Hallo ladies! Van harte gefeliciteerd allemaal! Ik heb vanmorgen positief getest. JOEHOE!!!! Vind het wel spannend, want bij vorige zwangerschap had ik bij 1e echo (8wkn) geen hartactie. Ben eind november gecurreteerd. Voel me een beetje schuldig dat ik niet zo blij ben als de vorige keer, toen ik positief testte. Vanmiddag gaan we het meteen aan mijn oma vertellen. Zij ligt helaas op sterven... Heb afgelopen week al verteld dat we aan het proberen zijn kinderen te krijgen en dat ik het zo jammer vind dat zij dat niet meer mee zal maken. Zal wel verwarrend zijn als we vanmiddag vertellen dat we zwanger zijn...! Misschien dat ik daarom ook niet erg blij kan zijn, omdat ik ook verdrietig ben om mijn oma. Tot snel! Gezellig, zo'n clubje
@ de nieuwe zwangere meiden onder ons. Gefeliciteerd @ Kara Ja echt niet verwacht hoor zo snel raak! Op gegeven moment raak je het vertrouwen kwijt en ben je bang dat je op een gegeven moment zelf tot ivf komt of misschien nog erger uiteindelijk geen kinderen krijgen. Denk dat iedereen wel beetje moet wennen in het begin toch? Vooral tot de termijn echo! dus toch nog een verrassing bij jou? Hoe lang was je mee bezig en hoeveel rondes clomid? En ja het hele jaar is bijgesteld qua plannen Kan niet wachten tot ik echt los mag/kan gaan met het kopen van babyspulletjes hihi @hier.. Hoe gaat het met alle dames? ik ben zo moe! Al een paar dagen super vroeg wakker en misselijk over de hele dag heen met vlagen. Heb het er wel voor over natuurlijk! Maar fijn is anders
Hoi Maderieke, succes vanmiddag bij je oma. kan me voorstellen dat dat erg dubbel is. maar het is wel fijn dat je haar dit goede nieuws nog mee kan geven! en logisch dat je niet zo blij bent als de eerste keer.. de onschuld is er na een miskraam toch een beetje vanaf omdat je weet wat mis kan gaan. Maarrr de kans dat het goed gaat is nog steeds VELE malen groter! gezellig dat je mee praat! Algemeen vraagje: hoe lang zijn jullie bezig geweest om nu zwanger te mogen raken?
Anoniempje, herkenbaar inderdaad! Bij ons was het in de 5e ronde Clomid raak. Ik ben heeeeel blij dat ik dat niet meer hoef te slikken nu, bijwerkingen werden steeds erger! In totaal nu actief 1,5 bezig geweest, maar daarvoor al lang gestopt met de pil. valt dus nog mee, maar al die doemscenario's hebben de revue natuurlijk wel gepasseerd. Dat gebeurt al snel denk ik wanneer je in het zkh hulp nodig hebt. aftellen naar de eerste echo, en smelten als we een kloppend hartje zien
Ja, gemengde gevoelens hier. Blij natuurlijk, maar die miskraam en mijn oma die bijna dood gaat zorgen ervoor dat ik vanmorgen om de beurt moet lachen en huilen... Onwerkelijk ook. Moet nog wennen aan het idee. Ik mag in mijn handjes klappen: twee keer geprobeerd, beide keren raak. Eerste keer eindigde helaas in missed abortion. Ik heb wel ovulatietesten gebruikt deze keer, omdat ik mijn cyclus niet goed kende en omdat ik wilde weten of ik weer gewoon een eisprong kreeg na de miskraam. Mijn vriend en ik hebben wel lang gewacht om het te gaan proberen, om met de pil te stoppen. We waren er wel al eerder aan toe, maar toen kreeg mijn vriend een chronische ziekte waardoor we daar veel mee bezig zijn geweest en ook wel onzeker werden over kinderen krijgen. Maar uiteindelijk was de wens zo groot, dat we de uitdaging toch aangaan!
Na stoppen met de pil was het de 2e ronde raak. Helaas gecuretteerd eind oktober. In nov alleen spotting gehad. In dec weer een echte ongi. Dus 2e-3e nu mk ronde weer raak.
@Kara Bij ons heeft het 10 maanden geduurd. Begon net de moed een beetje te laten zakken. Die onzekerheid, zelfs nu na 1 dag ben ik daar al klaar mee. Kan niet wachten tot de eerste echo, maar eerst nog maar eens met de vk bellen überhaupt
hier ronde 1 raak ga mij opgeven voor mvm vidn het super goed doel.. en de vk.. die bel ik volgende week wel ff op denk ik
De utrogestan gebruik ik inderdaad voor het eerst. Ik heb het van mijn gyno voorgeschreven gekregen, echt een super vrouw! Er is geen bewezen progesteron tekort maar ik wil er alles voordoen. Ik vind het inbrengen met de dag vervelender worden. Gebruik het nu 2 weken ongeveer maar ik ben nu best droog zeg maar, dus vriendlief doet het tegenwoordig maar omdat het zo diep mogelijk moet
Ga ik ook weer doen. Piesen voor een goed doel! Kan pas meedoen vanaf 6 weken geloof ik. Dus volgende week weer aanmelden.
