs
Zo, dagje niet geweest... Alles terug gelezen, maar op iedereen reageren gaat niet lukken ben ik bang. Nieuwe zwangeren; gefeliciteerd en welkom!!! @jane Wat zal jij inde stress hebben gezeten, maar super dat je een goede echo had! Wat was precies de reden dat ze je extra goed op wil volgen als ik vragen mag? Hier; nog steeds super moe. Ook vandaag vlaag van misselijkheid. En veel last van darmen en stoelgang vandaag. Hoop toch echt dat dit niet komende 8 maanden zo blijft... Begint langzaamaan wel steeds meer tot me door te dringen. Maandag vk bellen, ben aan het af tellen!!!
Heb altijd in min hoofd gehad dat als ik zwanger zou zijn dat ik voor mijn vriend, inmiddels man het boekje: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt wilde gaan kopen. Dat heb ik inmiddels dus ook gedaan. en wat een aanrader! geweldige humor. hier inmiddels een zwangerschaps broek gekocht. voor wel het hele bedrag van 10 euro, kon dus weinig mis aan zijn toch. en wat een verademing zeg!