De 30e had ik mijn 1e licht positieve test, ik dacht dat de laatste keer 02-01 was nu denken we zelf richting 07-01. We hielden ons er nu ook niet echt meer mee bezig. Heb zelfs medicijnen mee gekregen voor de misselijkheid.
Je HCG zou zo rond de 5 weken zitten denk. Als ik naar je testen kijk. Jou test op 5 februari is zoals mijn test met 4 weken. Dus zou nog heeeeeel goed kunnen dat je gewoon veel minder ver bent als je denkt en nu gewoon zwanger bent van misschien wel 2 mooie kindjes!
Meis nog een paar dagen vol houden! Jou test van de 30ste lijkt wel op de mijne met 4 weken. Maar als jij korter zwanger bent van 2 kan dat ook makkelijk! Ik heb vanmorgen mijn allerlaatste test ertegenaan gegooit maar die knalt niet zoals die van jou van van de week.
Hahhhahahaha at Runner! U funny!! Jane, heeee veel succes!!! De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit!!! Kussiesss
Jane, de 'weegschaal' slaat nu dus weer de andere kant uit, de positieve ga ik toch weer voor jullie duimen...dat zou toch wat zijn, als je nu gewoon 2 kleine ukkies in je buik heb!! Alvast veel succes met in slaap komen vanavond, kan me voorstellen dat dat lastig gaat worden. Runner, ja als deze 'trend' zich voorzet wordt het wel extra spannend om te wachten op de 1e echo's
Dank jullie wel, hier nog steeds ongeloof, eerst ga je uit van t slechtste en nu 2 mini puntjes. Wat moet je daarvan denken?
Jane. De huisarts had tegen jou toch Ook eerste gezegd dat je niet Zwanger was?? Misschien ben je echt gewoon minder ver. @linda. 3dubbel gefeliciteerd. @noenoe. Mooie echo. Het beebje lijkt op jouw echo al veeeel groter dan op de mijne en ik zou toen 6w2d zijn en jij 6w5d. Maar zelf dacht ik 6wkn dus in 5dagen kunnen ze behoorlijk groeien . @meiden met echo. Gefeliciteerd. Ik kan nu al niet wachten tot volgende week, echo nr2.
Ze heeft m wel vergroot hier he? Want het was echt iniemienie, en uitwendig zag ze alleen dooierzakje, pas toen ze inwendig ging kijken zag dit dus. Ik dacht zelf dat ik op 7w1d zat maar ben toch wel een paar dagen teruggezet. Ik heb mn volgende echo pas op 5mrt, duurt echt veeeeeeel te lang hoor.
Zegt zij..... Weet je hoe lang 14 maart nog duurt.... Zo gtst kijken, douchen en naar bed. Was ik vorige week aan het wachten tot mijn man thuis kwam, lag ik half te slapen op de bank. Heb op mijn kop gekregen. Ik moest naar bed gaan als ik het zat was, hij vond het niet nodig dat ik op hem wachtte. Zijn eten staat nu al lekker klaar, hoef het alleen op te warmen, dat kan hij natuurlijk ook zelf. Fijne avond. Jane en Linda, hopelijk kunnen jullie wel lekker slapen vannacht. Lin, gaan nachtmerries over 3 kindjes ofzo he? Het is nl echt waar! Hihihihihi.
jane wat een spanning zeg hopelijk komt alles goed,maar daar ben ik vast van overtuigd aangezien je overvette knaltesten
je hoeft helemaal niet naar gtst te kijken om de beste soap van het land te missen, die is namelijk hier gaande!! halleluja, meerlingen, onterecht benoemde missed abortion, hoop op een meerlingwonder!! ik kan het niet meer bijhouden. ik weet alleen dat ik het erg bijzonder, fijn en mooi vind en ik blij ben dat ik morgen mag voor 1e echo!! en ik hoop de 'trend' niet voort te zetten haha