wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JaDeBo

JaDeBo Niet meer actief

Goedemorgen

Hier vroeg dag.. heb wel elk uur gezien en naar mate de ochtend kwam hoe misselijker ik werd... Zit nu kotsmisselijk te zijn... blehhh!! Dus ben maar uit bed gegaan.
    Kleine mannetje jarig, wat zijn die 2 jaar toch snel gegaan!! Hoorde hem net al mama roepen... lief. Doet hij altijd 's ochtends als hij wakker is en gaat steeds harder tot je hem uit bed haalt...

Vandaag ff nijntje taart afmaken, bumba taart bakken... (als ik er alleen al aan denk... hoop dat die misselijkheid snel weg is)

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Goedemorgen dames! Supermummy gefeliciteerd met je zoon!!! Succes aan alle dames die echo hebben vandaag! Ik ga mijn kratten voor MvM maar buiten zetten en richting werk! Pfff laatste dagje gelukkig voor het weekend ;)

3. mawaikee

mawaikee Bekend lid

16 mei 2011
    687
    26
    28
    Overijssel
    Super mummy, gefeliciteerd met je zoon!!!

Nog meiden die vandaag echo's hebben? Succes!
    Jane: hoop dat je vandaag weer zo'n goed bericht kan vertellen.

Hier ook laatste dagje werken voor t weekend, ben dr wel aan toe zeg...

Ow ja. WHOEHOE, 7 weken!!!!!!

4. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Goedemorgen!
    Super mummy gefeliciteerd met je zoon!
    Meiden met een echo vandaag: succes!

Mijn man is gisteravond weer thuisgekomen van zakenreis. Alleen is zijn koffer niet meegekomen op de laatste vlucht... Op zich geen ramp, alleen had de slimmerd vergeten de autosleutel er uit te halen bij het inchecken. Dus hij kon niet naar huis vanaf het vliegveld. Gelukkig kon een collega de reservesleutel brengen. Nu maar afwachten wanneer hij zijn koffer op kan halen.

Hier nog een bolle buik van de opgezette darmen. Vanmiddag maar weer even vragen bij de apotheek of ze er wat anders voor hebben, want van de kauwblokken die ik heb gekregen ga ik al kokhalzen bij de gedachte. En tot nu toe helpt het ook niet. Moet alleen erg goed opletten of er geen bekende bij de apotheek is, want iedereen kent iedereen hier!

5. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Super mummy, gefeliciteerd!

Hier een waardeloze nacht gehad.
    vandaag weer een lekker druk dagje en vanavond vroeg naar bed.

6. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Super mummy: gefeliciteerd met je zoontje! Fijne dag vandaag!

Lycka: wat een gedoe zeg met die koffer! Hopelijk heeft hij snel zijn spullen terug

Hier een rustig dagje, lekker vrij vandaag dus mijn krokusvakantie is vroeg begonnen. Aan het einde van de middag richting mijn ouders om te vertellen dat ze opa en oma worden. Toch nog wel even een stukje treinreizen en dat ook nog in de spits, ik hoop dat het meevalt... En ik ben ook zo benieuwd naar de reactie van mijn ouders!

7. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zoo even vlug alles bijgelezen. Ben zoooo moe dat ik geeneens fut heb om hier elke dag te lezen hahaha.

@wendy en Runner. Ik werk in een tandartsen praktijk. Dus hoe nirt zelf voor zwangerschap werk kleding te kijken.

@kit. *zwaaaiii*. Ohw echt jij ook al?? Vorige keer pas bij 16weken?? Dan is het nu wel snel he. Nog even en dan heb je een echo.. Spannend.

@Linda. Misschien wel goed als je elke 2weken op controle moet komen. Ga je nu van maasstad naar EMC? En ja je bloeddruk stijging is wel normaal denk ik. ;).

8. Lycka

Lycka Fanatiek lid

10 jan 2012
    1.118
    0
    0
    Zweden
    Spannend miepmiep, wordt dit hun eerste kleinkind?

Ja, hopelijk is er niet iemand anders met zijn koffer vandoor...

9. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Supermummy.. gefeliciteerd met je zoon!

Hier te hard geroepen gisteren dat ik niet meer misselijk was. Begon me al zorgen te maken (slaat nergens op, maar voelt allemaal zo onzeker) en vanmorgen werd ik weer gezellig misselijk wakker, pff.

10. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Ja Lycka, dit wordt hun eerste. Ik heb geen broers of zussen dus ik ben ook hun enige hoop op kleinkinderen :)

11. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Super mummy gefeliciteerd met je zoontje.

Ook hier heerlijk misselijk uit bed gerold, pff blegh entoch geniet ik ervan haha.
    Ff beetje opknappen dan douchen etc en dan lekker lopend naar zhuis alvast bloedprikken en om 15:30 de afspraak.

