Jane, je hebt momenteel het recht hoor om helemaal alleen aan jezelf te denken. Kan je gevoel wel begrijpen dat je zo snel mogelijk een kleintje in je armen wilt hebben. Ik wens jullie heel veel succes en sterkte in de toekomst en hoop dat het geluk nu aan jullie zijde is! Laat je wel af en toe weten hoe het met je gaat? Ik ben heel erg van het chocola eten, heb alleen nu last van een puistje dus moet daar echt mee uitkijken. Zo pizza eten. De taart van R is echt leuk geworden! (foto volgt later) Ben blij dat ik niet zelf nu nog in de keuken hoef te zwoegen, ben echt bekaf na zo'n dagje werken. Was echt hardstikke druk in de winkel. Vanavond na AYNIL lekker naar bed. Mijn broek kan s avonds ook echt niet meer dicht. Gaat echt hard dit keer!
Supermummy, wederom erg gave taart! Wat een hoop meiden die misselijk zijn. Sterkte (ik blijf duimen dat het mij overslaat. ) Wendysunny, geloof niet dat ik iets echt drastisch anders ga doen. Jij wel dan? Dit kleintje komt alleen een poosje langer bij ons in de kamer te slapen maar dit vanwege kamergebrek. (jongens sliepen overdag in hun eigen ledikantje in hun eigen kamer en s nachts naast ons bed in een wiegje, was met de bv veel handiger)
Jane, natuurlijk kan je alleen maar even aan je eigen situatie denken. gewoon van je afschrijven hier en hopelijk helpen al onze harten onder de riem! mooi hoe jullie N willen vereeuwigen! supermummy, jammie #eten: normaal eet ik veel salades/groentes.. nu echt niet! wil alleen maar brood/koek/biscuitjes en koud drinken! melk vooral. de pakken zijn niet aan te slepen. Zijn jullie al aangekomen eigenlijk? ik probeer het echt te beperken maar merk dat ik wel wat ongeremd bezig ben.. ben ook wel een zenuweter, dus met die lichte test gaat dat rap zo :S
jane fijn dat jullie ervoor gaan. mooie naam hoor!!! Ben benieuwd naar de tattoo... laat je die nog zien hier? ik moet vandaag werken... ben weg vanaf half 11 tot een uur of 19.00 uur... lag er gisteren half 10 al in.. maar nog steeds moe. anders doen: nou nee.. net als de vorige keer met de bv tot ik of de kleine niet mer wil (1e keer 9 mnd 2e x iets langer.... 21 mnd ongeveer) misschien wat minder visite afspreken en ook meer dagen zonder visite plannen zodat wij als gezin leuke dingen kunnen doen en thuis genieten. Misschien visite koppelen (dus 2 stellen tegelijk oid)
Goedemorgen dames! Gisteren bij schoonouders op bezoek geweest, kon met moeite mijn ogen open houden. Ze boden aan dat Ruben mocht blijven logeren. Heerlijk! Dus die gaan we vanmiddag weer ophalen. Sterkte voor de misselijke meiden. Moeten jullie ook overgeven of blijft het wel binnen (heerlijke praat op de zondagochtend)? Hier af en toe een beetje misselijk, maar is meteen over als ik wat eet. Zou ik wat anders doen? Ik ga vooral proberen meer te genieten. Bij Ruben was ik zo onzeker over alles, dat het genieten er behoorlijk bij ingeschoten is. Fijne zondag
Goedemorgen, Hier ook een melk tik, maar die herken ik van mijn oudste toen had ik die ook. En appels met yoghurt, jum jum. Verder niet meer zo misselijk als van de week, als ik wat eet is het over. Een lekkere rustige zondag, alleen de was wegwerken. Fijne dag allemaal.
Bij mij zakt de misselijkheid ook als ik wat eet, gelukkig maar. Anders weet ik niet hoe ik zou kunnen werken! Ik ben wel erg onzeker, vandaag weer een lichte test (lijkt wel iets lichter nog te zijn, maar scheelt niet veel). Morgen ga ik gyn bellen, hoop dat ik snel gerustgesteld kan worden en dat het gewoon goed blijft gaan. Maar jemig, wat is die angst, en onzekerheid toch rot!! Voor iedereen: fijne zondag!
Uiteraard laat ik de tattoo hier zien. We gaan er voor. Vandaar ook mijn volgende vragen hopelijk hebben jullie een antwoord voor ons. Moet ik de 17e aanhouden als mijn 1e dag van nieuwe cyclus? Waneer kan ik starten met ovulatie testen? Verder gaat t lichamelijk redelijk, meeste gas is uit mijn buik, gister al wat slijmvlies verloren. Mag ik hier af en toe nog mee praten ondanks dat ik niet meer zwanger ben?
Tuurlijk jane! Hier gaat het wel. Eten lukt, maar moet er niet teveel aan denken wat ik eet, dan word ik wel misselijk.
@ jane natuurlijk mag je gewoon meepraten. Voor de ovutesten zou ik denk ik wachten tot na de 1 e menstruatie en dan in 1 e instantie gewoon de bijsluiter volgen, maar heb er weinig verstand van, heb ze nooit nodig gehad. Ik denk dat je de 1 e dag van je menstruatie pas kan bepalen als die er is. Maar ik heb het nooit meegemak dus zeker weten doe ik het ook niet.
