wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Of jij draagt er 2, 2400 staat voor ca 7 wkn.
    Alleen dan klopt jou onderschrift niet helemaal? 25-01 151 en bij 5 wkn zat je op 2400? En nu 6.1?

Anyway vorige week dinsdag zat ik op 20 en nu 1100 dus dat lijkt mij mooi oplopend.

Mawaikee, dit heeft te naken met mijn dochtertje die overleden is en het bijna 10 jaar geduurd heeft na vele miskramen.

2. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meiden. Hier iets meer dan een uurtje geleden een prachtige echo gehad met een super snel kloppend hartje. Helemaal in de wolken.
    Voor de geinteresseerden hij staat in m'n foto album. De schatting was nu 6w2d maar kan ook nog 6wkn zijn dus pas me banner en de lijst nog niet aan tot de 8wkn echo.

3. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Rammetje ,wat een goed bericht.Heerlijk nieuws! van harte. nu lekker gaan genieten op je roze wolk:D

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Er is er maar 1 teruggeplaatst ;) het vu hanteerd 125 hcg als goed met 4 weken anders moet je terug voor bloedtest. Maar ook vrouwen die een laag hcg hebben kunnen goed zwanger zijn, stijgt alleen minder snel! De clearblue test kan van 1950 hcg 3+ aangeven! Maar jou hcg is over 48 uur ook al 2200 ;) dus gaat hard hoor! Geen zorgen een echo zegt veel meer zei het ziekenhuis al!

5. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ rammetje, wat superfijn zo'n mooie echo! Genieten!

6. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Rammetje, wow geweldig! Gefeliciteerd!!
    Jane, ik zou niet te veel waarde proberen te hechten aan het hcg gehalte. Zolang het voldoende stijgt, is het prima. En als het vorige week nog 20 was, is het enorm gestegen! En je had een goede echo, dus je kunt best even rustig ademhalen volgens mij!

7. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Jane: So far so good!
    @Rammetje: Super! Gaaf dat er al een hartje te zien was.

Hier: Vanavond weer een bloeding gehad. Ik sta op van de bank en ik voel het er zo stromen. Weer erg geschrokken, want het was veel meer dan maandag.
    Zucht! Ben je gisteren zo fijn gerustgesteld... Nou ja, zo lang ik geen buikpijn heb en het is helder rood, kan het geen kwaad zegt mijn gyn. Ben bang dat dit een paar spannende maanden gaan worden.

8. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    Jane, fijn dat de echo goed was! je hcg waarde is prima, geen reden voor zorgen in elk geval. als je bedenkt dat je bij 4 weken na bevruchting een waarde moet hebben tussen de 1080 en 56.500, loopt het per vrouw ontzettend uiteen en zegt het dus niet heel veel, als het maar een bepaald minimum is. Gelukkig is dat het!

Rammetje, wow, wat fijn! Dat geeft wel een gerust gevoel denk ik! ik zie dat jouw moeder er ook niet meer is :(. Merk je dat je haar nu extra mist?

Chybou, oei, wat naar voor je. en zo onzeker. er zijn genoeg succesverhalen, maar instinctief is bloed gewoon niet goed natuurlijk. ik blijf duimen dat het loos is, en je gewoon nog een vaatje hebt kapot gehoest..

9. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    spannend allemaal zeg he die eerste weken....

chybou hopelijk gaat het allemaal goed, je hebt het hartje al zien kloppen toch?

hier van 12- 3 werken, zo nog ff de stad in cadeautje kopen en iets voor de juffen van de opvang.. kids nemen afscheid... het toeval is dat ik daar sinds paar mnd werk en vandaag voor de 1e keeer bij zoon op de groep!!!

op de andere locatie is 5e ziekte, daar mag ik nu niet heeen.. volgende week ben ik die dag vrij (dat ik daar werk en daarna... hopelijk kan ik dan were heen)

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    ff ego.. vandaag volgens mijn berekening 6 weken!!!

11. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @jane Ok vandaar. Heftig... Heb er geen ander woord voor...

@chybou we blijven hopen dat het niets is! Wanneer heb je volgende controle?

@rammetje Jeuj!!! Goed nieuws. Super zeg!!!

@wendysunny Druk dagje voor de boeg dus. Moest wel lachen om je laatste bericht, ik denk net zo. Mag morgen naar 6 weken, kan niet wachten tot ik op/over de helft ben van die eerste 12 weken. Dus, gefeliciteerd met je 6 weken!

12. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    mawaikee... hihi... tja... laat de 1e weken maar snel voorbij zijn...
    over 3 weken echo... *zucht* nog zo lang wachten...

13. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Test van vandaag en rijtje..

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Ziet er goed Jane!

hoe moeilijk ook,probeer zo positief te blijven als dit mooie testje :)
    Morgen krijg je gelukkig weer een echo en bloed prikken. Dus deze dag doorkomen en dan heb je weer meer zekerheid. Knuf

15. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @wendysunny Dus jij hebt ondertussen al gebeld voor de afspraak? Ik ga maandag bellen, dan zijn de 2 weken die ik moest wachten om. Hoop dat ik daarna snel terecht kan!

@Jane, op m'n werk openen de foto's niet. Maar t ziet er goed uit begrijp ik? Positief blijven en echo + bloed van morgen afwachten.

16. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ik hoop het, helaas nog steeds verlies, na t slapen was het weer meer en in nu word t weer minder.
    Ik snap er niets van wil weten waar dit vandaan komt :(

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ Jane fijn dat de echo er goed uitzag. Ik heb net ook mijn vk gebeld elke ochtend weer dat bloed naarmate de dag vordert word het minder en dan de volgende ochtend is het er weer. Ze belt nog terug had de assistente aan de telefoon . Zodra er een gaatje was belt ze dus daar wachten we vandaag dan maar op.

Die 5 e ziekte heeft mijn zoontje van het weekend gehad , althans dat denken we de dokter deed er een beetje makkelijk over . Hij had zoiets van als het daardoor fout gaat bij je kunnen we daar nu toch niks aan doen .

Nou ja ik zit vandaag bij de telefoon . Wat gaat de rest allemaal doen ?

18. Cryptonism

Cryptonism Fanatiek lid

6 feb 2012
    4.310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor het welkom en de felicitaties.

@Jane, wil je even sterkte wensen.

19. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

welkom Cryptonism, ken ik jou niet ergens van? :D

20. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Voor jou ook spannend dus.
    Hoeveel verlies jij en roze of rood?

Ik ben deze week vrijgemaakt, in ieder geval tot woensdag.
    Heb mijn manager gisteren verteld wat er speelt en gelukkig had ze alle begrip en mag ik alle tijd nemen.
    Mannetje weer aan het werk vandaag maar die is gelukkig rond 2 weer thuis.

Vandaag en komende dagen bank hangen, spelletjes spelen en hopen.
    Morgen weer naar het ziekenhuis en ben nu al zenuwachtig, morgen 5.4 zou er nu meer te zien zijn of is het afgelopen..
    Veel dingen die door mijn hoofd gaan.

Maar goed proberen zo veel mogelijk rust te houden op advies gynaecoloog..

Deel Deze Pagina