wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Goedemorgen!

Ook hier misselijk, trekt gelukkig in de loop van de ochtend weg.
    Het zwanger zijn kan ik ook nog niet helemaal bevatten, lijkt nog zo onwerkelijk. Begin wel elke dag een klein beetje meer vertrouwen te krijgen.

Hier weet een vriendin t. Hoe? Geen idee maar ze weet t. Vorige week donderdag vroeg ze t aan mij zelf, en gister vertelde een vriendin (de enige die t weet) dat ze t zaterdag tegen haar gezegd had. Heb ontkent, wil t eerst aan m'n ouders vertellen. En m'n ouders wil ik t vertellen met een dikke glimlach en dat kan ik pas als ik keven heb gezien op de echo. Volgen jullie t nog? ;)

Gisteren heeft op m'n werk de 3de collega verteld dat ze zwanger is, daar kom ik dan straks ook nog bij. Denk dat m'n baas gillend gek gaat worden... Arme man ;)

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Je klinkt idd druk supermummy.

Vannacht wakker geworden van enorme krampen in mijn onderbuik.
    Gelukkig ben ik alleen maar aan de diaree.... Schrok wel even.

mawaikee, hahaha, je baas zal idd blij zijn met jullie, hormonen vliegen in het rond. :D Wel leuk, kunnen jullie onder elkaar ook weer ervaringen uitdelen en straks de kleintjes met elkaar. (of zijn jullie verder niet zo hecht?)

3. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    hier tot nu toe geen misselijkheid :d wat heerlijk haha.

Oew runner das inderdaad even schrikken. Gelukkig niks aan de hand

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje wat wordt er veel gekletst ;)

Even voor zover ik onthouden heb!
    @ Chybou, heerlijk genieten nu meis! En Utro is inderdaad rotspul! Ik heb het tot afgelopen dinsdag ook gewoon nog gebruikt ;) was zo bang dat ik zou gaan bloeden als ik zou stoppen ermee!

@ meiden waarvan de echo naar voren geschoven is, wat een fijn nieuws! Iedere dag eerder is er 1 denk ik zomaar ;)

Misselijkheid tja hier ook en het vervelende is dat ik iedere nacht/ochtend om 5.00 wakker word omdat ik moet plassen en daarna meteen weer misselijk wakker lig. Crackers naast mijn bed liggen maar ja zie daarna maar weer eens in slaap te komen voor 2 uurtjes ;)

Succes meiden die vandaag een echo hebben, kom maar op met al die goede berichten!

Liefs

5. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Goedemorgen dames,

Pff runner schrikken..
    Hier dus in de ochtend voor t eten geen misselijkheid.
    Komt bij mij juist na het eten en over het algemern pas in de loop van de dag/avond.
    Ik slaap zo slecht hebben jullie dat ook?

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Goedemorgen! :)

@Supermummy; leuk zeg! Show je je taartje en cc's ook als je die klaar hebt? Vind dat altijd zo leuk om te zien!
    Ik denk dat ik voor mijn man zn verjaardag ook zelf eens een taart wil bakken, weet alleen niet zo goed hoe ik moet decoreren zodat het toch enigzins mannelijk blijft.. Dus tips zijn welkom :).

Gister mvm gebeld en vanmiddag tussen 13.00 en 13.30 komt de informatrice langs. Ben benieuwd! Is toch al even geleden dat ik mee heb gedaan. Nog even bespreken hoe we het geheim kunnen houden voor de buren. Ik woon in een flat en die blauwe kannen voor de deur, zou iedereen herkennen..

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik heb vannacht idd ook een tijd wakker gelegen.
    Naar de wc geweest en weer verder liggen draaien in bed. Toen mijn wekker eenmaal ging had ik enorme moeite om weer wakker te worden.
    Denk dat ik vanmiddag even ga liggen als R weer op school zit en J op bed ligt.

Zo met J een afspraak bij de kapper, dan zijn we allemaal weer lekker fris. Gister R en ik geweest.
    Prikkertjes idd bij de Xenos gevonden dus kan ik straks wat in elkaar flansen om R te laten trakteren op school morgen. (geen vergelijking met supermummy ;) )

Misselijk hier met vlagen. Vooral als ik net naar de supermarkt ga en dan langs de visboer moet lopen, dan draait mijn maag zich wel even om.
    Verder valt het tot nu toe wel mee.

8. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Hier ook nog steeds misselijk maar verder gaat het prima.

