wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

jane, zolang niks zeker is moet je nog geen afscheid nemen meid;)
    die cb testen moet je niet vanuit gaan het is slechts een indicator!
    je andere testen zijn zo mooi en echt vet positief dat ik gewoon niet kan geloven dat jij niet gewoon zwanger bent meid;)
    wacht nou eerst maar de echo af en neem vooral geen overhaaste beslissingen:)

heeel veeel liefs en vooral succes gewenst,mijn duimen draaien hier vollop voor je meid,dikke knufff;);)

2. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Aaaaahhhhhh ik heb om half 11 de eerste echo:$ Bloednerveus opeens:D Maar vreemd genoeg voor het eerst in anderhalve week niet kots-en-kotsmisselijk,heb zelf weer boterhammen op:(

Jane; sterkte meid! Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid krijgt van de gynaecoloog.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Ja ;)

4. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Spannend meis!! Hihih en nu ineens boterhammen op... whaaaa!! ;)

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik stuur je ff een pb oke?

6. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    @ Jane, sterkte. Heel erg vervelend dit zeg :(
    Veel succes met het verwerken.

Hier; ik ga zo maar de vk bellen om te vragen of ik nog wat moet doen na de mk van dit weekend. Op zich denk ik wel dat het goed is gegaan, de test was zondag al wit en het bloeden is ook al een stuk minder heftig.
    Op naar de volgende ronde...

Iedereen hier heel veel succes en geluk gewenst!!!!!!

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Was de test zo snel alweer wit?
    Jij ook heel veel sterkte en geluk!!!

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ja, dus als je het leuk vind stuur je maar een pb :)

Jane: Ahhhh neeee, wat een rot bericht! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt van de gyn, deze onzekerheid is ook vreselijk :(

Strijkkraal en Wies: heel veel sterkte :(

Hier weinig nieuws, ben alleen zo misselijk, zo erg is het de afgelopen weken nog niet geweest. Ow, en gister ben ik met mn dochter naar de opname van HGT geweest, dus ik ben erg moe vandaag :) (terwijl we om 22u alweer thuis waren :))

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    @Jane; owh bha wat ontzettend k*t meis! Heel veel sterkte :(. Maar zolang het nog niet zeker is, niet helemaal de hoop opgeven hé!

@susyq; ook jij heel veel sterkte :(!

Zie dat sommigen vandaag al een echo hebben. Spannend :D! Hopelijk een goede echo! Ben wel jaloers hoor, ik moet helaas nog 2 weken wachten, pff!

@all; hier vandaag toch wel een wat spannende dag.. Gelukkig bij het opstaan geen bloed, dus vooralsnog ben ik erg positief. Begin elke dag een beetje meer hoop te krijgen en stiekem ga ik er ook helemaal niet vanuit dat het weer mis gaat. Moet ook wel, want ik maakte mezelf echt helemaal gek en dat is ook niet goed natuurlijk..

Borsten zelf doen niet echt zeer maar mijn tepels.. Die zijn echt verboden terrein hahah! Verder nog steeds wat sneller moe en soms wat duizelig. Oh en ik droom ontzettend! Geen enge dromen gelukkig maar wel hele rare dromen, slaan gewoon werkelijk waar nergens op! Hebben jullie dat ook?

10. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Ow ja, dat heb ik ook! De meest belachelijke dingen, en dan wordt ik even wakker om naar 't toilet te gaan, en dan daarna gaat dezelfde droom gewoon verder :(

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Om 12:00 bloedprikken en om 15:00 afspraak gyn.
    Inmiddels wel gebeld met ander ziekenhuis ivm de vraag of daar eventueel wel een eileiderbesparende operatie mogelijk is.
    Die vonden mijn hcg stijging vanaf 31-01 tot vrijdag wel erg mooi.
    Berekening was verdubbeling per 47,9 uur dus we gaan afwachten.

12. Susyq

Susyq Bekend lid

18 nov 2011
    545
    0
    0
    NULL
    regio Amsterdam
    Oh Jane dat blijft dus nog wel even spannend bij jou. Heel veel succes gewenst!!!!

Ik heb net met de vk gebeld, ze willen me voor de zekerheid toch even zien. Morgenochtend een echo om te kijken of het goed schoon is. Best spannend, is voor mij allemaal de eerste keer en weet niet heel goed wat ik moet verwachten. We zullen zien!

13. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Moeder voor Moeders is net geweest, kijk:

Bekijk bijlage 223194

ze vond hem al erg duidelijk voor mijn termijn, dus een goed teken!:D
    Mag dus gelijk beginnen met vullen

Linda, heel veel succes met de echo!

14. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Jeetje, wat voor een achtbaan van emoties moeten jullie zitten:$
    Ga weer voor je duimen!!!

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Nou de hoop is bij ons al weg ondanks haar stelling, enige wat ons hoop kan geven is misschien zo toch een kloppend hartje maar daar gaan we niet vanuit.
    We willen nu gewoon dit achter de rug hebben en "schoon" zijn zodat we verder kunnen.

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Oh...vond je berichtje positief klinken, dus vandaar:).
    Ja, kan goed begrijpen dat je nu duidelijkheid wil en hoop dat je die dan vandaag krijgt.

17. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ook iemand met facebook hoor.
    Alleen omdat de meeste mensen nog niks weten wil ik het daar nog niet kwijt, eerst even de echo van morgen afwachten .
    Maar alvast aanmelden mag altijd.

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    theertje succes morgen... ben benieuwd

wat nu met cyste... verwijderen??

19. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Klinkt ook wel positief maar ja, als cb 3+ aangeeft vanaf hcg 1935 en ik afgelopen vrijdag hcg 1290 had zou t nu toch minimaal 1935 moeten zijn en volgens cb is dat niet t geval.
    Ding moest wel enorm lang nadenken..
    Nou ja ga zo bloedprikken.

20. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    jane heel veel succes.... straks morgen en daarna... zal ana je denken maar daar schiet je helaas niks mee op...

zo zal naar school toe de kleine man ophalen, eten en de jongste op bed leggen.. kan ik zelf ook kalm aan doen... wel zo fijn.

Deel Deze Pagina