12. Linda1984

Linda1984 Niet meer actief

Super Mummy, gefeliciteerd met je zoontje!!!

Miepmiep veel plezier met vertellen vandaag.

Rammetje: ja ga naar EMC, zit alvast een hoop kennis, dus daar hoef ik me geen zorgen over te maken :)

Ook hier misselijk vandaag; het zal wel in de lucht zitten haha. Als ik me morgen maar beter voel want dan wil ik lekker winkelen :D

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Miepmiep, ohhh het is zo leuk om te vertellen! Zeker de eerste x een kleinkind is enorm bijzonder! Ga je het op een speciale manier vertellen?? Wij hadden rompertjes en sokjes met I Love opa / oma gegeven ;)

Geniet!

14. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Super mummy gefeliciteerd met je zoon :D! Wat gaat het snel hé? Mijn meissie is vorige maand 2 geworden, moest toch wel een slikken.. Van een lief, klein weerloos baby'tje naar een pittige, eigenwijze maar oh zo lieve peuter! En wat zijn je cc's leuk geworden zeg! Ik had voor dochter Hello kitty cc's gemaakt, zou wel even de foto op zoeken..

Hebben jullie al buikfoto's gemaakt? Mijn buik is s'avonds echt ontzettend opgezet! Dan is het echt al een zwanger buikje. Overdag nog niets. Bij mijn eerste begon ik pas rond de 20 te groeien en pas de laatste paar weken werd ik echt 'dik'.

15. diana1990

diana1990 Lid

16 jul 2011
    75
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hey ik lees hier wel iedere dag mee maar schrijve lukt niet altijd omdat ik via telefoon zit dus gaat lastig

vandaag eerste echo en wat blijkt we zijn gewoon al 11 weke zwanger ipv 8 wat een verassing! we zage opeens een erg groot kindje en we zijde gelijk met zn alle dit is niet een kindje van 8 weke hopelijk mag ik tog hier nog mee blijve kletse

@ jane heb je gevolgd de laatste dage wat moete jullie in spanning hebben gezeten /zitten

16. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Tjoh Diana, dat is wel bijzonder zeg, dat je zomaar 3 weken verder bent dan je dacht! En ik vind dat je gewoon mag blijven meekletsen hoor :)

17. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hai meiden, zijn jullie ook zo misselijk?
    Vandaag geen koffie genomen, terwijl ik daar normaal juist zo van hou.. dan maar aan de thee!

@chybou.
    Raar he, ze belde me net op, de vk en ze zegt: je hebt echt de meeste kans om het te zien vanaf 10 weken, dus we laten de afspraak gewoon staan. wow..okay dus gewoon afwachten dan maar.. ze zei als je met 8 weken gaat, kan t zijn dat je weinig ziet, moe tje de week daarna weer terugkomen etc.

@esther
    Dankjewel voor je antwoord, maar op sommige sites staat wel de baarmoeder.. raar, he. klopt dus niet?

@ikkin en linda
    Vind het zo vreemd, die buik zit er echt, en ik heb normaal nooit zo'n buik en inderdaad ook hard. dus nu maar losse shirtjes aandoen..

Pfff, ben op werk en tot vanavond 20.30...
    Het liefst kruip ik nu in bed... moe, hoofdpijn, misselijk bah bah!

Fijne dag, meiden.
    xxxx

18. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Sweet Mummy,van harte gefeliciteerd met je zoontje! Hoop dat het allemaal gaat lukken,ondanks de misselijkheid.

Diana,wat bijzonder dat je gewoon 3 wk verder bent! Gefeliciteerd met jullie kleine uk,fijn dat alles er goed uit ziet.

Ik lig nu ziek van de misselijkheid in bed. Moet af en toe spugen en ben moe;moe. Hoop nog op te knappen,dan gaan ik vanmiddag nog werken.

19. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Babbel, jij ook beterschap. zit wel op werk, helaas geen succes..
    Pff en ik ben lerares.. heb weinig geduld met de kids...

oh oh, breathe in, breathe out

MISSELIJKE MEIDEN HIER MET Z'N ALLEN hhahahaa ;)

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Diana, das wel fijn zeg! Dan heb je meteen bijna de 12 weken grens te pakken! Heerlijk genieten nu!

@ Primavera, ik heb alleen informatie van mijn gynaecoloog, dus geen idee wat internet er verder over zegt. In het begin zocht ik veel op via internet maar mijn gyn zei dat ik daarmee moest stoppen omdat er een heel hoop fabels opstonden. Ik maakte me soms helemaal gek met al die berichten toen ik net in de MMM zat. Maar misschien dat het ook wel zo is hoor... volgens mij bij een 2,3 kind zie je het wel al sneller.

@ Babbel, balen meis, beterschap! Enne als je te ziek bent gewoon naar je lichaam luisteren blijven slapen!

Deel Deze Pagina