Hier weten de kinderen het nu ook . Toen ik dinsdag de echo had belde de juf op om half 2 of alles goed was want onze dochter was nogal overstuur ( ze was bang dat ik net zo ziek zou worden als haar tante , mijn zus , daar is een half jaar geleden kanker bij ontdekt . ) Dus toen hebben we 's middags uit school maar verteld dat er niks aan de hand was en dat ze weer een grote zus word , maar dat het nog wel een beetje een geheimpje is. Nu praat ze er elke dag over ( ze is nog erger dan ik ) : ze wil een keer mee naar een echo en later meehelpen met luiers , in bad doen ,aankleden en ze is ook al namen aan het verzinnen :D

Vandaag een druk dagje : al mijn neefjes en nichtjes tussen de middag te eten geven altijd een gezellige drukke bende , vanmiddag met de oudste naar snorkelen en dan meteen aansluitend met de jongste naar zijn zwemles . Beide natuurlijk niet in het zelfde gebouw. Dus om 10 over 6 vanavond ergens weer thuis.

knuffies

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Wat zijn z'n hobby's , daar moet toch wel wat mee te verzinnen zijn . Er zijn ook een hoop websites waar je leuke inspiratie vanaf kan halen .....

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Theertje, dat was even schrikken voor je dochter dus, gelukkig wel goed nieuws voor haar. :p
    Succes vandaag met je drukke planning.

Charity, ik woon ook in een flat. Wij hebben aan de voorkant nog ingeklapte tuinstoelen staan en een tafeltje ernaast. Daar vertop ik de flessen tussen/achter.

Voor het eerst dat ik een verjaardags taart voor Ruben heb besteld.
    Normaal maak ik hem ook altijd zelf, maar heb de laatste keer met J's verjaardag zo lopen stressen om m op tijd af te maken dat ik nu voor de makkelijke weg heb gekozen. Geeft me idd wat meer rust. Nichtje heeft ook een vlag in elkaar gemaakt, erg leuk geworden!

11. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
    @Theertje; was leuk dat je dochter zo enthousiast is! Daar is mijn meissie helaas nog wat te jong weer. Ze weet wel dat mama een baby in haar buik heeft maar echt begrijpen wat het in houdt, weet ze natuurlijk nog niet.

Over de taart; dat is het probleem juist! Zn grote hobby is gereedschap maar vorig jaar stond zn taart ook al in dat thema. Toen heb ik er een laten maken. Hij werd 25 dus kreeg een halve abraham met allemaal soorten gereedschap, erg leuk! Maar kan daar dus helaas dit jaar niets meer mee doen..

@Runner; Dat is wel makkelijk indd! Wij hebben hier niets voor de deur staan waar ik het achter zou kunnen verstoppen helaas. Ik zat er over te denken om ze gewoon in een vuilnis zak te stoppen naast de ingang, maar ben bang dat mensen dan denken dat het afval is en ze dus weg gooien.

12. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

He meiden,

even een korte update, want moet aan het werk. Net in het maasstad geweest bij de gyn: alledrie liggen ze op schema en hartjes doen het goed, zo'n 12 mm zijn ze :) De eeneiige zal de placenta delen, maar wel ieder eigen vliezen hebben. De eigen vliezen is goed nieuws, de gedeelde placenta kan vroeg of laat problemen gaan geven. Maar ze kunnen het niet aan, dus moet 28 februari naar het academisch ziekenhuis. Beetje jammer dus.... bleef liever in het Maasstad.

Probeer vanavond nog wel ff terug te komen, maar heb sinds dinsdag niet gewerkt, dus even schade inhalen :D

13. murphy

murphy Bekend lid

8 okt 2010
    877
    1
    18
    Zo zeg, ik voel me heel zwanger, maar niet zo lekker vandaag...
    Stond vanochtend op, was ontbijtje aan het maken, kreeg opeens zwarte vlekken voor mijn ogen, viel zowat flauw. Toen moest ik opeens overgeven....
    Nu nog steeds beetje dizzy en onzettend misselijk!

Ach, na vier jaar proberen zwanger te worden ga ik niet klagen, ik weet in ieder geval dat ik nog steeds zwanger ben!

Onvoorstelbaar, een klein kruimeltje van nog geen cm lang heeft mijn hele lijf overgenomen...

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Murphy, misschien even naar je bloeddruk laten kijken! Wellicht te hoog of juist te laag waardoor je duizelingen krijgt. Ik heb het alleen met opstaan.

@ Jane, hoelaat heb je de echo vandaag??

@ Linda, balen meis dat je naar een ander ziekenhuis moet!

