he meiden, ik ben net weer terug van de echo en... een kloppend hartje gezien!! het was niet heel duidelijk, en op de echo zie je eigenlijk niets, maar we hebben het wel goed gezien. helemaal blij dus en een pak van mijn hart. ze zeiden eerst (1 vrouw en 2 man stond tussen mijn benen te koekeloeren): zien jullie het ook? op een heel zakelijke toon, en toen dachten wij: zien we wat?? dat het niet goed is?? maar gelukkig doelde ze op het knipperlichtje helemaal blij dus! en ik merkt dat alle emoties ook meteen weer wat loskomen, gelukkig maar, ze zitten er wel, ik had ze gewoon goed opgeborgen uit zelfbecherming. over 3 weken mag ik weer (een dag voor mijn verjaardag)! dankjulliewel voor het meeleven naar deze bijzondere dag! theertje, fijn dat het goed zit, en je je geen zorgen hoeft te maken over de cyste. corpus luteum is gewoon overblijfsel van je follikel volgens mij (je zal het zelf beter weten denk ik), heb ik ook wel eens gehad en ging vanzelf weer weg. wat fijn he zo'n kloppend hartje in je buik! charity, ik haal je bij deze over: voor een enorm goed doel, kijk maar eens onder de vruchtbaarheidsbehandelingen in een topic waar vrouwen afhankelijk zijn van pregnyl.. dat ben je zo over! ik heb zelf ook een mk gehad en kon maar 2 weekjes urine verzamelen. maar... wel 10 gevulde kannen, en elke druppel telt! gelukt?
esther en jane (en nog anderen): succes met nog even een paar uurtjes afwachten!! en.. ik weet niet wie het zei, maar dat denk ik ook altijd: als het lastig is vertrouwen te hebben in je eigen lichaam is het veel makkelijker om vertrouwen te hebben in het kindje wat in je groeit!
@ Kara ondertussen ben ik een volleerd corpus luteum mens hihi. Aan het begin is het toch wel even een vreemd idee dat er iets aan je eierstok zit wat daar normaal niet zit. Maar ik neem hem er nu voor lief bij. En jij /jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met jullie knipperlichtje .
Kara en Theertje wat fijn! Gefeliciteerd met de mooie echo's! En dat op valentijnsdag Doen jullie daar eigenlijk nog iets aan? Wij niet, wij zijn niet zo romantisch haha
dankjewel! we kunnen samen blij zijn vandaag en klinkt wel leuk: een volleerd corpus luteum mens haha. dat ga ik onthouden, is altijd handig om zo iemand in je omgeving te hebben .
ik heb een knipperlichtje gegeven voor valentijnsdag.. en jij.. gewoon 2 extra kindjes hihi nee, wij doen daar ook niet echt aan. vond het wel romantisch genoeg vanmorgen met 3 onbekenden (waarvan 2 jonge mannen) tussen mijn benen
Theertje en Kara, wat fijn dat jullie mooie echo's hadden! (ik ben jaloers haha) Ik had gisteren mijn intake bij de vk. Het stelde niet zoveel voor, een korte anamnese en een stapel info mee naar huis. Volgende afspraak is 9 maart, dan volgt een uitgebreidere anamnese. Ik begreep uit haar verhaal dat ze zelfs niet met de doptone gaat luisteren om de baby niet te belasten. Ik zal dus echt tot de 18-weken moeten wachten voor een echo (baal baal). We willen ook graag het geslacht weten, maar de kans is groot dat ze dat bij de echo niet zeggen om abortus te voorkomen. Hier ook een bolle buik van de opgezette darmen, daar heb ik echt het meeste last van. Meiden die nog voor de echo moeten: veel plezier!
wij doen ook niks aan valentijn , vond het knipperlichtje een geweldig cadeau voor vandaag. Enne kara .....dat moet een hele ervaring zijn zo met valentijns dag al die ( kijkende ) mensen om je heen maar het is voor een goed doel
Hahaha ja ik heb de afgelopen maanden ook al 5 verschillende mensen tussen mijn benen gehad, die ik die dag allemaal voor het eerst ontmoette haha. Donderdag nummer 6 en ik heb een flauw vermoeden dat ik een attractie voor de mensen in opleiding ga worden Manlief vond het ook een aparte gewaarwording zo'n inwendige echo en is braaf naast mijn hoofd blijven zitten haha Maar inderdaad we hebben al mooie cadeautjes voor valentijnsdag
Meiden wat fijn dat jullie echo goed was, gefeliciteerd. Nou maar duimen dat we vanmiddag weer wat zien..