@ Kara: wat vervelend meid. Ik zou echt gaan bellen en vragen voor een echo, om alleen al van die onzekerheid af te komen. Voor een knaltest heb je geen ochtenurine nodig, die zou nu eigenlijk moeten knallen met welke urine ook. Het schijnt dat je hcg wel wat minder kan worden, maar dat is volgens mij pas vanaf week 12 ofzo... Oooh meid ik hoop echt voor je dat alles oke is Knuffel
dank voor al jullie lieve woorden! ik probeer logisch na te denken: dinsdag was alles nog in orde, dus eigenlijk is het onmogelijk dat het hcg zo snel al minder zou worden! verder heb ik gewoon kwaaltjes, bloed ik totaal niet. dus het kan me gewoon niet voorstellen dat áls het mis zou zijn gegaan vlak na de echo, ik dat nu al via een test zou merken. (na de ma vorig jaar werden mijn testen 2 weken na curettage pas lichter!). we zien het alweer helemaal mis gaan, maar gaan proberen hoop te houden, duimen te draaien en zondag gewoon nog een keer testen. mocht het dan lichter zijn, dan bel ik maandag de gyn. jemig, wat een spannend en eng iets kan het toch zijn om zwanger te zijn. ik gun iedereen echt een zorgeloze zwangerschap, hoop dat het hier ook snel mag komen! nogmaals dank! liefs
Dames ik ga eraf. Dit bericht stuur ik vanaf een ziekenhuisbed, ik word vanavond nog geopereerd. Deze gyn zag duidelijk een vruchtje in mijn rechter eierstok. Ik sta op de spoedlijst en sta kennelijk op knappen. Meiden veel succes verder met jullie zwangerschap ik hoop voor jullie al t beste.
Wat een verschrikkelijk nieuws! Al jullie hoop in een keer de grond in geboord. Meid, heel veel sterkte vanavond, en neem de tijd om het te verwerken. Ik hoop dat jullie spoedig een goede en zorgvrije zwangerschap mee mogen maken! *dikke knuff*
o jane, ronduit k*t. toch nog mis. na al dat vertrouwen en hoop. succes en sterkte. is je eileider nog te redden? (ik denk het niet? en dat dat de operatie is?). shit shit shit!!!
Dit is echt verschrikkelijk gwn Jane ik wil jou en je man heeeeeeeeeel veel sterkte wensen. Jullie tijd komt nog wel, echt waar. Dikke knuffel
Na 10 jaar houd t op, een wonder is niet voor ons weggelegd. Onze tijd zal helaas niet komen. Eileider gaat er uit.
Jane,wat een verschrikkelijk bericht heb er geen woorden voor...kan jullie alleen heel,heel veel sterkte wensen
Jane, wat een k** nieuws!!!! Heel erg veel sterkte met de OK en de verwerking van dit alles. Leef erg met jou/jullie mee. Kara: houd moed! Denk dat je plan reëel is, zondag weer testen en anders VK bellen.
@Kara: Het kan zelfs aan de test liggen. Ook al is het dezelfde soort test. Ik heb me, tot begin week zes, helemaal suf getest sommige testjes kleuren wat minder donker. Ik denk dat je gelijk hebt, hCG kan niet zo snel dalen, als het dinsdag nog goed was kan je niet vandaag al een lichtere test hebben.