Hoeveel chocola zou je mogen? Heb geen idee wat er inzit kwa hoeveelheid.... Koffie en thee laat ik al, althans heb nu rooibos thee das zonder caf. Liefs
@esther, ik heb om 10 over 11 een afspraak enhoop dan snel wat te weten of het een cyste is of dat het een windei is. Aangezien ze de cursus net had gehad hou ik dat ook ergens nog in mijn achterhoofd. De chocola, ook geen idee hoeveel daar in zit. Staat dat niet op de verpakking? de thee heb ik wel moeite mee, ben een echte thee fanaat zeker als het koud is. Koffie lus ik niet dus dat scheelt. En verder probeer ik nie te veel stil te staan bij wat je niet mag en gewoon aan de lekkere dingen denken die je wel mag.....
Theertje, heel veel succes en sterkte zo, ik duim voor je dat je zo een mooi hartje ziet knipperen. Hoe is t nu met je bloedverlies?
Hai meiden, Wat FIJN om te lezen dat ik niet de enige ben... WOWWWWWW... 3 dingen die ECHT opvallen. 1. woede uitbarstingen. Ik ben zo BOOS om ALLES... Mijn vriend kan in mijn ogen echt NIKS goed doen.. Ik heb nog nooit zoveel ruzie gemaakt met hem en wordt er eigelijk heel verdrietig van, maar ik kan het zo moeilijk tegen houden. 2. MOE Ik ben ZO ongelofelijk moe. Ik werk dan ook wel heel veel (overdag ene baan en savonds de andere), maar gisterenavond kwam ik 20.45 thuis en ik viel meteen in slaap. wowww. 3. HONGER Ik heb zoooooo'n honger. Ik heb nu al 4 boterhammen op en het lijkt mijn maag uit te branden en als ik niet op tijd eet, zit ik te trillen!!! Ik heb de hele dag alleen maar honger. Nu geef ik wel sport en danslessen, maar toch, normaal is mijn lichaam dat gewend en heb ik echt niet zoveel honger. Ik ben zo blij dat ik het forum heb en af en toe even kan spuien en kan lezen dat ik niet de enige ben.... Die hormonen nemen echt een loopje met me... Werkse girls~!!!!
@ primavera, hier ook een veel grotere eetlust dan normaal. Ik eet normaal vrij weinig, maar nu wordt ik gewoon misselijk als ik niet eet. 2 boterhammen zijn er 3 en soms zelfs 4 geworden en moet vaker iets tussendoor eten. @Theertje, rooibos en groene thee kun je gewoon drinken! En een cyste tja, misschien heeft ze het wel gewoon verkeerd gezien! Hier grote gevulde vochtblaasjes omdat ik last van overstimulatie had (zijn gegroeid doordat ik zwanger ben) maar kunnen geen kwaad en gaan vanzelf weg. Veel drinken zei het ziekenhuis tegen mij en als ik niet teveel pijn had was het goed. Ik duim! Liefs
@ jane is pas dinsdag de echo op dezelfde dag als esther, zij moet alleen in de middag en wilde weten hoe laat ik moet. Bloed is nu eigenlijk alleen nog bruin slijm met af en toe bij het afvegen een spoortje rood. Het is 's ochtends het meest en naarmate de dag vordert gaat het nagenoeg weg
Dag dames, hier ook heel snel moe, en bovendien MISSELIJK! Maar ik vind het niet erg, hoe meer kwaaltjes, hoe beter! Ik heb maandag de echo...brrr, vinden jullie het ook zo eng? Van de ene kant tel ik af totdat het zover is, van de andere kant durf ik helemaal niet! Ook hier heen en weer geslinger, het ene moment denk ik, ach, waarom zou het niet goed zijn, andere moment ben ik alleen maar bang dat het niet goed zit....
Ah, shit hoor, Jane. Ben erg benieuwd naar je echo vanmiddag en de bloedwaarde. Ik blijf heel hard voor je duimen!
Dank je wel, een geruststelling is dat t wel minder was vanochtend. Hopelijk over 2 uur een vruchtje of misschien wel een hartje te zien... Word gek van die onzekerheid.
Ja hartje zou natuurlijk super zijn. Ik heb afgelopen maandag ook een echo gehad ivm bloedverlies ( was ik ook precies 5 Wk en 4 dg) Maar we zagen alleen nog maar een vruchtzakje ( of twee?? ) en dat was nog normaal voor die termijn, volgens gyn. Bloedverlies lijkt hier trouwens over te zijn...
Als we dat zien is t ook al super, woensdag op 5+2 alleen maar verdikt baarmoederslijmvlies dus als er maar meer is als dat en t hcg mooi gestegen is zijn we enigszins gerust gesteld.
@primavera: ik heb het net andersom. Ik heb helemaal geen honger. En hoewel ik normaal een normaal bord kan leegeten, krijg ik nu nog geen vierde op :S. Voor de rest herken ik alles wat je zegt. Mijn arme vriend heeft het ook zo te verduren. En hij doet zo zijn best
Ah ik heb zo met je te doen . Ik kan me je zo je onzekerheid inbeelden. Ik wilde dat je alvast terechtkon gewoon om te zien of alles in orde is. Wilde dat ik iets kon doen voor je
Lieve Jane, heeeeel veel succes vanmiddag !!!! Laat ons alsjeblieft positief nieuws weten !!! Esther en cryptonism.. Raar, he..zo veranderend eetgedrag. 1 broodje sochtends, 2 boterhammen tussendoor, soepje en nu weer een broodje hahahaa en 'savonds kook ik het liefste om 16.30 al, want ik heb HONGERRRRRR hahahahaa... maar goed, ik ga echt proberen om GEZOND te eten. Dan nog even wat: Ik zie dat vele meiden ook met 7 weken al een echo krijgen zonder aanleiding... ik vind t niet leuk dat ik pas met 10 weken een echo krijg. In oktober heb ik een miskraam gehad, (een vroege, maar goed) maar daar heeft de verloskundige helemaal niets over gezegd. Nu ben ik 10 weken lang aan het wachten.... Denk je dat ik dit kan aangeven??? Dikke knuffels voor jullie!!!!