wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Goedmorgen dames,

Nou ik heb mn echo gehad! Was echt superzenuwachtig, mn hart zat gewoon in mn keel. Ik heb eerst een uitwendige echo gehad en daarop zag de vk alleen een dooierzakje, ze zei al meteen dat het niet zo goed zat. Ze gaf toen aan op inwendig te kijken, en toen kreeg ik te horen dat het echt niet goed zat en ik weer een missed abortion had en terwijl ze dat zei was ze nog verder aan het kijken en toen zagen we in eens een hartje kloppen!!!!! Echt ik kon het niet geloven en had een grijns van oor tot oor :D. Ik vond het wel raar dat ze meteen kwam dat het niet goed zat enzo, daar heeft ze ook haar excuses voor aangeboden. Wel ben ik een paar dagen terug gezet (kara je hebt gelijk) en ik ben als het goed is 2oktober uitgerekend. Ik zal zo ff mn banner wijzigen, ben nu 6w5d, ik heb denk ik een late eisprong gehad. Als jullie de echo willen zien, die kun je in mn album terugvinden.

Ben zoo blij en ik hoop echt dat jullie ook allemaal verblijd worden met zo'n mooie echo

2. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    Noenoe: Wat een ontzettend gaaf bericht, super zeg! Mooie echo hoor.

3. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Super meis!!

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Noenoe, wat vreselijk dat ze dat zo snel zegt terwijl ze nog niet eens goed gekeken heeft! Maar oh wat fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt! Ik ben ook zooooooooo vreselijk zenuwachtig voor morgen pffff

Liefs

5. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Ja dat vond ik ook, want ik schrok er namelijk wel van hoor. Maar ze heeft dr excuses aangeboden en dat vond ik ook wel weer netjes.

Oeehh spannend, ik hoop dat je dan net zo'n mooie echo krijgt!

6. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Nou we zijn geweest en nog in shock: hartjes kloppen, groottes ook en het zijn er ............3!!!!!!! Een drieling, wow!

Dus even alles laten bezinken en ouders gaan vertellen. Donderdag hebben we een afspraak met de gynaecoloog.
    Was wel komisch; was een leerlinge bij die haar eerste dag had; ze zei gelijk niks meer hahahaha

Kom later nog wel terug... we zitten nu nog even in shock op de bank haha

7. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Linda, wat fijn dat de echo er goed uit zag:) en ja 3, wow:$:D...driedubbel gefeliciteerd dan maar!!!

Noenoe, gefeliciteerd met het goede nieuws:D jammer dat het zo ging,maarja mag de pret niet drukken, nu lekker van je roze wolk genieten!

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    WAUW!!!!! Wat zullen jullie daar vol ongeloof gezeten hebben :$. Maar wat een super nieuws! Gefeliciteerd. Natuurlijk ben je in shock, wie verwacht dat nou? Verwerk het rustig, en daarna genieten! Echt super!

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Linda, wowwwww 3ling! Wat een shock haha. Dat zal een flinke drukte worden zeg ;) Gefeliciteerd! Even bijkomen nu!

Liefs

10. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Geen idee wat ze daarmee gaan doen.
    hij kan vanzelf verdwijnen of doorgroeien en dan denk ik verwijderen.
    Er zijn ook nog ergere scenario maar dar denk ik nog maar niet over na.

3 kloppende hartjes wauw, ik snap de shock! Super gefeliciteerd.
    Noenoe, ook gefeliciteerd natuurlijk want ook 1 klopend hartje is heel mooi.

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    wow, wat een goed nieuws hier!

noenoe, gefeliciteerd! wat fijn, en alles klopt (letterlijk)! wel angstig om zo te beginnen.. ik begon met lezen en dacht oooooo als het maar goed afloopt. wat fijn!!

en linda, :O:O:O:O! 3 jemig! wist je dat je daar kans op had? had je zoveel eitjes? halleluja! dat lijkt me idd wel even iets om te verwerken of om even een dagje op de bank te moeten stuiteren. gefeliciteerd! heel bijzonder, een drieling!

esther, ik zenuw met je mee, morgen ook eerste echo! ik kan niet wachten, wil gewoon weten of het wel of niet goed is!!!

fijne dag aan de rest! het is gezellig druk hier zie ik!

12. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Linda wauw!!! Drie nog wel. Wat een shock haha. Wel ongelooflijk gaaf :D

Zijn er hier nog meer met extreme misselijkheid?ik kan gewoon niet normaal functioneren.

Hier ook facebook

13. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    @noenoe gelukkig een goede echo! Jammer dat er spanning aan vooraf moet gaan, maar het uiteindelijke resultaat telt denken we dan maar he.

@linda Wauw!!!! 3 hartjes, 3 kindjes, spannend zeg? Wist je dat die kans er was of is t een complete verassing? Gefeliciteerd!!!!

Ik heb eindelijk m'n eerste afspraken staan.
    1 maart intake bij VK + echo om te kijken of hartje klopt.
    16 maart termijn echo.
    Pff wat duurt dat allebei nog lang zeg v
    Eerst maar eens aftellen naar 1 maart!

14. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd LINDA en NOENOE...wat een fijne berichten!!!!!!!

15. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dames even een vraag namens manlief, (hij wil echt nog niet geloven dat t over is)?is het mogelijk dat hcg ook even een tijdje minder hard stijgt? Aangezien ik van hcg 20 naar 1100 naar 1290 ben gegaan in 10 dagen?

De lieverd zit overal de hcg stijging via calculatorsbte bereken en die zijn juist positief...
    Bloed is geprikt, was erg confronterend al die dikke buiken.
    Zucht..
    Nog 2 uur...

Sorry dat ik even zo ego ben..

Voor de dames met de mooie echo's gefeliciteerd.

16. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Noenoe, gefeliciteerd met je mooie echo. Wat bizar dat ze zo snel zegt dat het niet goed is, maar des te blijer ben je misschien als het toch goed is!

Linda, 3!!! Wow, gefeliciteerd! Ik kan me de schok goed voorstellen.

Ik ga zo naar de VK, helaas alleen de intake. Op de echo moet ik nog heeeeeeeel lang wachten.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Noenoe, nou zeg, ze wist de spanning er wel in te laten zitten zeg.
    Gefeliciteerd! Zo fijn om te lezen dat de kleine het gewoon doet. ;)

Linda, jij ook driedubbel gefeliciteerd! Ik sloeg eerlijk gezegd wel even een hand voor mijn mond. Hahahaha! Wat een extra spannende tijd wordt dit voor jullie.
    Al een beetje van het nieuws bijgekomen?

Net even bij een vriendin langs geweest. Had haar zus gister met 7 weken een miskraam gehad... Zet me dan wel weer even aan het denken. (heb het haar nog niet verteld dat wij ook nog een kleintje erbij krijgen, als alles goed gaat natuurlijk)

18. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Jane, geeft niets meid. Ik heb de hoop voor jullie nog niet opgegeven. Sterkte met de minuten aftellen en laat zo snel mogelijk wat van je horen oke?

19. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Heb niets bij gelezen, maar even heel snel: we hebben vanochtend een prachtig kloppend hartje gezien!
    Wow, wat een wonder!

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Kara inderdaad. Gewoon weten of het goed is of niet pfff. Jij hebt in de ochtend je echo he? Had je meerdere eitjes??? Of 1tje omdat je clomid gebruikte, net als Linda ;)

Hier 15.15 echo morgen. Maar 1 embryo teruggeplaatst dus zal er maar 1 zijn ;) tenzij het embryo nog gesplitst is in mijn buik haha.

Liefs

Deel Deze Pagina