Een knuffel voor de meiden met slecht nieuws! Brengt mij toch wel wat angst mee hoor voor onze echo! Pfff killing die onzekerheid!
Wies en Susyq heel veel sterkte, hoop dat het snel weer raak bij jullie mag zijn. Jane hoop dat het snel dinsdag voor je is en je meer duidelijkheid krijgt. Heb het al tegen mijn beste vriendinnetje en mijn vader verteld, kon het niet meer voor me houden
Super mummy, Ruben heeft daar ook een handje van gehad om bij Jonathan in zijn ledikant te gaan slapen. Is de laatste tijd niet meer voorgekemen. (heb gedreigd dat ik de volgende keer het ledikantje bij ons op de kamer zou zetten en hij dan helemaal alleen in de andere kamer zou moeten slapen, dat ziet hij dus blijkbaar ook niet zitten ) Vannacht was hij er weer 2x uitgekomen maar ging zonder moeite weer verder slapen. Ga er nu een beetje gewend aan raken dat ik redelijk mag doorslapen, echt genieten. Voor de komende paar maanden en dan beginnen de gebroken nachten weer opnieuw, hahahaha!
Jaaa en morgen ben ik alweer 7weken, het mag van mij wel wat sneller gaan haha Hoop echt dat ik maandag goed nieuws hierop mag vermelden...
Nog maar 1 nachtje. Succes met de zenuwen. Vandaag een lekker rustig dagje, zo eerst maar even de oven aan zetten en wat broodjes bakken.
noenoe, zeker spannend! hoop dat het een mooie echo wordt! nog maar 1 nachtje.. ik hoef nog maar 2 nachtjes... eindelijk! ik vind ook dat de tijd veels te langzaam gaat. ik zou wel even 3 maanden verder willen zijn. vandaag weer lekker schaatsen, wat is dat toch fijn zeg zo door de grachten op je ijzers. enige moment dat ik er niet aan denk nu. de zenuwen zitten er hier ook wel in. wat als we weer een slechte echo krijgen. maarrrr, vooralsnog lijkt alles goed te gaan, dus daar houd ik me maar aan vast. fijne zondag allemaal!
Nog 31 nachtjes, dan heb ik m'n echo. Is ook wel een idee eigenlijk, schaatsen/sleeen. Ben het hele ijs nog niet opgeweest...
Gisteravond stond ze dus heel snel naast het ledikant, de kamers zijn tegenover elkaar, achter de woonkamer, onze slaapkamer is aan de andere kant van de woonkamer. Eerst kwam ze steeds bij mij, minder erg wat je al zegt alvast beetje wennen aan gebroken nachten... hihi! Maar dat ze naar haar broertje gaat is niet zo leuk. Helaas helpt het 'dreigen met op onze slaapkamer zetten' niet. Hopelijk is het een fase... gaan haar kamertje lekker gezellig maken, hopelijk helpt dat. Ze is helemaal mega mindy fan (eerst dora), we hadden alleen van die foam dingen van dora dus nu ff zoeken naar mega mindy, hopelijk helpt het.
Goedemorgen Heb redelijk nachtje gehad, kon wel moeilijk in slaap komen door de misselijkheid, blehhh!! Daarna geslapen tot half 9... nu wel weer wat weeig gevoel. Zo ff oven aanzetten voor crossantje, doen we vaak op zondagochtend. Straks ff J. d'r kamertje opruimen, want ze heeft gespeeld vanochtend.. uhmmm rommel gemaakt. Dan ook maar meteen kledingkast ff doen, als we dan toch bezig zijn. Verder gewoon rustig zondagje... Vanavond eten we bij mijn ouders, dus hoef niet te koken... fijne zondag!!
Hier ook een goede nacht gehad. Nu lekker de was weg werken. En verder weinig doen. Hier sneeuwt het nu, heel licht nog maar. Fijne dag allemaal.
