Kwam door de punctie. Omdat ze alle follikels aangeprikt hadden i.v.m. overstimulatie. Maar mijn zijn niet zo groot hoor Wel drukke boel op de echo!
Jeetje, 22!!! Als die baby niet goed zit, dan weet ik het ook niet meer! Bij mij is 'ie maar 0.8 cm, dus voel er ook helemaal niks van...
@Kara: Fijn dat de echo zo goed was. Een heel mooi cadeau! @Theertje: Een kloppend hartje! Hoera! @Esther: Super zeg! Ben zo blij voor je! @Jane: We blijven duimen, de tekenen worden steeds beter! Hier was de echo gisteren helemaal goed. Wat een opluchting na de bloeding van woensdag. Het vruchtje was wel twee keer zo groot als op de echo vorige week. Er was heel duidelijk een kloppend hartje te zien! Pppffieeuwww! We hebben besloten dat we nu echt gaan genieten. Dus we hebben er gisteren een leuke dag van gemaakt. Dit was de mooiste en de meest bijzondere Valentijnsdag ooit! @Murpy en Esther: Ik wil ook een geel lichaam! Kan ik tenminste stoppen met de Utrogestan. Omdat ik geen punctie heb gehad maar door de eicel donatie een kunstmatige cyclus heb moet ik de Utro tot week tien doorgebruiken...
SUPER GEFELICITEERD IEDEREEN MET EEN MOOIE ECHO..wowiee!!!! Ik heb de VK gemaild of ik de echo iets eerder kan krijgen ( ik krijg 'm bij 10 weken 16 maart) Ik kreeg dit terug van de assistent: "Bij eerder dan 8 wkn. is er nog "niets" te zien, vandaar dat onze voorkeur uitgaat naar een intake en echo tussen 8 en 10 wkn."
Meiden met mooie echo's; proficiat!!! Geweldig @jane. Wat een mooie test. Komt allemaal goed! @hier. Werd vanochtend wakker met een bolle buik... Niet normaal. Op het werk zat me werk kleding niet eens meer lekker. Knoop los met een elastiek dat vond m'n manager niet zo leuk dus kreeg alvast een positie broek. Pfff ben benieuwd of ik het tot 12wkn stil kan houden voor de rest en de familie.
rammetje wat doe je voor werk... fijn dat je nu een positiewerkbroek hebt fijne avond allemaal ik ben happy dt ik de 27 al naar vk kan ipv 1 maart.. scheelt paar dgn haha
Scheelt toch weer paar dagen wendy Hier duurt het voor mn gevoel ook eeuwen. Toen ik belde was het nog eind januari en nu alweer halverwege feb dus eigenlyk gaat t best snel. Maar wachten op iets duurt altijd lang
Vanmiddag lekker bij de kapper geweest. Net mijn nagels weer laten doen. Ik kan er weer een poosje tegenaan. Rammetje, idd wat doe jij voor werk dat ze daar positiekleding hebben? Ik loop met een veiligheidsspeld in mijn broek omdat die niet lekker meer zit. Straks gewoon eigen broeken dragen. Primavera, wat een domper zeg dat je zo'n mail krijgt. Die vrouw wordt zo meteen een stuk minder aardig... Chybou, mooi is dat om te zien dat de kleine toch zo hard groeit he. Gefeliciteerd! Mag je nu naar de vk?
goedenavond Chybou nu beetje genieten hoor!! En wat super valentijnsdag gehad dus!! Verder niet echt blijven hangen, sorry! Hier vandaag huisje opgeruimd, traktatie mannetje afgemaakt, zal hem ff spammen. Morgen taartje en cc's bakken, en vrijdag weer taartje voor me eigen mannetje maken... .druk druk druk dus. Nu lekker naar bed, nog even tv kijken in bed! Tot morgen!! Slaap lekker alvast
hey chybou, wat fijn om te horen dat je kleintje zo is gegroeid en dat alles oke is. Heerlijk genieten hihi Dames heb echt met vlagen de misselijkheid en als ik dan wat heb gegeten dan valt het weer mee. Heb de hele dag door geen eetlust, ik kan zo gewoon de hele dag niet eten, maar da's ook niet goed he? Hebben jullie trouwens al bloed geprikt en de uitslag daarvan gekregen? Ik zal wel weer een te kort hebben aan vit d, had ik de vorige keer ook..
Thnxxx!! Ben zelf ook super trots op eind resultaat!! Denk wel dat mannetje er blij mee is... tis bumba en daar gaat het om !
Super mummy, wat creatief! Gaaf hoor! Noenoe, niet eten is geen goed idee nee. Misschien aan de crackers oid? Hier nog geen bloed geprikt, zal wel een verwijsbrief krijgen bij de 1e afspraak bij de VK.
Hallo meiden, kom weer even spieken hier! @Chybou Fijn dat je echo goed was! @Rammetje *zwaai* Fijn een bekende hier Hier trouwens ook al een opgezet buikje. Zelfs mijn moeder viel het op "Jemig, wat heb jij al een buik" Bij mijn vorige zwangerschap ging je het pas een beetje zien met 16 weken @Super mummy Tof zeg! Heel crea bea @Noenoe Hier vandaag gebeld voor de uitslag. HB en vit D aan de lage kant. We hebben zon nodig!! Mijn huisarts is op vakantie, dus volgende week maar even bespreken hoe of wat. Ik zit al aan de supplementen van VSM Heb jij de vorige keer ook extra vitD ingenomen? @Hier Morgen nog een week tot de echo! De dagen kruiiiipen voorbij. Morgen trouwens ook MvM!
@ Kit: met een hoge bloeddruk moet je wel oppassen meid, dat schijnt helemaal niet goed te zijn dus minderen met zout enz...Ik had voor vit d van die capsules gekregen, ik had eerst die druppeltjes van davitamon maar die waren niet goed genoeg.
goedemorgen! hier ook zo'n misselijke, maarrr bij opstaan meteen een biscuitje gegeten en nu een krentenbol weggewerkt, en het zakt wel weer dan.. gelukkig zakt het na de lunch steeds weg. maar het is niet handig als je met collega's luncht en je lunch door anderen op laat eten als je het nog geheim wil houden . ik heb nog geen bloed geprikt trouwens! zal het volgende keer eens vragen bij de gyn. misschien pas als ik wordt overgedragen aan de vk? chybou, wat fijn!! supermummy, volgens mij heb jij een knutselkamer thuis leuk! morgen komt MvM ook hier trouwens! eindelijk beginnen met verzamelen. mijn buik lijkt wel weer wat minder opgezet te zijn trouwens veel succes met de echo's vandaag! en voor de rest: succes met aftellen... ik ga eens proberen niet elke dag te denken hoeveel nachtjes nog tot... happy day! ps we zijn gewoon ZWANGER dames, jemig, vind het het toch wel heel bijzonder allemaal (en idd: ik besef het soms nog niet helemaal hihi)
Goedemorgen Hier ook misselijk blehhh!! Gisteravond ook al... @ all thnxxx voor de leuke reacties!! Zoontje is er blij mee... loopt steeds naar de kast en zegt dan: Mama bumba mij. Geslaagd dus ! En nee hoor heb geen kamertje... hihih!! @ Zwanger: tja geloof het soms ook nog niet hoor... T lijkt zo onwerkelijk... @ bloedprikken: hier krijg ik bij eerste controle meteen form. mee voor lab. Ga maar ff douchen, dochterje aankleden en naar PSZ brengen. Dan ff snel naar winkelcentrum en dan thuis taart en cc's bakken, bed van me dochter uit elkaar halen en nieuwe in elkaar zetten... Drukdrukdruk dus!!