Kara en Theertje, Ontzettend veel succes bij de VK vandaag... Geniet van jullie momenten!!!! We zitten allemaal met jullie in spanning. Zo zie je toch dat de meesten hier al rond deze tijd met 6 a 7 weken een echo krijgen... En ik moet nog een MAAND wachten... hahahaha.. Nou girls, fijne dag en wilde even zeggen dat gisteren mijn HELE bbb aerobics les vol stond met meiden!!! Er kon niemand meer bij, de zaal was hutje mutje vol!!! Zelf heb ik weinig meegedaan, maar wat fijn dat de meiden niets door hebben van mij ( ik was bang dat ik misschien wat 'tammer' les zou geven en dat ten koste zou gaan van de intensiteit van de lessen) en ze hebben dus heerlijk hebben gezweet!! .. Zondag tijdens mijn zumba les ook een zwangere vrouw in mijn groep..Goed opgelet voor haar dat ze andere oefeningen deed dan de anderen wanneer we veel sprongen en buikspieren deden..Wel bijzonder, vrouwen die blijven sporten...Jullie ook? Kusjesssssssss
Morgen dames, misselijk van de zenuwen vandaag pffff heb vanmiddag 15.15 mijn echo! Zoooooo spannend. Hoe moet je vertrouwen in je lichaam hebben als het je 3,5 jaar in de steek gelaten heeft ... Liefs en succes voor de echo dames vandaag en succes voor de nog wachtende op echo dames....het is killing! Liefs
Goedemorgen dames, vannacht weer slecht geslapen word steeds wakker. We zijn inmiddels al iets gerustgestelder we hebben even gerekend 01-02 cb 1-2 08-02 cb 2-3 Dus dat ging netjes ben gewoon minder ver. Dames met de echo's heel veel succes. Ik moet nog een paar uur wachten.
Haha. Hier voort eerst weer eens niet misselijk, behalve vnmorgen dan, maar als het daarbij blijft, prima!
Goedemorgen allemaal! Ik heb heerlijk geslapen na de echo van gisteren en ben ontzettend misselijk! Voor alle dames met een spannende echo vandaag: heel veel succes!! Esther: ik vind het ook moeilijk om na 4 jaar vol teleurstellingen weer vertrouwen in mijn eigen lichaam te krijgen, maar ik probeer wel vertrouwen te hebben in het kleine mensje in mijn buik...jij ook succes vanmiddag.
Gefeliciteerd, met de mooie echo's! Wooow, een drieling! En misschien een tweeling, spannend! Jeetje wat voel ik me slecht! Kotsmisselijk, slaap, hoofdpijn.. Hopen dat de dag snel omgaat.. Veel plezier bij de echo vandaag! En graag goede berichten plaatsen!
@ Kara en Theertje, vertel!!! Hoe was jullie echo......... volgens mij hebben jullie hem inmiddels achter de rug! Ohhh wat megaspannend allemaal!
Wow Linda een drieling!!!! Alle dames met goeie echo gefeliciteerd! Jane, blijf beetje hoop houden.... ik duim voor je! @ esther en Murpy, wij zijn iets meer als 2 jaar bezig geweest, maar ik heb er ook moeite mee. Kijk nog steeds angstvalllig in mijn onderbroek als ik naar wc ga (sorry vioor details) Wij hebben 24ste echo dan ben ik 7 weken als goed is. Vind het nu al zo spannend. Ben gewoon erg bang dat het als nog niet goed is dan. Dat drukt wel beetje op de blijdschap.... Hoe is het met jullie buikjes? Ik lijk tegen de tijd dat avond is wel 6 maanden zwanger echt bizar... En nu krijg is in ochtend ook wat meer buik.... wordt nog lastig om te verbergen.... Ik lees hier trouw mee, maar krijg het bijna niet aangekletst hier Dames, die vor de echo zijn, snel goed nieuws posten!
@ ikkin, hier ook vaak naar de wc om ff te broek loeren hoor Ik heb vanmiddag mijn 7 weken echo en kan het pas echt geloven als ik een hartje zie! Mijn buik was de eerste 1,5 week ook echt opgezet maar dat kwam voornamelijk door mijn onrustige darmen, das nu gelukkig wat minder. Sterkte met wachten tot de echo! Liefs
Zo wat veel gekletst weer hier! @Linda; 3?! Gefeliciteerd meis! Ahh dat zou wel even schrikken zijn geweest maar wel ontzettend bijzonder!! Ik zei gister hier nog tegen manlief dat ik stiekem wel hoop op een 2-ling, hoewel die kans erg klein zou zijn. Komt alleen voor aan mijn oma's kant, zussen van oma zijn tweeling. Alle andere dames met een goede echo; super zeg ! @Jane; ik hoop nog even mee hoor! Zie dat je vandaag ook een echo hebt, heel veel succes meis! @all; sorry maar het is echt te veel om overal op te reageren!
Oja! Ik heb nu de site van mvm ervoor. Denk dat ik me toch maar weer ga aanmelden.. Ik wil eigenlijk wel graag weer meedoen maar toch nog twijfel voor het geval het weer misgaat.. Dus, wie overtuigd me?
@charity, ik ben ook bang dat het misgaat maar twijvelde geen moment om te starten want iedere pot met HCG wat opgehaald wordt is een heel hoop waard voor de meiden die het nodig hebben! Heb het zelf ook ruim een jaar gebruikt dus dat was voor mij echt de reden om mee te doen! @ Jane, pfff ook zo laat!
Ik ben weer terug van de echo . Die cyste die zit er nog steeds is ietsjes gegroeid maar nog belangrijker we hebben ook een kloppend hartje gezien. blij blij blij blij blij........ Alles zag er voor nu goed uit hij / zij is rond de 6 mm en we hebben het hartje ook gehoord, weer zo bijzonder. Over 2 weken moet ik terug komen bij de gyn dan kijkt hij nog een x naar de cyste maar hij gaat ervan uit dat die gewoon uit zichzelf weg gaat. Er zit alleen maar vocht in na de 2e keer daar mag ik gewoon weer terug naar de vk. Hij schatte nu in dat ik idd uitgerekend ben op 2 okt maar daar zou hij de volgende keer nog even wat beter naar kijken als het wat groter is. Voor de dames die vandaag nog moeten heel veel succes en hopelijk net zulk goed nieuws als hier .