Goedemorgen! Weer een heerlijk gebroken nacht gehad door het vele plassen. En helaas weer opgestaan met wat misselijkheid. Nu alweer wat weggetrokken. Hopelijk krijg ik niet net zo'n dag als gisteren, wat voelde ik me beroerd zeg.... Donderdag vroeg een vriendin letterlijk aan me "ben je zwanger?". En vervolgens ging ze diep in op kinderwens ja of nee. Ik heb express maar 1 vriendin verteld van onze actieve kinderwens, omdat ik geen zin had om elke keer als ik thee drink ipv wijn me te verantwoorden. Pff, geloof dat ik redelijk door de mand ben gevallen, maar goed het zij zo. Aankomend weekend gaan we met een hele groep vrienden weekend weg, maar eens kijken hoe ik dan het niet roken en drinken ga verkopen. Noenoe, morgen echo, spannend hoor!!! Ik ben aan het aftellen tot ik de vk mag bellen, ook morgen. Gewoon zin om een afspraak te gaan maken, heel apart Vandaag gaan we boven aan de slag. We zijn niet zo lang geleden verhuisd, en de kamer die de babykamer moet worden staat nog vol met dozen, dus die moet hoog nodig opgeruimd worden. Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen dames, Hier goed geslapen, weinig symptomen alleen beetje misselijk af en toe. Manlief en ik hebben besloten morgen of dinsdagochtend nog een indicator te doen als hcg goed gestegen is zou hij 3+ moeten aangeven zo niet dan moeten we ervan uitgaan dat het over is. Hebben liever dat we t thuis al weten ipv dat de arts het verteld.
Hier een beroerde nacht: kon eerst niet in slaap vallen omdat vriendlief laat thuis kwam en daarna nog met vrienden beneden een biertje bleef doen, toen hij naar bed kwam was ik nog steeds klaarwakker en vervolgens werd ik wakker van een herkenbaar repeterend geluid dat kwam uit de kamer waar de vrienden lagen te "slapen"... Vanmorgen ook alweer veel te vroeg wakker en nog een drukke dag voor de boeg, dus ik ben benieuwd... De misselijkheid is hier ook gearriveerd, regelmatig een misselijk gevoel, niet perse alleen 's morgens. Overdag kan ik het gelukkig nog oplossen door even iets te eten. En die pijnlijke borsten, daar word ik ook gek van! Al lijkt het nu wel iets minder te worden, ik weet gewoon niet meer hoe ik moet gaan liggen in bed (en het is niet eens dat ze echt groot zijn, net een B-cup ) Sorry voor het gemopper! Fijne zondag allemaal!
Hey hallo! Mag ik me ook bij jullie kletsgroepje voegen? Ben begin (3) oktober uitgerekend. Over dikke 2 weken de echo! Heb er zo'n zin in! Ik wil zo graag weten of alles het doet. We hebben eergisteren onze ouders verteld, ze waren er blij mee. Mijn ouders, moesten nog erg aan het idee wennen. Ben pas 20 jaar, mijn vriend en ik schelen flink wat jaartjes en ik wou daarom niet langer meer wachten.. Ik vroeg me wel wat af he.. Want mijn bh's passen nu al niet meer, ze zijn echt inmens! Gisteren zei een vriendin tegen me, Tering! Jij hebt dikke tieten!! Whaha!! Maar als ik nu grotere bh's ga kopen zijn ze over een paar weken alweer te klein, en dat vind ik wel zonde.. Liefs!
Welkom en gefeliciteerd!! Er zijn speciale zwangerschapsbh's die nog wat meegroeien zeg maar... Miss is dat idee!
Gefeliciteerd. Hoeveel jaar in leeftijd zit er tussen als ik vragen mag? Hier zit er 11 jaar tussen mij en mijn man, merk ik overigens niks van. Straks lekker cakejes bakken met de kids hier en dan versieren met icing en marsepein, heb er zin in.
Welkom suzan en gefeliciteerd! Hier ook al grotere bh's gekocht! Hoort erbij hier lekkere luier zondag. Nergens zin in vandaag dus lekker languit hangen hihi. Nog 2 nachtjes tot de echo!