Meiden, hebben jullie ook zo slecht geslapen??? Wat een MISSELIJKHEID!!!! Ik kom er echt niet van slapen..Ik heb om 05:00 droge crackertjes gegeten, helpt niet!!!! Jullie please nog tips? Ik hoorde van een vriendin dat cola en spa rood helpt?? Kusss
@ jane mocht je dit toch nog lezen heel veel sterkte. @ primavera ik heb mensen ook wel eens over pepermuntjes gehoort bij mij werkte bij de vorige tuc en dan de zoute. Maar denk dat het bij iedereen anders is. Hier voor het eerst weer lekker geslapen, ben ook even een x niet meteen moe. Straks gaan we bij een woonwinkel eens gordijnen behang en kleuren kijken. Is nog heel vroeg maar heb er zin in. Ideetjes opdoen en nog niks kopen
theerte:leuk toch ideeën opdoen hier babykamer nog zoals hij 4 jaar geleden was... laten we denk ik wel zo... verder druk aan verbouwen in huis.. voorbevalling nog nieuwe kamer erbij, keuken erin en w verplaatst... wil de kleine meid bij broer op kamer leggen over een paar mnd.. wij hebben 4 slp kamers. waarvan 1 mini en een hele grote.. daar slapen dqn de kids.. baby eerst bij ons op de kamer... jongste 10 mnd oudste 8,5 mnd straks beeb weer op onze kamer...tjee.. duurt nog zo lang allemaal.. na de zomer.. dit keer in zomer zwanger meiden die er al 1 of 2 kids hebben.. zijn er dingen die jullie nu anders willen doen??? ben wel benieuwd zelf wat minder visite afspreken in die eerste dagen.... maarja we zien wel
Ook hier helpt een appel wat (hoewel het soms gewoon niet over gaat op een dag). Ik neem hem 's ochtends; eerst een beschuitje of 2 en dan een appel, zo'n lekkere frisse Pepermunt helpt bij mij maar even. Wat wel helpt als ik me echt beroerd voel; druppels van dr. Vogel: Nux Vomica D4; kreeg ik als tip van de verloskundige. Duurde wel 2 dagen voor het hielp; elk uur 5 druppels in een beetje water. Je kan het altijd proberen als je het niet meer trekt
Héél veel sterkte meid! Neem je rust en probeer het een plekje te geven. En geef de hoop niet op met de MMM! Dikke knuff..
Op zich zou ik niks anders doen. Ik hoop alleen dat ik deze geen fop nodig heeft dat is hier een drama geweest om er weer vanaf te komen. Wij zijn na de jongste naar een nieuw huis gegaan dus moeten echt een nieuw kamertje inrichten. Meubels niet hoor. Meeste hebben we nog en anders leen ik het van mijn zussen.
Bedankt voor de tip Linda. Mijn man neemt ze gelijk mee nu hij o boodschappen gaat doen. Ik houd het echt niet meer uit met die misselijkheid pfff
Heel erg vermoeid emotioneel en angstig. Net thuis en nog even met gyn gesproken, we mogen na mijn eerste menstruatie weer proberen echter geeft ze het niet veel kans. Mocht t wel lukken dan ga ik vanaf dag 1 onder controle. Over 6 weken naar de fertiliteitsarts om het vervolg traject te bespreken. Nu afwachten op het afstoten van het baarmoederslijmvlies en dan wachten op cyclus.
Wat verschrikkelijk Jane! Jullie bleven zo dapper hoop houden de afgelopen weken. Alleen al daarom hoop ik dat het jullie binnenkort gegund is om opnieuw zwanger te worden en dan een gezond kindje te krijgen! heel veel sterkte meid!
Sorry niet echt bijgelezen. Jane heel veel sterkte de komende tijd!! En blijf duimen voor jullie wondertje!! Alles staat klaar, kids slapen nog ff verwacht dat ze zo wel wakker worden. Ff taartje spammen (nijntje taart volgt nog)
Nog even ego, ik word zo verdrietig als ik naar mijn buik kijk, 3 pleisters en een roze buik is t enige wat nog rest. We hebben ons * wel een naam gegeven Noah. Papa heeft voor de ok Noah* gedag gezegd en ik op de operatietafel, wat een verdriet. Ik was rond de 7 wkn zwanger.
Heel veel sterkte met lichamelijk en emotioneel herstel jane, hoop dat jullie snel weer een wondertjevl mogen verwachten
@ jane van mij mag je hier gewooj je ego berichten plaatsen en hopelijk kunnen wij je een klein beetje steunen! @ supermummy, wat een geweldige taart zou er zo een hap van kunnen nemen. Iemand (ondanks dat we nog pril zijn) al een eettik ontdekt?
Ik heb het gevoel datik ongesteld ben; qua eten, kan alleen maar aan een patat speciaal en een bicky burger denken
Wat is dat voor burger ? En dat patatje speciaal klinkt goed hihi. Wij eten hier straks kip met patat dat komt een klein beetje in de buurt.
We hebben besloten maandag de gyn te bellen. De gyn van vanochtend heeft ons wel groen licht gegeven zodra ik herstelt ben. We willen weten in hoeverre deze eileider in staat is om zijn taak te doen en hoe het zit met evt een bbz in die eileider. De gyn van vanochtend zei dat we het mochten proberen en dat ik geen extra risico loop. Toch wil ik duidelijkheid. We hebben dan ook besloten het gewoon te gaan proberen. Volgende week zaterdag zullen we beide een tattoo zetten met een ster en de letter N. Misschien klinkt dit erg snel maar dit is wat ons gevoel zegt, zsm weer zwanger raken.
Dat is een soort broodje hamburger met heerlijke saus en van die gefrituurde uitjes Ooh ook lekker kip met patat!!