Thanks! Het was fijn vanmiddag. Ze was echt verrast en kon aan haar zien dat ze er blij mee was! Heel mooi! I <3 oma Ik vind het wel zielig voor haar dat ze moet wachten op de dood... Ze is er wel klaar mee, het duurt te lang voor haar. Ze zegt steeds tegen haar kinderen/ mijn moeder: "en ons pap komt me maar niet halen" (ons pap = opa). Misschien raar om te zeggen, maar ik hoop voor haar dat het niet lang meer duurt.
Uitgerekend: 21 september 2012 Sabine1982 (29), 2e kindje 29 september 2012, Linda1984 (27), eerste kindje 29-september 2012 Diana1990 (21) 2e kindje 2 oktober 2012 MissSnoopy (22) 2e kindje 3 oktober 2012 Zomerrr (20) 1e kindje 3 oktober 2012 Rammetje88 (23) 1e kindje 4 oktober 2012 Noenoe (26) 1e kindje 4 oktober 2012 Kara (27) 1e kindje 5 oktober 2012 BellaSwan (39) 5e kindje 5 oktober 2012 Mawaikee (27) 1e kindje 6 oktober 2012 Anoniempje Afspraken: 07-02: Sabine1982 eerste echo vk 07-02: Diana1990, eerste afspraak verloskundige 08-02: Rammetje88, eerste echo + afspraak verloskundige 13-02: Linda1984, eerste echo gyn 13-02: Zomerrr, eerste echo gyn 13/14-02: Kara, eerste echo gyn 17-02 Diana1990. termijn echo 21-02 Zomerrr, eerste afspraak verloskundige 21-02 Anoniempje 2011, termijn echo 01-03 BellaSwan, eerste afspraak verloskundige
Uitgerekend: 21 september 2012 Sabine1982 (29), 2e kindje 29 september 2012, Linda1984 (27), eerste kindje 29-september 2012 Diana1990 (21) 2e kindje 2 oktober 2012 MissSnoopy (22) 2e kindje 3 oktober 2012 Zomerrr (20) 1e kindje 3 oktober 2012 Rammetje88 (23) 1e kindje 4 oktober 2012 Noenoe (26) 1e kindje 4 oktober 2012 Kara (27) 1e kindje 4 oktober 2012 Wendysunny (30) 3e kindje 5 oktober 2012 BellaSwan (39) 5e kindje 5 oktober 2012 Mawaikee (27) 1e kindje 6 oktober 2012 Anoniempje Afspraken: 07-02: Sabine1982 eerste echo vk 07-02: Diana1990, eerste afspraak verloskundige 08-02: Rammetje88, eerste echo + afspraak verloskundige 13-02: Linda1984, eerste echo gyn 13-02: Zomerrr, eerste echo gyn 13/14-02: Kara, eerste echo gyn 17-02 Diana1990. termijn echo 21-02 Zomerrr, eerste afspraak verloskundige 21-02 Anoniempje 2011, termijn echo 01-03 BellaSwan, eerste afspraak verloskundige
Wij hebben het ook al aan familie verteld, als er wat gebeurd wil ik ook dat zij dat weten. Hier: moe! Beetje misselijk nog steeds, maar goed te doen. Voor de rest niet zo veel, vanochtend nog maar eens getest (zo onzeker ), knaller! . Hier hebben we geen mvm, zonde he? Al die pies weg... Voor Nora hebben we langer dan een jaar geoefend, deze spruit kwam niet eens gepland, gek he? Maar daarom niet minder gelukkig hoor!! Mijn oma is in december overleden, ben zo blij dat ze Nora nog heeft gekend, ze was zo fier. Maar ben er zeker van dat ze dit ook nog meepikt, waar dan ook. Sterkte Maderierke. Aan nieuwelingen: PROFICIAT en WELKOM, genieten maar!!!
Ja ik wil er ook bij! Ik heb vanmorgen positief getest! Heel onwerkelijk nog allemaal. Ik weet nog niet wanneer ik precies uitgerekend ben. Vind het ook heftig voor mijn door mij zeer vertroetelde zoontje. Kan ik dat wel combineren enzo. Maar nu eerst de focus op een zittenblijver! Gefeliciteerd allemaal!
maanopkomst... van harte hier een klein meisje die vest jaloers is en nu nog graag bv zou willen, ik ben vorige mnd gestopt.. ben bang dat zij straks jaloers is... komt vast goed, er zijn meer vertroetelende kindjes....straks een maatje erbij joh
Goedemorgen allemaal, Alle nieuwe meiden gefeliciteerd! En welkom natuurlijk . Ik kom straks wat uitgebreider reageren, zit nu via de telefoon.
Ja dat is ook zo wendysunny, uiteindelijk natuurlijk veel gezelliger voor hem. Hoe oud is jouw dochter en hoe ben jij gestopt met bv?