@ Charity, wat leuk zeg eigen taarten maken! Wou dat ik daar een beetje handig in was ;)

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Theertje, hoe schattig dat ze zo voor haar nieuwe broertje/zusje wil zorgen! En dat ze al namen aan het bedenken is ;)

@ Runner, vervelend dat je zo misselijk bent in de supermarkt. Niet handig he ;)

16. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Poef begin zenuwachtig te worden voor de echo. Duurt nog een paar dagen maar ben zo bang dat het mis gaat. Dat er een leeg iets te zien is ofzo.

Niemand hier last van?

17. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    @Primavera: Raar hoor dat ze zeggen dat er niets is te zien. Vond dat kloppende hartje van dinsdag met 7 weken niet 'niets'. ;)
    @Rammetje: Grappig, verplicht in een positiebroek in verband met een openstaande knoop.
    @Wendy: Alle daagjes helpen!
    @Runner: Lekker hoor zo'n verwendagje. Wel een goed idee...
    @SuperMummy: Die traktatie ziet er echt geweldig uit!
    @Kara: Ik besef het ook nog niet helemaal hoor. Zwanger... Het is gewoon gelukt... Heel raar!
    @Jane: Kan me goed voorstellen dat je het eng vind om met de Utro te stoppen. Vind ik ook (ook al moet ik nog even) heb extra in huis om het rustig af te bouwen over drie weken, ook al schijnt dat helemaal niet nodig te zijn, maar toch, het is het idee.
    @Linda: Jammer dat je niet in je eigen ziekenhuis kan blijven. Maar ergens kan ik me ook wel voorstellen dat een drieling (waaronder een eeneiige tweeling) te veel is voor een 'normaal' ziekenhuis. Jij en je kindjes krijgen in elk geval de beste zorg die mogelijk is.
    @Murphey: Dat 'frummeltje' van een cm heeft je hele lijf over genomen... Hahaha... Heel herkenbaar. Jammer dat je zo misselijk en duizelig bent, maar klagen... Nee, kan me voorstellen... Doe ik ook niet! :D
    @Annoniempje: Heel herkenbaar. Ik had dat ook bij de eerste echo. Bij de tweede echo ook... Terwijl ik al wist dat er wel wat zat, want ik had al een echo gehad. Nu we weer twee dagen verder zijn ben ik weer bang dat het volgende week vrijdag niet goed is. Denk dat het er bij hoort. Want je nu bij je draagt is zo bijzonder en kostbaar, dat wil je niet meer kwijt.

Wij zijn nu ontslagen bij de kliniek en moeten naar het lokale ziekenhuis. Daar komen we onder controle van de obstetrist. Omdat ik spina bifida heb en deels rolstoel afhankelijk wordt ik extra onder controle gehouden. Ik vind het wel fijn. We hebben in mei 2010 al kennis gemaakt met de arts en ik vond het wel een fijne man.
    'Dokter, heeft zwanger worden voor mij nou extra risico's?'
    'Mevrouw, je kan beter als Amerikaans soldaat uitgezonden worden naar Irak, dan zijn je overlevingskansen groter dan dat je zwanger wordt en een kind op de wereld zet.'
    Kijk, dat is tenminste duidelijk! Geen slap en wollig gedoe, gewoon de waarheid. ;)
    We hebben volgende week vrijdag de eerste afspraak.

18. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ charity wat voor werk doet hij of heeft hij daar zijn gereedschap bij nodig..... sport hij? Bepaald biermerk of iets wat hij lekker vind dan zou je een bierdop kunnen maken of iets.....

@ chybou. Fijn dat de dokter eerlijk was en wat mooi dat je er toch voor gaat.

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Overijssel.
  20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Chybou, dat is toch een openrug? Maar dus niet zonder gevaren voor jou zwanger zijn?

Murphy, dat zeg je wel duidelijk, hahaha! Zou wel in de gaten houden dat je niet meer die zwarte vlekken voor je ogen krijgt anders toch echt even de gyn bellen.

Anoniempje, ik wil er niet eens aan denken. Ik heb mijn echo pas over 4 weken, denk dat mijn zenuwen tegen die tijd wel komen. Soms krijg ik helemaal de zenuwen als ik lees dat het voor de 12 weken fout gaat, dan denk ik ik ben er nog lang niet. En de andere keer denk ik dat het allemaal wel goed komt.

Linda, idd jammer aan de ene kant dat je niet in je eigen zh kunt blijven, aan de andere kant hebben ze er in een academmisch zh veel meer verstand en ervaringen met meerlingen.

Ik ga ff bankhangen.

Deel Deze Pagina