wie nog meer uitgerekend tussen 1 en 15 oktober 2012

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door diana1990, 22 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Primavera,ah arme jij en arme kids!Ze moesten eens weten;)
    Heel veel succes en sterkte tot vanavond! Respect!

Ja,Esther...nu dus weer wakker...kan ook gewoon soort niet meer slapen...dus nu toc maar even op de bank.

2. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Pff sorry hoor moet ff klagen..

Zojuist weer geprikt, inmiddels zijn alle aders in mijn armen al geprikt, blauw en pijn :(
    Nu hebben ze weer geprikt in dezelfde ader als de afgelopen 2 keer.
    Hoop echt dat t vandaag de laatste keer was en alles gewoon goed is.
    Zo slopend dit, nu weer wachten tot 15:30...

3. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Haha Primavera, herkenbaar! Ik heb gisteren tegen een van mijn leerlingen gezegd dat ze eindelijk eens aan het werk moest gaan en kop dicht... En het uur erna maakte ik de ene na de andere fout op het bord...

4. lovelygirl25

18 aug 2011
    78
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo meiden,

ik heb een vraagje want maak me best zorgen. Ik ben als het goed is 11-10-2012 uitgrekend. Ik heb nu 2 avonden zo een buik krampen gehad dat ik beste kon liggen en dan nog zo een last had. Ik heb geen bloedverlies gehad. Ik heb het ook alleen s avonds toen ik wakker werd was het weer weg. Ik snap er niks van maar het maakt me toch wel een beetje bang.
    Heeft iemand hier misschien een idee wat het is of heeft er zelf ook last van?

5. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Hey Esther, dat zegt mijn vriend ook...'je struint heel internet af', geloof toch niet alles wat ze schrijven..

Is ook zeker zo!! en uiteindelijk weten wij zelf het beste hoe we ons voelen...

En hebben jullie dat ook...
    Is jouw neus ook zo scherp !???!!!

Vooral zweet vind ik walgelijk.. hahaha mijn eigen zweet maar ook van de kids in mijn klas. Ze zitten in de pubertijd hihi

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Even een ego berichtje (sorry!), ik ben zooooooooooooooooooo moe.
    Ik heb echt wel goed mijn slaap gehad vannacht en vanochtend gewoon op dezelfde, normale tijd wakker maar ik kan mij ogen nu echt met zoveel pijn en moeite maar moeilijk open houden :(.
    Als ik ga liggen, ben ik echt meteen vertrokken. Maargoed, met een rondrennende peuter in huis kan ik natuurlijk niet gaan slapen nu. Kan alleen maar hopen dat vriend wat eerder thuis is vandaag. Pfff, ik wil slapen! :(

7. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    MiepMiep83, Ik ga helemaal stuk om je !!! WAHAHAHAHAHA
    ik zei vandaag tegen een leerling ; 'je gaat nu aan het werk, wat ben jij aan het zeuren, zeg, je lijkt wel een vrouw ( aan jongen van 14)

Lovelygirl25, Ik heb wel steken en licht zeurende pijn, maar de steken zijn enkele seconden, licht zeurende pijn af en toe wat langer, dus ik zou niet weten of dat goed zit of niet.

Je kunt toch je verloskundige bellen en het verhaal uitleggen?
    Dan kan zij je misschien vertellen wat er aan de hand is?

Succes meid!!!

8. Noenoe

Noenoe Bekend lid

14 okt 2010
    883
    33
    28
    Midden-Nederland
    Hier ook ff een ego bericht, ben zooooo misselijk de afgelopen dagen, nu is het echt niet leuk meer. Ik kan echt niks eten en bij de gedachte al om iets te eten moet ik al overgeven :(

Heb ook de hele tijd zo'n vieze smaak in mn mond echt heeeeel vies, ik kan poetsen wat ik wil maar die smaak blijft gewoon in mn mond

9. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    @ lovelygirl kan je helaas ook niet helpen als het niet goed voelt vk bellen.

Misselijk zijn is hier even weg, nu lekker even relaxen.

10. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    zo.. even bijgelezen allemaal.

lovegirly: ik zou de vk bellen, geen ervaring mee.
    moe: volgens mij is iedereen moe.... ikke ook!!! Maarja hoort erbij. weet niet meer zo goed wanneer dat beter werd de vorige 2 zwangerschappen.

buikL hier hele dga opgezet.. in avnd al heel dik.

morgen ben ik een dagje vrij... zondag weer met theater mee.
    maandag, dinsdag en donderdag bso en di en vriijdag op school... druk weekje weer dus.

Vanaf vandaag gaat onze zoon naar school... 1e dag meteen carnaval feest

11. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    he meiden,

het is niet echt een goede dag vandaag als ik dat zo snel lees! ik duim dat alle misselijkheid/moeheid/zorgen snel verdwijnen!

hier gaat het even niet zo goed: dus ook even een ego berichtje.. MvM is vanmorgen langsgeweest en de test was helemaal niet 'knaldonker'. kan natuurlijk aan die test liggen..
    dus toen heb ik een normale test gedaan (degene die ik altijd gebruik) en vergeleken met de andere die ik al had gedaan. en deze was ook duidelijk lichter..
    reden voor zorgen hier, maar we proberen even af te wachten tot morgen/overmorgen of het niet een momentopname is.
    maar ik ben bang... :(

wat denken jullie?

12. rammetje88

rammetje88 Bekend lid

10 okt 2011
    517
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kara. Misschien was je urine niet mee geconcentreerd genoeg. Ik he. Daar geen verstand/ervaring mee dus durf het niet met zekerheid te zeggen.

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    kara ik begrijp je zorgen.. weet je ook wat de reden is van je mk die je gehad hebt.

heb je wel ochtendurine gebruikt?

14. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    geen idee wat reden van mk was.. geen aanwijsbare oorzaak.
    nu geen ochtendurine, maar met de vorige (knal)testen ook niet.. dus lijkt me niet dat het daar aan kan liggen?
    pff ik weet het even niet. ben zo bang!

15. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    (maar dank voor het meedenken, dat is erg fijn)

16. Babbel81

Babbel81 Fanatiek lid

22 mrt 2010
    2.901
    0
    0
    Zuidholland
    Kara..pfff schrikken...ja weet alleen dat je hcg kan wisselen. Sterkte met afwachten.

17. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    Kara.. Dat is schrikken zeg. Geen ervaring mee zou het dus ook echt niet weten..

@ hier .. Ook al zo lekker moe, ben net wakker :p

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Kara, wat verschikkelijk die onzekerheid meis! Wanneer heb je een echo?? Misschien kun je vragen of je eerder kunt komen!

19. Kara

Kara Fanatiek lid

2 dec 2010
    3.037
    15
    38
    Randstad
    volgende echo is 6 maart. als de test zondag niet duidelijker is ga ik wel vragen of het vroeger mag. mijn verstand zegt: niet zo'n zorgen maken, het zal vast een goede reden hebben en goed komen. maar omdat we vorige jaar ook een eerste goede echo hadden met kloppend hartje en het daarna toch nog was misgegaan, blijft het toch erg spannend (had het niet verwacht want elke zwangerschap is immers anders, maar dat valt dus tegen).
    wij juichen pas echt bij een 2e goede echo!
    dank voor jullie reacties meiden, wel fijn een plek om ook even je zorgen kwijt te kunnen.

20. primavera

primavera Actief lid

1 feb 2012
    330
    66
    28
    NULL
    NULL
    Kara, gewoon vragen aan je vk en ze moet je helpen. Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte. Ik hoop voor je dat ze je een inwendige echo kunnen geven! Dikke knuffel!!!

Deel Deze Pagina