Esther, Kara en theertje; gefeliciteerd met jullie goede echos's. Ben erg benieuwd naar bericht van Jane. Hoop dat de goede berichten blijven komen!
Nou daar ben ik weer. Toch andere gyn ivm uitloop afspraken, erg lieve vrouw. Eierstokken zijn schoon!! Jippie geen bbz dus. En wederom zagen we een mooi klein rondje in de bm, ze heeft er maar 1 laten zien maar die andere zagen we ook. Naar ons idee was t groter als gister en voor ons makkelijker te zien Was nog wel te klein voor haar om duidelijk te zeggen ja dat is een vruchtje. Ze was redelijk positief en gaf ons hoop op een positieve zwangerschap en zei dat we daar maar gewoon vanuit moeten gaan. Vrijdag pas weer terug voor echo en bloedprikken. We mogen gaan genieten van haar
Hoi Jane. Ik ben eigenlijk van het september forum (eind september), maar lees af en toe bij de begin oktobertjes mee. Wilde toch ff laten weten dat ik met je mee (ge)leef(d) (heb). Fijn dat de echo goed was. Zal blijven lezen. Hoop dat je steeds meer kunt genieten. Excuus voor de inbraak dames, maar als eind september dame met 1 van de laatste echo's vind ik het af en toe leuk om bij jullie te spieken. Succes allen!!
Jane. Wat een geweldig nieuws. Geniet er lekker van en hoop dat je vrijdag een nog mooier bericht krijg.
Ik lees wel veel mee, maar heb niet zoveel tijd om te reageren... Maar wat leuk om hier over de eerste echo's te lezen. Ik moet nog een afspraak maken, maar ga ervan uit dat ik pas rond week 11-12 mag.... En Jane.... super!! Aftellen naar vrijdag en genieten!
Jane wat een goed nieuws!! Alle meiden met goede echo's gefeliciteerd!! Wat fijn al dat goede nieuws... Hier vandaag weer erg misselijk geweest... ach voor goed doel denk ik maar... Vanmiddag weer ff geslapen heb het gewoon nodig. Verder weinig gedaan. De jongste ligt net in bed en meisje gaat zo ook... zit nog ff Diego te kijken.
Fijn Jane! Hier net twee uurtjes geslapen. Kon mn ogen niet open houden. En vsndaag precies nog een week voor de echo. Kan niet wachten.
wow Jane, wat goed! alle meiden: bedankt voor jullie lieve reacties! wij zijn BLIJ vandaag wel een beetje bruinverlies vandaag, maar denk dat dat van de echo komt! fijn dat het hier al even werd geroepen van de week, hoef ik me geen zorgen te maken
Esther en Kara van harte gefeliciteerd met jullie wonderwel in jullie buik! Nu gaan genieten!!!!! Jane,wat fijn!!!nu eindelijk goed nieuws.
Charity, heb je je nog aangemeld? Theertje, gefeliciteer dmet je mooie echo. Fijn dat ze je nog even goed in de gaten houden ook al kan die cyste verder geen kwaad. Lekker genieten. Kara, jij ook gefeliciteerd! Heerlijk he al die mensen om je heen tijdens zo'n echo. Toen ik de 1e keer zwanger wilde worden had de gyn ook regelmatigdie co asistentjes bij zich... Lycka, jammer dat het een beetje tegenviel bij de VK. En dat je zo laat pas een echo krijgt. Doen ze daar eigenlijk aan pretecho's? Rare ideeen houden ze er wel op naar daar zeg. Zou dat regelmatig gedaan worden dan een abortus om die redenen? Esther, jij ook al zulk mooi nieuws! Gefeliciteerd!