Meiden mag ik me hier ook komen melden? Ik zat heel de tijd bij de september mama's maar ik ben een week achteruit gezet en dus niet in september uitgerekend maar op 5 oktober Dit was onze 50e ronde. Vorig jaar ben ik ook spontaan zwanger geraakt maar dit is helaas in week 10 misgegaan en na de curretage bleek dit een partiële mola zwangerschap. We zouden nu in februari weer met IUI gaan starten maar verdomd, ik was weer zwanger!!! Uiteraard heb ik best veel angst dat het weer mis gaat, maar ik probeer zoveel mogelijk te genieten nu. Ik heb a.s. donderdag mijn tweede echo gelukkig al dus dat kunnen we zien of het kindje wel goed groeit. Als die echo goed is zal ik al een stuk geruster zijn.
@ Kara: ik had nog 1 test liggen en ik kon het niet laten na jou bericht en ben ook nog gaan testen en die van miij is ook lichter!!! Ik vind dit zo raar en heb er echt spijt van dat ik heb getest want nu word ik alleen maar nog onzekerder. Heb de neiging nu om iedere keer te gaan testen. @Jane: tuurlijk mag je hier gwn blijven! Ik zou ook 1 menstruatie afwachten en dan beginnen met ovutesten.
Welkom Nuage!! ik heb je naam wel eens voorbij zien komen. Wat een weg heb je afgelegd, maar van harte welkom bij deze club! We zitten soms wat af te stressen met z'n allen (ben er ook schuldig aan.. ), maar het positivisme moeten we maar naar boven blijven halen! Wat spannend allemaal, en wel een supermooi moment uitgekozen om te blijven plakken in jouw buik . Anoniempje, valt mee dan nog! Noenoe, neee!! o jee dat was natuurlijk niet mijn bedoeling. sorry sorry. Inmiddels heb ik al veel reacties gekregen van andere ervaringsdeskundigen.. misschien dat jij er nu ook wat aan hebt: http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/337756-geruststelling-ervaring-gezocht-testen-worden-lichter-7-weken-zwangerschap.html conclusie is dat het dus wel vaker voorkomt, zonder dat het iets te betekenen heeft. zolang er geen bloed/kramp is, is er geen reden om ongerust te zijn. we hebben allebei een hartje zien kloppen dus daar moeten we vanuit gaan! wanneer is jouw volgende echo? ik ga de gyn morgen even bellen, wil niet wachten tot 6 maart, hopelijk mag ik nog even tussendoor komen..
We hebben besloten gewoon weer te gaan proberen en we zien wel. We gebruiken ook geen bescherming en wie weet. Morgen even een testje om te kijken of mijn hcg al minder word. Dit gaan we 2x per week doen, ik verlies flink slijm dus..
@Nuage: welkom! @Jane: succes, ik hoop dat het snel gaat lukken bij jullie! @testen: ik heb maar 1 test zelf gedaan bij 4w2 (en vervolgens een paar uur gegoogeld om te checken of het wel kon kloppen dat de teststreep zo snel en zo donker verscheen) en de test van mvm (ook donkere strepen). Ik heb geen zin om me verder druk om die testen te gaan maken, vind het ook zonde van het geld. Ik denk dat als er iets niet goed zit, dat je het toch wel merkt en van meer testen word ik alleen maar onzeker. @vertellen: dit weekend aan ouders, schoonouders, zwager+vriendin verteld. Ik had een hartvormig doosje versierd met hartjes en gevuld met een ei en passiebloemzaadjes. Bij zowel ouders als schoonouders viel het kwartje ontzettend snel, mijn moeder had het snel door, keek me aan en riep toen "we worden opa en oma!", waarop mijn vader nog even dom keek. M'n moeder begon spontaan te huilen van geluk en m'n vader pinkte stiekem ook nog een traantje weg. Vader bleef de hele avond nog zeggen "Opa en oma..." met een gelukzalige glimlach op zijn gezicht. Hij moest geloof ik ook nog even wennen aan het idee! De volgende dag naar de schoonouders. Schoonpapa zei achteraf dat hij het al verwachtte toen het pakje op tafel stond (maar dat kunnen we natuurlijk niet controleren ) en legde toen aan schoonmama uit "wat krijg je als je een eitje en een zaadje samenvoegt?" Waarna hij zei dat hem zo blij maakten en begon te huilen... Schoonmama reageerde wat koeler, maar vond het geloof ik toch ook wel leuk. Zwager+schoonzus hebben we gewoon verteld dat de aanstaande verbouwing toch wel heel goed uitkomt, aangezien we de ruimte vanaf oktober erg goed kunnen gebruiken. Zij vonden het wel een keertje tijd worden
Nuage welkom en gefeliciteerd!! Misselijkheid: ene dag erger dan andere dag, soms helpt het als ik iets eet (niet altijd helaas). Hier vandaag dagje wezen zwemmen met de kids bij centreparcs zandvoort. Hebben erg genoten maar ben echt gebroken... D. kon ik zo slapend vanuit de auto in bed leggen, zo moe was hij. Ook J. was kapot en slaapt ook al lekker. Nu ff op de bank en dan lekker op tijd naar bed... hier begint spanning toch wel beetje toe te slaan... vorige keer was mk met 7wkn en dinsdag ben ik 7wkn... brrrrr!! ben toch wel beetje bang... Gek. Terwijl ik me nu duidelijk zwanger voel en tot op heden nog geen bloedverlies oid gehad heb *even afkloppen* Fijne avond!!
@ Kara: je hoeft echt geen sorry te zeggen meid, ik had nog eene test liggen en ik had m hoe dan ook gebruikt. Ik had zelf ook nog wat gegoogled en las ook dat heel veel vrouwen dit hebben. Ik heb pas 5mrt weer de echo...pfff da's nog lang wachten. Ben benieuwd of jij eerder mag voor een echo, ik zal denk ik gwn geduldig moeten afwachten...