wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    :D Juist heel welkom hier! 30 september/1 oktober. Het is maar een dagje. ;) Enne, er zijn meer dames van september op dit forum. Juist gezellig toch? Zou lekker blijven plakken.
    Ik dacht... Huh? Mijn uitgerekende datum is 1 okt. Ik ben vandaag 6w.6d. En bij jou stond 7w... Vandaar.

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Haha Noenoe, zo makkelijk kom je niet van ons af! ;)

Anoniempje, vervelend zeg dat je zo misselijk bent, hopelijk is dat snel weer over!
    Wel super dat het wiegje en de kleertjes jullie smaak is!
    Hebben zij eigenlijk een zoon of een dochter?
    Namen wordt waarschijnlijk weer zo'n laatste moment gevalletje. Hebben totaal andere smaken. Gelukkig ben ik goed in mijn zin doordrijven. :D
    Mijn man wilt nu opeens wel het geslacht weten. Aan de ene kant denk ik wat maakt het ook uit en aan de andere kant wil ik het graag als een verrassing houden. Gelukkig nog tijd zat om daarover na te denken.

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Ja er zat maar 1 shirtje tussen waarvan ik zoiets had nee dat vind ik niks. Nou op de hele bak die ik heb gekregen is dat niks haha. Het zijn allemaal neutrale kleertjes omdat ze bij beide kinderen niet wisten wat het werd. Ze hebben nu een dochter en een zoon.
    Hun dochter is straks een jaar als onze zoon/dochter geboren word. Dus in dat opzicht loop het super qua maat. Als het een dochter is helemaal super natuurlijk qua overname haha, maar dat moeten we nog maar zien.

Haha toch vaak he dat de vrouwen toch wat 'hun zin' krijgen. Hier namelijk precies zo met de meisjes naam haha.
    Over het geslacht hier precies als bij jullie. Alleen hier ben ik degene die het eigenlijk wil weten. Ene kant is een verrassing super, andere kant toch erg nieuwsgierig haha. Maar zoals je zegt, we hebben nog even ;)

4. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Even vraagje tussendoor, waarom is het maar tot 15 oktober? En niet gewoon de hele maand? Gewoon vraagje hoor :D

5. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Anders wordt het hier zo druk,dan kunnen we het niet meer bijhouden . Heb ik nu soms al moeite mee,haha;)

6. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Oke, duidelijk haha :D

7. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Pfieuwww ik mag gelukkig blijven :p

Was net met manlief gezellig filmpie aan het kijken en kreeg me toch een slaap, ik lig nu in bed en 3x raden...slaap is foetsie! Om gek van te worden..

Ik ga ff een glaasje melk drinken...misschien dat ddat wel ff helpt

Slaap lekker voor straks allemaal.

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ook ik neem helaas afscheid hier.
    Zojuist gaf de indicator nog steeds 2-3 aan.
    Ik zou nu 3+ moeten krijgen dat is vanaf hcg 1935.
    Vrijdag was hcg 1290 dus helaas geen goede stijging en gaan we ervan uit dat het over is.
    Vandaag gaan we bellen met de gyn, we willen dit dan ook zsm achter de rug hebben.
    Helaas is t ons niet gegeven.
    Dames heel veel succes en plezier met jullie zwangerschap.

9. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    goedemorgen allemaal,

Jane, nee :(:( wat naar voor je. ondanks al je hoop en goed vertrouwen, toch dit. ik hoop dat je snel geholpen kan worden en het dan nu snel voorbij kan zijn zodat je weer verder kan gaan. uiteraard in je eigen tempo. ik hoop dat het jullie snel wel gegeven is.

Noenoe, succes vandaag! ik denk dat ze je een paar daagjes terug gaan zetten, en dat je toch echt in oktober uitgerekend bent :). spannend, ik hoop vooral natuurlijk dat alles goed is!

Ik mag morgen eindelijk voor de echo! Het is erg gezellig in dit clubje, maar ben er niet zoveel bij omdat ik mijn weekend propvol had zitten, alles beter dan op de bank zitten zenuwen voor morgen ;). neehor, het valt eigenlijk wel mee, maar vind het wel erg spannend en hoop, bid, duim dat alles in orde is natuurlijk.
    de misselijkheid begint hier ook te komen trouwens. lekker (slik).

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    jane... o wat vreselijk....
    veeel sterkte gewenst!!!!!! ik denk aan je

kara ik duim voor je .. het blijft spannend.. ik mag pas 1 maart heen... o jee.. duurt nog zo lang!!! maarja

hier moe moe moe misselijk... maar zijn goede tekenen hoop ik... tja zelfs bij nr 3 blijft het erg spannnend hoor

moet dee week veel werken.. en wil woe vrij (moest invallen, dus een andere invaller) maar de directier heeft dat liever niet....ik sta liever fit voor de klas. snap je?? nu maar ff kijken

11. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    jane.. maar je hcg is wel gestegen toch?

12. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Jane, heel veel sterkte....

Ik was vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk. Vooral last van obstipatie momenteel.
    Meestal werk ik 's middags, maar vandaag 's morgens zodat ik vanmiddag voor de intake naar de VK kan. Toch een beetje spannend...

Fijne dag allemaal!

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jane...heel veel sterkte voor jullie beiden.Hoop dat jullie snel geholpen worden. Dikke knuff

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Lycka,veel plezier bij de intake!

Noenoe,ik denk aan je, op naar een mooie echo!!

15. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wauw vandaag mag jij al heen.. succes
    en tja beetje misselijk lijkt mij goed teken

16. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Jane ah nee... en jullie hadden nog wel zo'n vertrouwen! Sterkte meis!! Hopelijk kun je vandaag terecht bij gyn en krijg je meer duidelijkheid!

Hier misselijkheid is toegeslagen... zo ontzettend misselijk kan echt niks verdragen op moment... blehhhh!

17. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Ah Jane, nee. Ikhoop dat je snel terecht kan bij de gym. Maar je HCG wel gestegen? wat onwijs naar voor jullie, sterkte.

Voor alle meiden die vandaag een afspraak hebben staan; veel succes. Ik hoop op enkel goede berichten.

Hier heerlijk in de file gestaan, heerlijk met die vlagen misselijkheid, en om het half uur moeten plassen... Maar goed, bijna op t werk gelukkig

18. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Jane , hopelijk kan je snel geholpen worden.

Hier aardig geslapen alleen ik heb het zo heet 's nachts en normaal ben ik juist zo'n zeikerd en heb ik het koud.
    Toch wel een beetje kriebels in mijn buik voor de echo morgen .
    Eens kijken wat die cyste daar moet en waar mijn baarmoeder is gebleven ( waarschijnlijk naar achteren gekanteld ), is toch vreemd als ze die niet kunnen vinden :(
    Vandaag lekker in huis rommelen ......

19. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Vandaag weer mensen met een afspraak, ik ben benieuwd hoor.
    Hopelijk lees ik hier later vandaag goed nieuws van jullie.

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jeetje meis wat K*T! Heb je de gyn al gesproken? Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. -X-

Meiden met een afspraak vandaag, heel veel succes!

Doen jullie nog aan facebook? :D

Deel Deze Pagina